همگان به دنبال انتخاب رئیس جمهوری برای ادامه اهداف امام راحل باشند

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در انتخابات پیش رو همگان به دنبال انتخاب رئیس جمهوری برای ادامه مسیر و اهداف امام راحل باشند.

حجت الاسلام علی شیرازی با تسلیت ایام و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت اظهار کرد: باید در انتخابات پیش رو تلاش کرد رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند با قدرت، عزت، عظمت و تلاش شبانه روزی در مسیر راهی که امام گشوده و مقام معظم رهبری آن را استمرار بخشیده با صلابت و عزم راسخ حرکت کنیم.

وی بیان کرد: همگان باید در مسیر اهداف امام و شکل گیری تمدن نوین اسلامی بخوبی ایفای نقش داشته باشند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: امام راحل ملت ایران را وارد عرصه‌ای کرده که بتواند در این عرصه با قدرت جلوی نظام استکباری و ظالمان دنیا را بگیرد.

وی افزود: این راه بدون تردید سختی و مشقت دارد چراکه بدون شک شکستن ظالمانی مانند آمریکا و اسراییل سختی و دشواری به دنبال دارد و با همه سختی‌ها باید ایمان داشت که آینده برای جهان، ملت ایران و جبهه مقاومت بخوبی روشن است.

شیرازی عنوان کرد: امام راحل روحیه شهادت طلبی در متن جامعه تزریق کرد و روحیه دینداری و کشیده شدن به سمت و ارتباط با خدا را امام در جامعه پررنگ کرد و این هنر امام بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: در سایه هنر امام (ره) امروز در جهان گرایش به اسلام، قرآن و خدا پررنگ شده است.

شیرازی افزود: امام راحل چون دلها را به خدا وصل کرد توانست ظاغوت را بشکند و ملت ایران موفق شده در سایه امام با دست خالی در رژیم تا بن دندان مسلح طاغوت را شکست دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.