افتتاح پروژه‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ۳۰۵ میلیارد تومان اعتبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با حضور وزیر بهداشت در اردبیل، ۳ پروژه مهم حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعتبار بیش از ۳۰۵ میلیارد تومان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در سفر روز شنبه وزیر بهداشت به اردبیل، ۳ پروژه مهم حوزه فرهنگی و دانشجویی از قبیل سرای دانشجویی شهید آیت‌الله رئیسی، مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت و مرکز جامع خدمات سلامت دانشجویی شهید جمهور، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او افزود: سرای دانشجویی شهید آیت‌الله رئیسی اردبیل با زیربنای ۳ هزار متر مربع در ۷ طبقه خریداری شده و دارای ۱۳ واحد و ظرفیت ۱۹۰ نفر است. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: برای خرید این سرای دانشجویی، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این اعتبارات از طریق تسهیلات بانکی و پرداخت سود تسهیلات توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، تأمین شده است.

رهبر با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در طول ۳۰ سال گذشته دارای ساختمان مستقل نبوده است، خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و آموزشی شهدای خدمت نیز در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که این مرکز نیز دارای ۴۱ اتاق اداری و ۷ کلاس آموزشی بوده و با افتتاح این مرکز، سرانه فضای فیزیکی فرهنگی برای دانشجویان افزایش می‌یابد.

او ادامه داد: همچنین با حضور وزیر بهداشت، مرکز جامع خدمات سلامت دانشجویی شهید جمهور معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با ۵ میلیارد تومان اعتبار نیز با ارائه خدمات پزشکی، روانشناسی، دندانپزشکی، پرستاری و مشاوره تغذیه به دانشجویان افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.