معصومی:

دشمنان به دنبال اختلاف افکنی هستند

معاون سازمان ملی مهاجرت گفت: دشمنان در سالهای گذشته با تشویش اذهان عمومی، ‌‌نسبت به اتباع افغانستانی، عملیات‌های روانی در کشور به راه انداخته‌اند.

داوود معصومی در همایش "از خودباوری تا توانمندی افغانستانی‌ها" در کرج با بیان اینکه دشمنان از خلأ‌ها استفاده کرده و با تشویش اذهان عمومی، نسبت به اتباع افعانستانی، عملیات‌های روانی در کشور به راه انداخته‌اند، اظهار داشت: ‌ برپایی نمایشگاه توانمندی اتباع در البرز از جمله خدمات جمهوری اسلامی در راهبرد فرصت‌محور برای این موضوع است.

معاون سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه اساس و محور کار سازمان ملی مهاجرت بر پایه‌ دوستی استوار است و تلاش می‌کند تا به سمت اشتراکات و تمام وجوه‌های مشترک مذهبی، فرهنگی و اجتماعی ‌حرکت کند، افزود: ایران و افغانستان نقطه اتصال مهمی دارند و از طرفی اکثریت مهاجرین خارجی کشور را افغانستانی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی هستند، تصریح کرد: ‌امروز باید همه ما مراقب باشیم تا فریب هجمه‌های دشمن را نخوریم و آب به آسیاب دشمن نریزیم چرا که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی و ایجاد دو دستگی در کشور است تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد لذا مردم باید مراقب ترفند و هجمه‌های دشمنان در این زمینه باشند.

معصومی با اشاره به اینکه‌ اتاق فکر دشمنان به ویژه اسرائیل ‌در تلاش برای تفرقه‌افکنی بین مردم ایرناو افغانستان هستند، عنوان کرد: اتباع افغانستانی و غیر‌افغانستانی باید قدم به قدم با مسئولان ایران همراه و همسو شوند و گول دشمنان را نخورند چراکه آنان با استفاده از بستر فضای مجازی به دنبال لطمه زدن به اسلام هستند؛ لذا نباید بگذاریم دشمن درون ما رخنه کند.

معاون سازمان ملی مهاجرت با اشاره به اربعین حسینی(ع) از راه‌اندازی سامانه‌ای برای اتباع در سازمان مهاجرت خبر داد و گفت: ‌تمام تمهیدات برای هیئت‌های مذهبی، موکب‌ها در سفر اربعین اندیشیده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سازمان ملی مهاجرت یک نهاد غیر قانونی ست که حتی جزئیات آن به تصویب مجلس نرسیده و بصورت غیر قانونی توسط وزارت کشور و شخص احمد وحیدی بودجه غیر قانونی دریافت می کنه،با آمدن دولت جدید این سازمان غیر قانونی جمع خواهد شد .معاونت این سازمان کم کم به فکر یک شغل آبرومندانه باشند.