آیا ماجرای انتخابات سال ۹۲ برای اصولگرایان تکرار خواهد شد؟

کارشناس اصولگرا گفت: در جریان اصولگرا نهادهایی مانند شورای ائتلاف، شورای وحدت، امنا و... داریم، اما هیچ یک هم حاضر نیست با طرف دیگر صحبت کند.

حالا زمان زیادی به انتخابات باقی نمانده است. کمتر از یک ماه دیگر همای ریاست جمهوری بر روی شانه های یکی از داوطلبان خواهد نشست. از همین رو نیز هریک از دو جریان سیاسی یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان در صدد هستند تا نامزد خود را راهی پاستور کنند.

دو روز قبل بود که جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات نتیجه آخرین جلسه این جبهه برای انتخاب کاندیدای نهایی را اعلام کرد و در صفحه خود نوشت: در نشست مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران، به ترتیب حروف الفبا، آقایان عباس آخوندی، مسعود پزشکیان، اسحاق جهانگیری حائز دو-سوم آراء بعنوان کاندیداهای معرفی شده از سوی جبهه اصلاحات ایران شدند. نامزد نهایی جبهه اصلاحات متعاقبا از بین همین افراد انتخاب می گردد.

آیا ماجرای انتخابات سال ۹۲ برای اصولگرایان تکرار خواهد شد؟

وقتی اصلاح طلبان برای حفظ وحدت درون خود «سوگند» میخورند

اصلاحات البته به این بسنده نکرد بلکه میثاق نامه ای را در درون خود به امضا رساند . متن این میثاق نامه به شرح زیر است: « ۱. به کلیه سازوکارهای تصمیم جبهه اصلاحات ایران برای رسیدن به نامزد واحد پایبند باشم.

۲. در صورتیکه نامزد منتخب جبهه اصلاحات براساس سازوکارهای تعیین شده فرد دیگری بود، رسماً کناره‌گیری از رقابت انتخاباتی و حمایت خود را به نفع نامزد منتخب اعلام نمایم.

۳. قبل و بعد از اعلام صلاحیت‌ها و تا رسیدن به نامزد واحد علیه هیچ‌یک از نامزدهای جبهه موضع‌گیری نداشته باشم.

۴. به منظور اجرای فصل سوم قانون اساسی و با در نظر گرفتن بیانیه ۱۵ بندی آقای خاتمی یعنی تأمین حقوق کلیه شهروندان جامعه رنگین کمانی ایران من جمله: حق حاکمیت ملی، حق آزادی بیان، حق استفاده از فرصت‌های برابر فارغ از جنسیت، قومیت و مذهب، گرایش سیاسی و اصلاح ساختارها، سیاست‌ها و عملکردها همه توان خود را بکار گیرم.

۵. برای قدرتمند شدن جامعه مدنی ایران که از لوازم دولت توانمند است، بکوشم و تقویت جامعه مدنی را از اولویت‌های دولت خود بدانم.

۶. حل مشکلات معیشتی و تامین رفاه و کاهش آلام مردم ایران را با اصلاح اقتصاد سیاسی کشور و نیز تعامل سازنده با جهان در رأس اولویت‌های دولت خود قرار دهم.

نامزدهای مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران می‌بایست تعهد خود را نسبت به این میثاق‌نامه به‌شکل کتبی اعلام نمایند.»

چه کسانی در صدد هستند وحدت جریان اصولگرا را از بین ببرند؟

و این یعنی همه در برابر تصمیم اصلاحات فارغ از دیدگاه شخصی خود تمکین میکنند. خب قطعا انتظار این است که در درون جریان اصولگرایی نیز همین اتفاق رخ دهد و یک نامزد واحد معرفی شود ؛اما ماجرا وقتی جالب میشود که بدانیم جریان اصولگرایی نه تنها نامزد های اصلی خود را مشخص نکرده است بلکه در تلاشند تا نامزدهای احتمالی خود را نیز تخریب کنند. افرادی در بیرون از این جریان با نام اصولگرایی و افرادی هم در درون این جریان.

آیا ماجرای انتخابات سال ۹۲ برای اصولگرایان تکرار خواهد شد؟

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این باره گفته است: اکنون احساس خطر نسبت به اینکه این انتخابات شبیه به سال ۹۲ شود بسیار زیاد است. قطعا اگر اصولگرایان به یک نامزد واحد نرسند و وحدت نداشته باشند ممکن است جریانی که تعدد نامزد‌ها را کاهش داده است پیروز شود. برخی‌ها تحلیل و محاسبات اشتباهی دارند که گمان میکنند رقابت فقط در میان جریان اصولگرایان است و جریان رقیب دیگری در عرصه قابت وجود ندارد؛ درحالی که این محاسبات غلط است و موجب میشود بیشتر به سمت رقابت درون گفتمانی برویم. این ناشی از چند مساله است. ابتدا اینکه از بیرون برخی از افراد و جریانات این اشتباه محاسباتی را به برخی از افراد ساده  القا میکنند؛ دوم اینکه حب قدرت برخی‌ها را تحریک میکند تا به این اقدامات دست بزنند و تفرقه در میان جریان انقلاب ایجاد کنند.

این فرد اصولگرا تصریح کرد: متاسفانه این اشکال به جریان اصولگرایی وارد است که بعد از فوت شخصیت‌هایی که در میان جریان اصولگرایی محور بودند در حال حاضر تقریبا شخص محوری از میان رفته است و باید تشکل‌ها و خرد جمعی حاکم باشد که متاسفانه این خرد جمعی هم به علت برخی از رفتار‌های نخبگان سیاسی این جریان درونش اختلاف ایجاد شده است؛ شورای ائتلاف، شورای وحدت و.. هریک از دیگر تشکل‌های سیاسی نشانگر این عدم وحدت هستند و انسجامی که ضروری است در میان این جریان وجود ندارد. در انتخابات مجلس هم شاهد بودیم که هریک از تشکل‌ها به صورت جداگانه لیستی را انتخاب کردند و نه احزاب و نه ائتلاف‌ها یک انسجام واحد نداشتند. ولی اصلاح طلبان از ابتدا تشکل گرا بوده اند.

شورای ائتلاف ، شورای، امنا و... چند نهاد قرار است برای اصولگرایان تصمیم بگیرند؟

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: پیش بینی میشد که رقابت در درون جریان اصولگرایی شدید شود و به همین دلیل هم فرضیه‌های مختلفی شکل گرفته است. متاسفانه برخی از افرادی که خارج از فعالیت‌های انتخاباتی هم هستند از بیرون به تخریب چهره‌های انتخاباتی روی آورده اند. در حالی که مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که به جز موضوع سلامت، امنیت، رقابت و مشاکرت رکن پنجم یعنی اخلاق گرایی هم باید رعایت شود که این شامل اخلاق سیاسی، اخلاق انتخاباتی و در نهایت اخلاق اسلامی میشود.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که بزرگتر تصمیم گیر در جریان اصولگرایی چه کسی است؟ گفت: جریان اصولگرا بزرگتر دارد ولی مساله این است که در این جریان همه ادعای بزرگتری دارند و همین هم باعث شده است که تا امروز نه به وحدت برسیم و نه بتوانیم بر روی یک گزینه واحد تمرکز کنیم. توصیه ما به دوستان این است که در بین این گزینه‌ها دو یا سه نفر وارد رقابت شوند و سایرین به نفع آنها کنار بروند، اما ظاهرا هیچکس حاضر نیست از این دایره خارج شود. الان ما شورای ائتلاف داریم، شورای وحدت داریم، امنا داریم و... هرکدام هم یک صحبتی میکنند و هیچ یک هم حاضر نیست با طرف دیگر صحبت کند تا این چند دستگی‌ها حل شود.

حکایت انتخاباتی که اصولگرایان با خودشان رقابت و عرصه را به رقیب واگذار کردند

حالا که بحث به انتخابات سال ۹۲کشیده شد شاید بد نباشد یک مرور کوتاه داشته باشیم. انتخاباتی با هشت بازیگر اصلی: سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، غلامعلی حدادعادل، علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی، محمد غرضی، محسن رضایی و محمدرضا عارف که در نهایت جناح اصلاح طلب با یک نامزد اصلی یعنی حسن روحانی وارد رقابت شد، اما در کمال تعجب اصولگرایان با چهار نامزد وارد عرصه رقابت شده، خود رقیبی برای یکدیگر شدند و یک خودزنی تاریخی را برای خود رقم زدند.

آیا ماجرای انتخابات سال ۹۲ برای اصولگرایان تکرار خواهد شد؟

موضوعی که اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه درباره آن گفت: اگر هر یک از نامزد‌های اصولگرا بر روی یک اصولگرای دیگر اجماع می‌کردند، رای بیشتری از آنِ آنها می‌شد. از نظر سیاسی اصولگرایان وحدت نداشتند، البته در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد رجحان است نه شکست دیگری، اما متاسفانه برخی دلشان می‌خواهد کشور ما همیشه در حال درگیری باشد و هر دولتی که سر کار بیاید نتواند از همه نیرو‌ها استفاده کند.

خبرنگار: فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است ایران برنامه هسته‌ای خود را مطابق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و برنامه‌های ملی خود تنظیم می‌کند. برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است. پس اقدام، عملکرد و رفتار بی شرمانه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت های ضدایرانی پس از برجام غیر قانونی است و شرم آور و تاسف باراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مگه انتخاباته؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
متأسفانه حقوق و مزایا بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی متأسفانه در باره مشکل بنده بی توجه کرده است. کسر کردن مبلغ 14,310,821 ریال از حقوق و مزایا بنده از اسفند ماه سال 1402، فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1403 یک نوع دزدی علتی و آشکار از حقوق و مزایا بنده است درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی به طور علنی و آشکار هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره حقوق و مزایا بنده را پایمال و ضایع می کند.
با وجود گذشت 2 ماه و 20 روز از سال که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
هر ماهه مبلغی بابت بیمه از فیش حقوقی ما کسر می‌گردد و علاوه‌بر این بیمه تکمیلی کوثر هم هستم که برای آن هزینه‌ای دیگر پرداخت می‌کنم. با این وجود متأسفانه وقتی نسخه پزشکی را برای دریافت هزینه‌هایی که کرده‌ایم به بیمه ارائه می‌دهیم، تنها یک‌سوم هزینه آزاد را پرداخت می‌کنند. چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
خوب بیمه کوثرنشو اجباری نکردند ضمنا شهامت اعتراض داشته باش بروز ساتا شکایت کن
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۲:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
چرا باید مردم ایران وقتی به پشت سر خودمان نگاه میکنیم بگویم چه روزگار خوبی بود یادش بخیر 50 سال پیش را نمیگویم همین 15 10 سال گذاشت را چرا با حقوق 700 هزار تومانی سال 91 توانستم پراید بخرم اجاره نشین بودم وهستم ولی حالا با حقوق 15میلیونی به سختی به اخر برج میرسیم 3نفر هم هستیم اقای ریس جمهور بر خلاف اب شنا نکن و مردم کشور خود را خسته نکن مردم چه از پولدار چه از بی پول گرفتار هستند اسمان کشور که خراب باشد بالای سر هم مردم خراب هست مگر یک انسان چقدر عمر میکند.....چراغ که به خانه روا هست به مسجد حرام است و تمام .
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی
باسلام
هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است.
سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
برای شکایت به کجا مراجعه کنم
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود..
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
لطفا بهتر از فقط سکوت کنید از سال 1392 تاکنون برای همه ثابت شده است که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ایا کارکنان سازمان تامین اجتماعی هم با تاخیر 3 ماهه افزایش حقوق رو می گیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حقوق بازنشستگان باید حداقل یک سکه باشد. سکوت دولت درباره مشکلات بازنشستگان قابل توجیه نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۲:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال یک ماه حقوق باید واریز شود
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
۱۲:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که بنده هم از اسفند ماه سال 1395 تاکنون بازنشسته تامین اجتماعی هستم پس چرا به بنده وام نمی دهند.
بازنشسته تامین اجتماعی از نسیم شهر بهارستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
نرخ تورم بیش از 60 درصدی است سوال اینجاست که پس چرا حقوق کارمندان و به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی فقط 22 درصد افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
بدترین مدیرعامل در تاریخ شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط مجید سلطانی ناتوان و عاجز بوده است.
۱۲:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات معلوم نیست چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا سرنوشت تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مشکل بیمه تکمیلی تمام نشد…/ درمانِ بازنشستگان باید رایگان باشد
در حال حاضر بازنشستگان مبلغی اضافه برای بیمه تکمیلی پرداخت می‌کنند و از شرکتِ متولیِ بیمه تکمیلی هم رضایت ندارند. آتیه‌سازان حافظ خدماتِ درمانی را آنچنان که باید به بازنشستگان ارائه نمی‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۲:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است و متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است
۱۲:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس آماده رسیدگی به شکایات ایثارگران است پس چه شد؟ و این در حالی است هیچ خبری رسیدگی به شکایات ایثارگران توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات
۱۳:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟
بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۳:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
واریز سود سنواتی و حق تقدم ۵ شرکت همچنین، در این بازه زمانی، ۵ ناشر «بیمه زندگی خاورمیانه، تامین سرمایه امین، بانک کارآفرین، مخابرات ایران، کشت و دامداری فکا» سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۱۸ سهامدار که شامل ۴۱ میلیارد و ۵۶ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات پرداخت کردند.

به گزارش پایگاه خبری میزان اعلام کرد سود سهام مخابرات ایران اخابر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ارادت
بازنشستگان محترم
اگر بن خواربار از فریز در نیاید وبر اساس حداقل حقوق قانون کار داده نشود (در سال ۱۴۰۳ بن خواربار ماهیانه باید ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد) در سال ۱۴۰۳ که بیمه تکمیلی مبلغ بیمه تکمیلی سهم بازنشسته را زیاد میکند (از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ ) آنوقت ما بازنشسته ها در ماه جهت پرداخت بدهی به مخابرات ایران بایستی صف به ایستیم (یعنی در صورتیکه بن خواربار از فریز در نیاید از مرداد ماه ۱۴۰۳ بایستی یک چیز دستی به مخابرات ایران ماهیانه بدهیم )
تنها راه خارج شدن رفاهیات از فریز شرکت کارکنان رسمی وبازنشسته ها حضور فعال در تجمعات دوشنبه ها است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۳:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
به دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم ولی این در حالی است که در سال 1394 حدود 2000 نفر از کارکنان رسمی شرکت مخابرات از شعبه 13 تأمین اجتماعی تهران که بدون رای دیوان عدالت اداری با سختی کار بازنشسته شدند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۱۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سکه پایان خدمتم را بعد از هفت سال دریافت نکرده‌ام
حدود هفت سال است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران
من بیش از ۷ سال در شرکت مخابرات منطقه تهران بازشسته شدم متاسفانه هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو در مورد مشکل بنده نیستند چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
و این در حالی است کسانی که در سال 1394 مخابرات منطقه تهران بازنشستگان شدند دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران

سلام از سال۹۴ هیچ استانی پرداخت نکرده
رساگو می گوید

سلام.لطفا اطلاعات خود تان را بروز فرمایید بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در اذربایجان شرقی
بازنشسته مالی می گوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را رعایت کنید
سوال اینجاست که چرا شرکت مخابرات استان تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حدود ۷ سال و ۲ ماه است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون اقتصاد کشور را نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سفیر انگلیس جنایتکار را از کشور اخراج کنید و حسن روحانی هم رسما باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فقط عذر خواهی فایده نداره باید پاسخگوی عملکردشون باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
از سال 1392 تاکنون مسئولین ایرانی بیش از 999 هزار بار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای نتیجه فقط صفر شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
۳ کشور اروپایی جنایتکار برای توقف جنایت صهیونیست‌ها اقدام عملی کنند
حمله هوایی آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه الحدیده یمن، اجرای قانون جنگل بود.
حمله مجدد ائتلاف آمریکایی - انگلیسی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
شبکه اینترنشنال تروریستی است.

آمار شهدای غزه به ۳۶هزار و ۷۳۱ نفر رسید و سه کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در این مدت هشت ماه شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.
اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با صدور یک قطعنامه در شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است و این درحالی است که در دنیا تاکنون هیچ کشوری در مورد سلاح هسته ای خودشان با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است ولی اما متأسفانه فقط ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همه جانبه همکاری کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تا زمانی که قطعنامه های ضدایرانی آژانس لغو نشود هیچ کسی هم در کشور حق ندارد با آژانس همکاری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است سوال اینجاست پس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی غلط می کند قطعنامه‌های ضدایرانی صدور می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است ایران برنامه هسته‌ای خود را مطابق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و برنامه‌های ملی خود تنظیم می‌کند. برنامه و فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است. پس اقدام، عملکرد و رفتار بی شرمانه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی فعالیت های ضدایرانی پس از برجام غیر قانونی است و شرم آور و تاسف باراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
فقط به فکر آبادی کشور و رفاه مردم باشید ،حزب را فراموش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش در این مدت 12 سال آبادی کشور را نابود کرد.
مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش در این مدت 12 سال اقتصاد کشور را نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون اقتصاد کشور را نابود کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حسن روحانی هنوز هم متأسفانه نمی داند که آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران و هم دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دشمن درجه یک حکومت بله ولی ملت ایران و کشور ایران نه، دو صفحه تاریخ میخوندی میفهمیدی روسیه بیشتر از آمریکا و آلمان و فرانسه و انگلیس به ایران ضربه زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
علی باقری کنی از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مسئولان سه کشور اروپایی در اروپا، روسیه، دوحه و عمان همکاری می کرد ولی اما متأسفانه در مورد اهانت ها و خیانت های سه کشور اروپایی و اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با صدور یک قطعنامه در شورای حکام این آژانس سکوت اختیار کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
عملکرد و رفتار علی باقری کنی هم متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
تصویب قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط خیانتکاران و جنایتکاران و باز هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
بازرسان آژانس را از کشور اخراج کنید و این در حالی است که متأسفانه ایران هنوز هم با بازرسان آژانس همه جانبه همکاری می کند چرا؟
دیگر هیچ کس در شورای حکام نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا جنایتکار همچنان عامل بی‌ثباتی در جهان است.
سیاست‌های مداخله‌جویانه اروپا جنایتکار همچنان عامل بی‌ثباتی در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
پاسخ و جواب و گزینه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام باید عملی باشد و باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج ‌کنید و نه فقط یک حرف شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ملت ایران به خاطر جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون هزاران شهید داده است سوال بنده این است که پس چرا دولتمردان، برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
متأسفانه هنوز هم برخی ها بعد از گذشت 45 سال که از جنایت های وحشیانه آمریکا، سه کشور اروپایی و مزدورانشان ضد علیه مردم ایران درس عبرت نگرفتند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بهترین گزینه و پاسخ مردم ایران فقط دولت و مسئولان نباید با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره، گفت وگو و همکاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
خروج آمریکا از این توافق هسته ای و برجام در سال 97 به صورت غیر قانونی بود و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است و این در حالی است که متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی علیه آمریکا نمی کنند و خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
از سال 1392 تاکنون مسئولین ایرانی بیش از 999 هزار بار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای نتیجه فقط صفر شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با صدور یک قطعنامه در شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است و این درحالی است که در دنیا تاکنون هیچ کشوری در مورد سلاح هسته ای خودشان با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است ولی اما متأسفانه فقط ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی همه جانبه همکاری کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دلیل و علت سکوت علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه ایران، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در مورد سه کشور اروپایی و هم در مورد تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط کشورهای غربی چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اقدام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران با صدور یک قطعنامه در شورای حکام این آژانس و این در حالی است که متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری و اقدامی عملی در برابر این قطعنامه شورای حکام نکردند چرا؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
۱۴:۳۸۲۰ خرداد ۱۴۰۳
صهیونیست ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و کشورهای اروپایی جنایت می کنند و آدم می کشندو همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
لطفا فقط برای مردم تلاش کنید نه حزب ،مردم را دریابید
Luxembourg
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
عملکرد رئیسی خیلی خیلی بهتر از دولت قبل آمارها واضحه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جدی می فرمایید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
رای ما دکتر سعید جلیلی عزیز❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
چهل و اندی سال تجربه ثابت کرده نه جناح راست نه جناح چپ کاری از دستشون برنمیاد، فقط مردم بازیچه شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جدی می فرمایید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
وحید حقانیان گزینه خوبی وابسته به هیچ کدام حزبی نیست اگر ملت قبول کنه در اصل ملت هست کی را انتخاب کنند نه من ولی نظر خودم هست
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۸:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حالا نمیشه هیچ کدوم از اینها نباشند
۴ سال همیه شخص دیگه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
چکیده ریاست جمهوری در این ۴۵ سال رییسی بود که از نظر اخلاقی عالی بود ولی از نظر عملکرد صفر
وای بحال بقیه
سه سال کشور یکدست تقدیم نیروهای انقلابی و جهادی شد نتیجه چی شد؟نسبت به ۳ سال پیش تورم و فقر ده برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ببخشید باید لایک می کردم اشتباهی دیس لایک کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دلیلش اینه که تمام رئیس جمهور ها ففط میخوان مردم عادی را تا حدودی راضی نگه دارند مثل پدری می مونند که فرزندان بعد از مرگ متوجه می شوند که ایشان همه دارائی آنها را فروخته و خرج یارانه آنها کرده حتی خونه ای که نشسته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
احسنت. خیلی ادم پاک و سالمی بود منتها جایگاه اصلیش قوه قضاییه بود نه مجریه.افسوس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ایشان با فلج کردن بورس و کارخانه های بورسی یارانه ها را افزایش دادند این یعنی فقیر تر کردن مردم در بلند مدت، آینده فروشی برای راضی کردن موقت مردم واقعا کار ناشایستی هست که بعد از مدتی تبعات آن چندین برابر برتر از یارانه ای هست که پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
قدر نشناس واز خود متشکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حرف مفت نزن، اقای رئیسی از نظر عملکرد هم بسیار خوب عمل کرد ولی تو و امثال تو که اهل تحقیق نیستند چشمانشان نمی بیند، از جمله کارهای بزرگ ایشان

1- احیای بیش از 9000 کارخانه تعطیل شده که برخی از انها از جمله ماشین سازی اراک و کشت و صنعت دشت مغان که مساحتی بیش از 26000 هزار هکتار داشت و دولت روحانی انرا تعطیل کرده بود و چند هزار کارگر را بی کار کرده بود
.
2- راه اندازی سامانه درگاه ملی مجوزهای کسب و کار،که بسیار کار بزرگی بود چون اکثر جاها از جمله وزارتخانه ها و صاحبان امضاهای طلایی مقاومت می کردند وی ایشان با قاطعیت ایستاد تا کار انجام شد. قبلا یک فرد برای گرفتن یک مجوز، باید چند سال معطل می ماند و یا در برخی جاها باید رشوه می داد، ولی الان شما برای راه اندازی کسب و کار مدارکتان را را در سامانه بارگذاری میکنید و سازمان مربوطه موظف است تا در عرض چند روز جواب دهد و اگر جواب ندهد سامانه خودکار مجوز را صادر می کند و همین باعث کاهش شدید بی کاری در همین 3 سال شد.

3- بازرسی و رفتن بیش از 70 سفر استانی و از نزدیک دیدن مشکلات استانها و تصویب طرحهایی در همان سفرها برای رفع مشکلات انها, از جمله اب شرب استان محروم سیستان و بلوچستان

4- کاهش تورم به حدود ۳۵درصد، که در زمان روحانی به ۵۷ درصد و یا بیشتر رسیده بود که بالاترین رقم تورم در 80 سال اخیر بود.

5-ساخت بسیاری بیمارستان و مراکز خدماتی و...
6- پیوستن ایران به سازمانهای اقتصادی بزرگ دنیا، از جمله شانگهای و بریکس
و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
یعنی ممکنه باز روحانی بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
شاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بورس درست کنید به خدا همه ملت رای میدهند شاه کلید اقتصاد بورس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
یک نفر بود که می گفت همه مسئولان فعلی سرباز هستند ولی من ژنرالها را سرکار می آورم! رای هم آورد اما هشت سال مملکت را فلج کرد و خودش هم با ژنرالهایش جز خسارت به بار نیاوردند!
فکر کنم کلید اشتباه داده بودن دستش.... چون ادعا داشت ، فرداش متوجه وقایع شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
الکی حرف زدن هنر نیست
Finland
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
یکی بود دم ازمدیریت جهادی وانقلابی میزد ومیگفت تحریم‌ها ۲۰درصد درمعیشت وتورم وگرانی تاثیردارد ۸۰درصد آن سوءمدیریت هست وبا مدیریت جهادی وانقلابی همه مشکلات مخصوصا معیشت مردم وگرانی حل می‌شود ولی چنان بلایی برسرمردم آورد که یزید درصحرای کربلا به خاندان امام حسین ع نیاورد ولقب مردمی وخدمت هم به وی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
منظورت کی؟

روحانی باشه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
احسنت عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دیگه گذشت زمانی که بذارن رقبای قدر از فیلتر رد شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
داخل شبکه‌های مختلف اجتماعی و اینترنت نظر سنجی ها که نگاه کنید تا حالا احمدی‌نژاد بیشترین نظرات‌ مثبت به خودش اختصاص داده فقط احمدی‌نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
بله

چون نخبه است

باسواد و عالم ،با درایت و مردمی

و دلسوز مملکت و ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ما اصول گرا چپ وراست نمی شناسیم ما کسی رومی خواهیم با تضمین بتواند مملکت را از این اوضاع افتصاح نجات دهد.
اینها همه اینکاره نبودن اگر بودن که کشور وما ملت حال وروز اینچنینی نداشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اگر لیبرال های اشرافی گرایی مثل جهانگیری و آخوندی تایید صلاحیت بشن من تا آخر عمرم در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
هر کشوری در هر نقطه از جهان بود آخوندی و جهانگیری تا آخر عمرشون اونجا توی زندان بودند نه اینکه با وقاحت بیان و دوباره کاندید بشن برای ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
این اصلاح طلب ها بجای اینکه چيزي اصلاح و درست کنن همه چیز را خراب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
اصولگراها متعهد بدون تخصص هستن
اصلاح طلبان متخصص بدون تعهد

نتیجه کار اصولگرایان تورم و گداپروری و پولپاشی و اضافه کردن مردم به کمیته امداد بوده
نتیجه کار اصلاح طلبان هم تحریم و انزوا بعد از دادن هزاربار امتیاز و کتک بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
در قانون شورای محترم نگهبان را محدود نکرده که حتما باید فقط تعدادی معدود را برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت کند شورای محترم نگهبان می تواند تعداد انتخاب را برای مردم افزایش دهد و در حقیقت توپ را بیشتر در زمین انتخاب مردم قرار بدهد. اگر چه ممکن است با این کار انتخابات به دور دوم کشیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی خیلی محبوب بود اما بعد شهردار شدنش هجمه های زیادی بهش وارد شد محبوبیتش ریخت
اگه بتونه از عملکرد خودش در شهرداری دفاع کنه و بگه رئیس جمهور شد اقای مخبر معاون اولش میزاره کار تمام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی و مجبوبیت؟!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار