اجرای پویش نذر قربانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان در استان خبر داد.

قباد مبشری گفت: به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و ترویج سنت حسنه قربانی، کمیته امداد استان آمادگی دارد، نذورات مردم نیکوکار در عید سعید قربان را همانند سال‌های گذشته برای توزیع میان نیازمندان دریافت کند.
 
وی ضمن قدردانی از همراهی مردم با کمیته امداد و کمک‌های آنان در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان، افزرود: پویش نذر قربانی در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقاء سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: در سال گذشته دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد که برای نذورات قربانی امسال چهار میلیارد تومان پیش بینی شده است.
 
وی با بیان اینکه ۵۵ مرکز نیکوکاری فعال وابسته به کمیته امداد در استان فعال است، اضافه کرد: مردم نیکوکار، خیران و افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی و دیگر نذورات خود را در عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم، از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار دهند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از خیران و مردم نیکوکار و همه کسانی که توانایی مشارکت دارند، برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، اضافه کرد: در همین خصوص کد دستوری# ۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.