بهسازی پیچ‌های حادثه‌ساز «جاشک» در جنوب بوشهر آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز نخست طرح بهسازی پیچ‌های «جاشک» در محور خورموج- کنگان آغاز شد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز نخست طرح بهسازی پیچ‌های «جاشک» در محور خورموج- کنگان آغاز شد. این طرح از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید و هیأت دولت سیزدهم بود که طی سنوات گذشته نسبت به خاک‌برداری، تسطیح و احداث ابنیه آن اقدام شده است.

وی بیان کرد: به‌سازی پیچ‌های «جاشک» به طول سه کیلومتر با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی اجرایی شده و انتظار می‌رود تا هفته دولت سال جاری تکمیل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: فاز نهایی اصلاح پیچ‌های «جاشک» نیز به طول چهار کیلومتر در دستور کار است که با تأمین اعتبار، ‌امید می‌رود طی دهه فجر سال جاری به طور کامل این نقطه پرحادثه ایمن‌سازی شود.

اخترشناس همچنین با اشاره به آغاز به‌سازی و تعریض محور «سهمو شمالی و جنوبی» در شهرستان عسلویه، عنوان کرد: این طرح با هدف ارتقای ایمنی جابجایی کالا و مسافر در محور کریدوری بین استان‌های بوشهر و هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این طرح به طول سه کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.