آب منطقه صفاشهر قم وصل شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم گفت: پس از ۲۴ ساعت تلاش گروه‌های امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب استان، جریان آب منطقه صفاشهر قم که به علت شکستگی لوله قطع شده بود دوباره وصل شد.

مجتبی وزین افضل روز یکشنبه با اشاره به شکستگی خط لوله اصلی ۶۰۰ میلی‌متر آبرسانی به منطقه صفاشهر قم گفت: این حادثه که در ساعات ابتدایی روز شنبه گزارش شده بود پس از ۲۴ ساعات کار و تلاش بدون وقفه و مستمر اکیپ‌های امداد و حوادث شرکت آب و فاضلاب استان قم برطرف شد و حدود ساعت ۲ بامداد امروز آب مجدداً در شبکه جریان یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم محل بروز حادثه را خیابان پاسداران شهرک قدس اعلام و عنوان کرد: پیش‌بینی‌ها برای رفع این حادثه ساعت ۱۰ روز گذشته بود، اما متأسفانه پس از رفع حادثه اولیه، مجدداً خط لوله از نقطه‌ای دیگر دچار شکستگی شد و زمان رسیدگی به این حادثه را افزایش داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم فرسودگی و تعویض شیر قطع و وصل این خط لوله را از دیگر علل افزایش زمان رفع این حادثه برشمرد و گفت: هرچند مدیران، کارشناسان و نیرو‌های امداد و حوادث آبفا به‌عنوان وظیفه ذاتی خود، تلاش بی‌وقفه‌ای را برای کاهش زمان رسیدگی به این حادثه به کار بستند، اما طولانی شدن اجباری و ناخواسته زمان رفع این شکستگی نارضایتی‌هایی را به دنبال داشت.

او با بیان اینکه در طول زمان رفع حادثه با اقدامات فنی و مهندسی آب برخی از محلات صفاشهر را با مدیریت فشار توانستیم تأمین کنیم، گفت: روز گذشته به منظورتأمین نیاز‌های ضروری شهروندان این منطقه آبرسانی با تانکر نیز صورت گرفت که شاهد کاهش مشکلات ناشی از قطع آب باشیم.

وزین افضل در پایان ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شهروندان ساکن در صفاشهر در طول زمان رفع شکستگی خط لوله، از طولانی شدن روند رسیدگی به این حادثه عذرخواهی کرد و یادآور شد: آبرسانی به شهروندان را نه فقط به عنوان یک وظیفه سازمانی بلکه به عنوان یک امر مقدس افتخار خود می‌دانیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار