ارزیابی بالینی دارو‌ها و واکسن‌های دامپزشکی در قزوین

ارزیابی بالینی دارو‌ها و واکسن‌های دامپزشکی با نظارت اداره کل دامپزشکی استان قزوین انجام شد.

پریسا رحیمی رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: اجرای منظم و پیوسته طرح ارزیابی بالینی و کیفی دارو‌های دامپزشکی با همکاری دامپزشکان بخش خصوصی استان، در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی در حوزه دارو و درمان و با هدف ارزیابی کیفی و بالینی دارو‌های دامپزشکی، به صورت منظم توسط اداره تشخیص و درمان استان انجام می‌شود.

رحیمی افزود: برای کلینیسین‌های فعال در حوزه دام سنگین، مقرر شد، دارو‌ها و واکسن‌های دامی از لحاظ کیفیت و کارایی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج در قالب فرم‌های مورد تایید سازمان دامپزشکی به اداره تشخیص و درمان اداره کل منعکس و در نهایت به سازمان دامپزشکی ارسال شود.

وی اضافه کرد: با اجرای مداوم و منظم این طرح در سطح استان و کشور و پیگیری نتایج حاصله از آن از سوی سازمان دامپزشکی کشور، اطمینان از کیفیت و کارآیی دارو‌های مصرفی در دامپزشکی به شکل مطلوب حاصل خواهد شد.

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: نظارت دقیق بر چرخه تولید و توزیع دارو‌ها و واکسن‌های دامی در راستای وظایف خطیر اداره کل دامپزشکی برای حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی استان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار