۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیر در ایلام پیش‌بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش‌بینی شده است.

 فرشید زرگوش با بیان اینکه  ۶۳۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان پیش‌بینی شده اظهار کرد: از این تعداد شعبات اخذ رأی در استان، ۱۸۷ شعبه سیار و ۴۴۶ شعبه ثابت است.

وی با بیان اینکه ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی در هشتم تیرماه میزبان حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق‌های رأی است، افزود: در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه هر هیئت اجرایی مشتمل بر ۹ نفر معتمد مردمی از اقشار مختلف و ۴ عضو اداری است، ابراز کرد: عضوهای اداری هیئت‌های اجرایی شامل فرماندار و بخشدار در مرکز شهرستان و بخش‌های مستقل، نماینده دادستانی، نماینده دادگستری و نماینده ثبت احوال است.

زرگوش گفت: بر این اساس در استان ۳۰ هیئت اجرایی در ۳۰ حوره انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

وی ابراز کرد: جانمایی شعبات اخذ رأی در سطح استان انجام شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم در هشتم تیرماه در استان فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه در هر شعبه اخذ رأی یک دستگاه احراز هویت مستقر خواهد بود، یادآور شد: دستگاه‌های احراز هویت برای استقرار در شعبات اخذ رای نیز بروز رسانی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.