امام جمعه ایلام:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تداوم راه شهید جمهور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات هشتم تیرماه، زمینه‌ساز تداوم راه و اقدامات مؤثر و سازنده شهید جمهور است.

حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست قرارگاه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حوادث بسیار تلخ و سختی از جمله جنگ تحمیلی، شهادت و رحلت شخصیت‌های مهم از جمله امام راحل، شهیدان رجایی و باهنر، بهشتی و حاج قاسم سلیمانی، در مسیر انقلاب اسلامی تا کنون پیش آمده که البته این حوادث از عوامل پیش برنده انقلاب بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این حوادث بر عکس آنچه دشمنان نظام و انقلاب فکر می‌کردند موجب صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان شده است، ابراز کرد: شهادت آیت الله رئیسی هر چند تلخ بسیار سخت و سنگین بود، اما حضور باشکوه مردم در آیین تشییع و برپایی مراسمات گرامیداشت در نقاط مختلف جهان، چشم جهان بار دیگر به سمت انقلاب اسلامی بر خلاف همه تبلیغات سوء دشمنان معطوف کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به تبلیغات دشمنان برای مهندسی اذهان و افکار، یادآور شد: استان ایلام همواره بیشترین مشارکت در انتخابات داشته است، مردم در تشییع شهدای خدمت، بصیرت و آگاهی خود را منصه حضور رساندند و امروز وظیفه و رسالت مسئولان فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی و تقویت قرارگاه رسانه‌ای برای انتخابات پیش رو، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای افزایش مشارکت دارند و باید با برنامه‌ریزی لازم رسانه‌ها را در این حوزه تقویت کرد.

وی با تاکید بر تبیین و تشریح خدمات رئیس جمهور شهید برای اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: بیشتر این اقدامات و خدمات، آن‌گونه که باید و شاید به درستی از سوی رسانه‌ها، در راستای روشنگری و برای اطلاع مردم مطرح نشده و به طور شایسته به خدمات دولت پرداخته نشد.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود اقدامات موثر و ارزنده‌ای را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله ارتباط با کشور‌های همسایه، ایجاد اعتماد و رفع موضوع ایران هراسی که دشمنان در منطقه ایجاد کرده بودند، از خود به یادگار برجای گذاشت و دولت بعدی نیز شایسته است که مسیر رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را ادامه دهد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اجازه فعالیت و تبلیغات برای کاندیدای مشخصی را ندارند، افزود: امیدآفرینی و ایجاد نشاط، بیان خدمات و دستاورد‌های دولت سیزدهم باید در مدت زمان باقیمانده می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری باشد.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کارگروه‌های ۲۲ گانه قرارگاه جهاد تبیین استان، محتوا‌های لازم را برای ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات تولید و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار اضافه کرد: ترغیب و برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی رأی‌اولی‌ها نظیر دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران باید در اولویت برنامه‌های مسئولان، دلسوزان و همه دست‌اندرکاران انتخابات باشد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.