آغاز طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان‌های شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان‌های این شهر خبر داد.

مسعود حبیبی از اجرای طرح بازسازی و تعمیر وسایل بازی بوستان‌های شهرکرد خبر داد و گفت: با هدف ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان، بهسازی وسایل بازی در بوستان‌های شهرکرد آغاز شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد افزود: در بازدید‌ میدانی از بوستان‌های شهر، وسایل بازی و مبلمان‌های معیوب و فرسوده شناسایی گردید و در حال حاضر تعویض و مرمت تجهیزات بوستان‌های جانبازان جنوبی، تهلیجان جنوبی، ملت، معلم، بهارستان و. از سوی نیرو‌های واحد تاسیسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد اجرا شده است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: این طرح با هدف افزایش کمیت و کیفیت تجهیزات بوستان‌ها و جلب رضایت اهالی محلات شهر در تمامی بوستان‌های شهر نیز اجرا می‌گردد.

حبیبی ادامه داد: شهروندانی که متقاضی بهسازی وسایل بازی و تجهیزات بوستان‌های محل سکونت خود هستند، می‌تواند درخواست خود را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام نمایند تا وسایل بازی واقع در بوستان‌ها برای افزایش رضایت و رفاه اهالی بهسازی و تعمیر گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار