دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره پرونده کلاهبرداری میلیاردی در شهرکرد خبر داد.

سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی وصول چند فقره پرونده مبنی بر خرید و فروش کالا از طریق سایت دیوار، مشخص شد فرد کلاهبردار با درج آگهی خرید در سایت دیوار اقدام به خرید کالا نمود و پس از حضور در محل و رویت اجناس و توافق حاصله اقدام به صدور چک در وجه فروشنده کرد و پس از فرارسیدن موعد چک‌ها مشخص گردید چک‌های صادره متعلق به افرادی معتاد و بی خانمان بوده و فرد کلاهبردار با سوء استفاده و افتتاح حساب بانکی اقدام به اخذ دسته چک با هویت افراد مربوطه نمود.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با پیگیری گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار اهل و ساکن اصفهان شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس اگاهی چهارمحال و بختیاری و مواجهه با شکات پرونده مورد شناسایی و به ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد. 

امان اللهی اضافه کرد: پرونده متشکله جهت پیگیری‌های قانونی و قضایی تحویل مقامات قضایی استان گردید و متهم با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار