«تقاطع» تضارب آرای طیف‌های مختلف جامعه

برنامه «تقاطع» با بررسی نظرات طیف‌های مختلف جامعه در خصوص انتخابات از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «تقاطع» برنامه‌ای زنده و گفتگو محور است که با توجه به نیاز جامعه در هنگامه انتخابات ریاست جمهوری، موضوعات اساسی مبتلا به کشور را، با تضارب آرای طیف‌های مختلف جامعه اعم از اندیشمندان و نخبگان و مشارکت عامه مردم، به بحث می‌گذارد.

این مجموعه برنامه شامل ۱۶ قسمت تقریبا ۹۰ دقیقه‌ای است که در هر قسمت از برنامه از ۵ مهمان متخصص دعوت می‌شود تا پیرامون موضوع برنامه به بحث و مناظره بپردازند و از آنجا که برنامه به صورت زنده به روی آنتن می‌رود، مخاطبان برنامه نیز می‌توانند به صورت برخط با سامانه پیامکی برنامه نظرات خود را مطرح و با برنامه ارتباط محتوایی داشته باشند.

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران، کلان موضوعات این برنامه هستند. از زیر موضوعات سیاست خارجی کشور می‌توان تعامل با جهان، نظام سلطه، برجام و مذاکرات، تعامل با شرق و غرب، هژمونی گفتمان مقاومت و از زیر موضوعات سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران می‌توان حکمرانی فرهنگی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی، حکمرانی اقتصادی، حکمرانی رسانه‌ای را برشمرد.

تهیه کنندگی این برنامه را علی مقدم، کارگردانی هنری آن را کوشا دهقان، سردبیری را سجاد فخرایی و اجرای آن را کورش علیانی عهده‌دار هستند و یک تیم محتوایی نیز در اتاق فکر و تحریریه این برنامه به پشتیبانی محتوایی آن اهتمام می‌ورزند.

«تقاطع» به مدت ۱۶ شب، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ تا دو روز مانده به انتخابات به روی آنتن شبکه چهار می‌رود و تکرار آن در روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار