امهال پنج هزار فقره تسهیلات بانک کشاورزی ایلام

مدیر امور شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: سال گذشته پنج هزار و ۸۱۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۷۰ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از وام های کشاورزان با مصوبه ستاد تسهیل استان توسط بانک کشاورزی امهال شد.

محمدی گفت: باتوجه به اینکه کشاورزان سال گذشته برای بازپرداخت تسهیلات خود با مشکل مواجه بودند باهدف کمک به آنها ستاد تسهیل استان ۲ پیشنهاد را مصوب کرد که در قالب آنها کشاورزان از مجموع تسهیلات دریافتی خود ۷.۵ و ۱۰ درصد کل بدهی را پرداخت کنند و مابقی تسهیلات از سوی بانک کشاورزی با مصوبه ستاد تسهیل امهال شد.

وی افزود: سال گذشته ۱۶ هزار و ۵۱۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۵ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال توسط شعب بانک به بهره برداران در حوزه های مختلف از جمله بذور گواهی و مکانیزاسیون و بند الف تبصره ۱۸، ازدواج ، فرزند آوری ،مسکن روستایی ، بند ب تبصره ۱۶ در قالب تسهیلات تکلیفی و سرمایه ای و سرمایه در گردش پرداخت شده است.

شیخ محمدی ادامه داد: پارسال از محل تبصره ۱۸ مبلغ یک هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به بهره برداران متقاضی و همچنین برای بذور گواهی شده در دشت عباس سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۲ شرکت فعال در حوزه فراوری بذور پرداخت شد و ایلام در زمره پنج استان برتر کشور در پرداخت وام به شرکت های فعال در زمینه فراوری بذور است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام یادآور شد: این بانک علاوه بر خدمات رسانی به جامعه هدف که بهره برداران زیربخش های کشاورزی هستند در موضوعات عام المنفعه دیگر نیز مشارکت دارد.

وی توضیح داد: پرداخت قرض الحسنه اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد و بهزیستی با ۳۰۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۶۹ میلیارد ریال از جمله این خدمات محسوب می شود.

شیخ محمدی اضافه کرد: با هدف بهبود وضعیت مسکن روستاییان، سال گذشته بانک کشاورزی با پرداخت چهار هزار میلیارد ریال در احداث ۱۵۸ باب منزل مسکونی روستایی مشارکت داشت.

وی در خصوص مشارکت بانک کشاروزی در تکمیل تصفیه خانه ایوان نیز گفت: این بانک مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب تصفیه خانه شهر ایوان تسهیلات پرداخت کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام افزود: پارسال در بحث ازدواج ۷۸۳ فقره وام به مبلغ هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال و در موضوع فرزندآوری نیز ۷۹۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۸۸ میلیارد ریال به حساب متقاضیان واریز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.