پویش «هیس، هیچی نیس!» راه‌اندازی شد

سریال «هیس، هیچی نیس!» که مدتی است پخش آن از شبکه‌های دو و امید آغاز شده است، همزمان با تعطیلات تابستانه پویش نوجوانانه خود را آغاز کرد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن «شاد» و بخش رویدادها، وارد پویش و کانال مسابقه شده و با تماشای سریال «هیس، هیچی نیس!» به سوالات هر قسمت پاسخ دهند.

همچنین علاقمندان در بخش‌های دیگری از این پویش می‌توانند خودشان سوال طراحی کرده و در مسابقه لب‌آهنگ تیتراژ شرکت کنند تا با دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی جزو برندگان مسابقه باشند.

این پویش با شعار «چیزایی هست که خیلیا نمیخوان تو بدونی» آغاز به کار کرده است و در ابتدای شروع بیش از ۱۲ هزار نفر از نوجوانان و دانش آموزان در آن ثبت نام کرده اند.

«هیس، هیچی نیس!» که با اقتباسی از مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار» ساخته شده است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما و چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و بازیگران آن استعدا‌ها و حرفه ای‌های تئاتر شهر‌های مختلف کشور هستند.

سریال فانتزی تاریخی «هیس، هیچی نیس!» به کارگردانی حسین حقانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

برچسب ها: شبکه دو ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار