اشتغالزایی از طریق توانمندسازی با اعطای ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در یک سال گذشته، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق این دستگاه حمایتی به واجدان شرایط اعطا شده است.

ذوالفقاری گفت: کمیته امداد امام در استان سمنان به‌دنبال اشتغالزایی برای جامعه هدف از طریق توانمندسازی است و یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت ما همین نکته است. همکاران ما بعد از اشتغالزایی و توانمندسازی افراد، از طریق ارائه مشاوره‌های تخصصی، کمک به بازاریابی، نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی و ... به پایداری اشتغال‌ و بازار کار برای این قشر کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۴۰۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان و متقاضیان این استان پرداخت شد، افزود: تلاش شده است که از طرح‌های اشتغالزایی حمایت شود که از ظرفیت مناسب برخوردار باشند.

ذوالفقاری بیان کرد: در مجموع، در یک سال گذشته بیش از ۳۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش و متقاضیان واجد شرایط در استان سمنان ایجاد شده است.

 

وی از رتبه اول این استان در جذب اعتبارات اشتغالزایی به‌عنوان یکی از نمودهای موفقیت کمیته امداد در بخش اشتغالزایی یاد کرد و گفت: تلاش‌های همکاران در یک سال گذشته منجر به این شد که کمیته امداد استان از نظر تعدد مشاغل ایجادشده برای مددجویان بین اداره‌های کل کمیته امداد کشور رتبه دوم را کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از زنان سرپرست خانوار به‌عنوان یکی از مهمترین گروه‌های تحت پوشش این نهاد نام برد و افزود: در یک سال اخیر، به ۲۷۰ زن سرپرست خانوار در این استان با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار