اثر رسانه‌های قزوین در افزایش مشارکت انتخابات بی‌بدیل است

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین گفت: نقش رسانه‌های استان در تبیین برنامه‌ها و افزایش مشارکت سیاسی مردم در ادوار انتخابات بی بدیل بوده که باید از این ظرفیت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بهره برد.

رسول ملاحسنی مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین در نشست هم اندیشی انتخاباتی با اهالی رسانه و مدیران روابط عمومی استان با عرض تسلیت در خصوص شهادت رییس جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی گفت: فضاسازی و اطلاع رسانی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم باید به صورت فشرده، حرفه‌ای و با اهتمام پیگیری شود.

وی اضافه کرد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو از هر ایده و نظری استقبال می‌کنیم، چرا که معتقدیم اقدامات رسانه‌ای می‌تواند تاثیر عمیقی در سطح مشارکت و انتخاب داشته باشد.

ملاحسنی در ادامه به دستاورد‌های رسانه‌ای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع دستاورد‌های دولت، نشست‌های کمیته اطلاع رسانی، هم اندیشی، عضویت و حضور مستمر در نشست ستاد انتخابات استان، شبکه سازی و اطلاع رسانی اخبار، طراحی و ارسال ایده‌های فضاسازی محیطی و امید آفرینی در راستای افزایش مشارکت از جمله اقدامات صورت گرفته در انتخابات گذشته مجلس بود.

این مسئول بیان کرد: پویش‌ها و مسابقات مختلف در دستگاه‌ های اجرایی، انعکاس انتخابات با حضور بیش از ۳۲۰ خبرنگار، ایجاد میز رسانه ستاد انتخابات، تشکیل تیم‌های مستندسازی و تهیه نماهنگ، همراهی نخبگان جوان و چهره‌های برتر در روز انتخابات را از دیگر اقدامات رسانه‌ای در استان قزوین برشمرد.

ملاحسنی عنوان کرد: در انتخابات گذشته مجلس با توجه به اینکه زمان طولانی تری را در اختیار داشتیم، طی ۶ ماه اقدامات مختلفی انجام شد، اما اکنون کمتر از ۲۵ روز فرصت داریم که باید با ظرفیت و قدرت بالایی کار‌های انتخاباتی در استان پیگیری شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان قزوین یادآور شد: در انتخابات گذشته ۳۰ شعبه فعال پر تردد در استان قزوین برای تهیه گزارش خبرنگاران انتخاب شد و بیش از ۱۰۰ نشست تبیینی در مجموعه ارکان دولت صورت گرفت که بسیار قابل توجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار