پزشکیان در گفت‌وگوی ویژه خبری:

باید با مردم آشتی کنیم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید اول کاری کنیم که زندگی معلمان و کارمندان بچرخد بعد از آنها بخواهیم ما را به هدفمان برسانند.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بیان برنامه‌های خود پرداخت.

 قرار نیست برنامۀ جدید بنویسیم و سیاست جدیدی را اجرا کنیم
وی در ابتدا درباره برنامه هفتم در دولت خود گفت: من در ابتدای ثبت‌نام خود گفتم قرار نیست برنامه‌های جدیدی را تدوین کنیم. برنامه ها نوشته شده‌اند و سیاست‌های رهبری مشخص هستند و باید آنها را اجرایی کنیم.

پزشکیان گفت: اولویت ما رفتن به سمت سیاست‌های کلی است. معمولا دولت‌ها وقتی برنامه اعلام می‌کنند برای آن باید کار کارشناسی انجام شود. قدم اول ما این است که جهت دولت فعلی را ادامه دهیم و اگر نواقصی وجود داشته باشد، اصلاحات باید انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: یکی از مشکلات ما این است که هر کسی که می آید می‌خواهد برنامه ها را عوض کند، اگر راه نامناسب بوده باید کارشناسی شود اما اگر راه درست است، نباید مجددا اقدامی صورت بگیرد.

وی گفت: اگر تناقض‌ها خلاف سیاست باشد باید عوض شود یا اگر نیاز به بازنگری دارد باید انجام دهیم.کار ما این است که دولت و مجریان باید چابک شوند؛ باید سه اصل مسئولیت پذیری، ادامه مسیر و پاسخ‌گویی مبنا قرار گیرد و هیچ دولتی بدون این اصول به نتیجه نمی‌رسد. 

پزشکیان تاکید کرد: در هیچ جای دنیا مدیری که کشور را از مسیر دور کند جایی ندارد. اگر پرداخت نیروهای انسانی بر اساس عملکرد باشد به  هدف می‌رسیم.

او گفت: مدیری که نتواند ما را به هدف برساند باید پاسخگو باشد و اصلاحات اساسی در نوع برخورد با مدیران باید شکل بگیرد. دولت باید راه را ادامه دهد و هدف را گم نکند، اما باید پاسخگو باشد.

بسیاری از مدیران زیان ایجاد می‌کنند، اما پاداش می‌گیرند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما در سیستم بودجه‌ریزی هزینه‌کرد را به صورت عملکرد اعلام می‌کنیم. فرض کنید در پزشکی با من قرارداد می‌بندند که یکساله چهارصد تا پانصد عمل جراحی انجام دهم و کار‌های تحقیقاتی کنم. اگرمن کار را انجام دهم باید دستمزد من را بدهند و اگر کاری نکردم چه دلیلی دارد حقوق بگیرم، لذا تا مکانیسم پرداخت اصلاح نشود چابک سازی صورت نمی‌گیرد.

پزشکیان گفت: ما در سیستم دولتی کار کنیم یا نکنیم حقوق میگیریم، در حالی که درست نیست و اگر این وضعیت درست نشود و مسئولیت پذیری تقویت نشود بهره وری صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما از عدالت حرف می‌زنیم، اما سهم مناطق محروم را نمی‌دهیم. مرز‌ها و خوزستان را ببینید منابع نامتناسب تقسیم می‌شود و باید عدالت انجام شود و نباید همه چیز حول محور تهران بچرخد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: تهران و شهر‌های بزرگ روزی مشکل آب پیدا می‌کند، لذا بر اساس سیاست‌های کلی باید بهره وری و مسئولیت پذیری مبنا قرار گیرد و قرارداد‌های کارمندان اصلاح شود.

تا کارمندان دولت ناراضی باشند ما به هدفمان نمی‌رسیم
او تصریح کرد: نگاه به نیرو‌های انسانی باید به گونه‌ای باشد که زندگی آنان بچرخد تا ما هم بتوانیم ارباب رجوع و مشتریان را راضی نگه داریم و به هدف برسیم؛ بنابراین نارضایتی نیرو‌ها ضربه بسیاری می‌زند. ما باید به نیروی انسانی برسیم تا آنها به مردم برسند. اگر بخواهیم به رشد برسیم باید سرمایه گذاری کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: وقتی پولی که به کارمند می‌دهم زندگی‌اش را نمی‌گذراند انتظارِ درست‌کارکردن غیرممکن است. باید اول کاری کنیم که زندگی معلمان، پزشکان، کارمندان و پرستاران و... بچرخد بعد از آن‌ها بخواهیم ما را به هدف برسانند.

پزشکیان گفت: هرچقدر دید ما بازتر باشد بازار بیشتری داریم و تولید رشد بیشتری می‌کند.  در ابتدا باید مردم را به صحنه اقتصاد بکشیم و یخ ارتباط بین مردم و دولت را آب کنیم.

او با اشاره به اینکه من باید با مردم آشتی کنم و مدیران باید مردم را به عنوان سرمایه ببینند، گفت:  شعار رهبری هم تولید با مشارکت مردم است. آیا می‌توانیم با نگاه محدود مردم را جذب کرد؟  باید اجازه دهیم مردم بیایند و آزاد باشند و با مردم به اهداف خود برسیم.  اگر نخبگان ماندند مشکلات مملکت حل می‌شود.

از عدالت حرف می‌زنیم اما سهم مناطق محروم را درست نمی‌دهیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای سرمایه گذاری باید امنیت ایجاد شود و نمی‌توانیم با قوانین خلق الساعه و تغییر مدیران به هدف و رشد اقتصاد برسیم.

وی اظهار کرد: باید موانع از سر راه برداشته شود؛ ما با شعار به جایی نمی‌رسیم؛ وقتی بتوانیم با مردم آشتی کنیم و اعتماد سرمایه‌گذار را جلب کنیم موفق خواهیم شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: سیاست‌های کلی یعنی ثبات و برنامه‌ریزی؛ وقتی قوانین هر روز عوض می‌شوند به رشد اقتصادی مد نظر رهبر انقلاب نمی‌رسیم. 

با جابه‌جایی مدیران و انتصاب مدیران مطیع رشد نخواهیم کرد
پزشکیان با بیان اینکه بدون علم، آگاهی و جابه‌جایی و انتصاب مدیران مطیع رشد نخواهیم کرد، گفت: سیستم باید مردم را به چشم سرمایه ببیند، حتی شعار سال هم بر مبنای مردم انتخاب شده است. با نگاه محدود نمی‌توانیم مشارکت مردم در اقتصاد را رقم بزنیم. منظورم از مردم نخبگان و سرمایه‌گذارانی هستند که به خاطر نگاه ما از کشور فرار می‌کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امکان ندارد با افراد کم سواد به جایی برسیم و کشور پیشرفت کند. باید دنبال افراد دارای علم و درایت باشیم و به آنها احترام بگذاریم. 

پزشکیان بیان کرد: کاری که باید در ادامه انجام دهیم جلب مشارکت نخبگان، سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان است. باید موانع سر راه این قشر برداشته شود تا سیاست‌های رهبر معظم انقلاب عملیاتی شود. هرکسی که می‌خواهد در سیستم مسئولیت بپذیرد باید دستورالعمل مشخصی در اختیارش قرار دهیم.

او تاکید کرد: اگر کسی مسیر انحرافی می‌رود وظیفه سیستم است که به او گوشزد کند، در حالی که چنین نظارتی نداریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما احتیاج نداریم تا هر روز در مجلس قانون بنویسیم. به نظر من مجلس موظف است قوانین نوشته شده را از دولت‌ها مطالبه کند. خیلی قوانین بر زمین مانده. بنده زمانی که نایب رئیس بودم به این نتیجه رسیدیم قانونی بنویسیم که جلوی رانت و فساد را بگیرد، اما دیدیم قانون آن وجود دارد و دولت‌ها آن را اجرا نکرده اند.

پزشکیان با بیان اینکه فساد‌ها برای این وجود دارند که قوانین اجرایی نمی‌شوند، اگر دولت داده‌ها را شفاف کند قاچاق زمین خواری و رشوه به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: در مجلس دلیل نپذیرفتن FATF این عنوان شد که چرا آمریکا باید بفهمد ما کجا پول را خرج می‌کنیم کاری به آن مساله ندارم بسیار خوب ما این قانون را در کشور اجرایی کنیم تا مثلا یک دفعه ده هزار میلیارد گم نشود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما باید سر همان سفره‌ای بنشینیم که برای مردم پهن کرده‌ایم، نه این که برای خود سفره جدا بیاندازیم. ما باید در همان صفی بایستیم که مردم می‌ایستند.

قرار نیست هر دولتی بر سر کار آمد مسیر را منحرف کند

مردم لایق شرایط فعلی نیستند
پزشکیان با بیان اینکه دانش آموزان اکثر مدارس دولتی نمی‌توانند به دانشگاه ورود پیدا کنند، بیان کرد: ما زمانی می‌توانیم عدالت را اجرایی کنیم که خودمان را با آنچه برای مردم آماده کرده‌ایم تطبیق دهیم. بعد نتیجه این می‌شود که تقصیرات را به گردن آمریکا و دیگران می‌اندازیم. 

وی گفت: باید خودمان را اصلاح کنیم آن موقع مردم به ما اعتماد می‌کنند باید صداقت داشته باشیم مردم عزیز پای انقلاب مانده‌اند. در همین فاجعه سانحه هوایی باز هم مردم حماسه خلق کردند، باید با این مردم صادق بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دولت در گذشته حتما برنامه داشته ما هم همان را انجام می‌دهیم. وظیفه ما تغییر ریل نیست و اگر گیری وجود داشت سعی می‌کنیم نواقص را برطرف کنیم.

پزشکیان اظهار کرد: انشاالله خدا ما را شرمنده مردم نکند، آنها همه جوره پای انقلاب ایستاده‌اند و لایق شرایط فعلی نیستند.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۷:۵۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
من یک راهکار نشان که خوب‌ها بشناسید تورسانه های وتلویزینهای خارج فارسی زبان هرکس بد میگویند اون آدم خوب ولی آنها هرکس خوب میدانند اوبد مخالف رسانه های بیگانه عمل کنیم چون میدانیم هرگز به مصلحت ما کار نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
عجب! پس این 45 سال با مردم قهر بودید؛ من میگم چرا همه چی گرون میشه پس علتش قهر طولانی مدت بود
Iran (Islamic Republic of)
اصفهان
۱۵:۲۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
کافی شاپ های اصفهان سمت مترو پل شده مرکز فساد اخلاقی لطف کنید تا مدت ها پلمب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هدیه ۲۰ گیگابایتی به مردم در آستانه انتخابات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات تامین شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
چه جالب مردم رو هم به رسمیت شناختین انتخابات مردم رو به رسمیت میشناسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مردمی که زخم خورده اند تا جبران‌نشود آشتی نمیکنند
#خیانتِ بورس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تو دادگاه عادل باهاتون آشتی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
موقع انتخابات به فکر آشتی با مردم می افتن. به مشکلات مردم رسیدگی کنید پیر شدیم تو این خراب شده نه میشه زن گرفت نه ماشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
صد سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بازنشستگان رو نگفتید. نشستند منتظر حضرت عزرائیلند که ایشان هم نمیاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اینا که گفتی شاخ و برگ ماجرای ریشه رو بگو بستن کارخانه ها یعنی بستن درهای تولید ثروت ،حبس ثروت تولید با خرید و احتکار املاک توسط بانکها بیکاری کارگر ، بذهکاری متارکه و طلاق و آسیبهای اجتماعی ، دلالی و واسطه گری رانت خواری کوه و جنگل و ووو ویژه خواری ناترازی ها بند و ماده و تبصره های الساعه سواستفاده گران تبعیض آزاردهنده بین مردم دست کردن در جیب مردم رها کردن بدون حساب کشی بیت المال از همه بدتر سستی و کوتاهی قانون در مواد فوق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان و قالیباف اگه خوب بودن تو مجلس کاری واسه پیشرفت و تعالی مردم میکردن.اینا تشنه قدرت و مقامن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
حتما بقیه دنبال خدمت هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
دهه هفتادی مظلوم
۱۱:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آره منه کارگر با حقوق ۱۰ میلیونی حتما میام آشتی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جالبه حرفی از کارگر نمیزنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کارنامه ارایه بدید
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب
۰۸:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
چقدر سطحی
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۷:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای ملت فقط به من مملکتی می‌سازم همه خونه دارو ماشین دار باشن همه سرکار برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
همه چیز آرومه من چقدر خوشبختم. مثل زمان روحـانی
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما که این قدر به خودتان اعتماد دارید و احتمالا تخصص هم دارید، چرا کاندیدای ریاست جمهوری نشدید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اگر آقای پزشکیان رئیس جمهور شود تحولات خوبی در کشور رخ خواهد داد هر چند در شرایط فعلی ایران نمی توان به یکباره معجزه کرد وهمه مشکلات را حل کرد به نظر می رسد از کاندیدا های دیگر بهتر است و افکار آنها را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جدی می فرمایید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تحول از روستاها آغاز می‌شود که بانویی روستایی خطاب به ریس جمهورش که مخالفت با مدیران پروازی را داشت گفت تاکنون نه فرماندار و نه استاندار یکبار هم به ما سر نزده اند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پس کارگران زحمت کش کجای پازل قراردارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
وقتی آموزش و پرورش و بخصوص معلمان ایرانی ضدکارگر هستن

شما چ انتظاری دارین

همیشه تو فیلم و سریالها کارگران جز قشر بدبختن تو ایران !!!

فرزند کارگر خودشو بدبخت میدونه وقتی باباش کارگر هس!!!


ولی باباش یک پزشک باشه ک دم اتاق عمل دلار و سکه میگیره خودشو خوشبخت میدونه !!

این ضعف فرهنگی و اموزشی ماست


معلمان ایرانی برای این شاهکارشون هرسال افزایش حقوق میخوان !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شما دست های مفسدین رو قطع کنید مردم خودشون آشتی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
قانون افزایش سن بازنشستگی یعنی لجبازی با مردم !!
قانون افزایش نرخ های مالیاتی مثل ارزش افزوده یعنی لجبازی با مردم !!
و....
که همه از همین مجلس قبلی شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
با این جمله تون کاملا موافقم. که هر کسی که می آید می‌خواهد برنامه ها را عوض کند، اگر راه نامناسب بوده باید کارشناسی شود اما اگر راه درست است، نباید مجددا اقدامی صورت بگیرد.
در مورد کارمندان، کارمندان برخی دستگاهها حقوق خوبی میگیرند. یه عده از دستگاهها مثل اداره ما، گدا خانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بورس را یک هفته ای درست کن.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۶:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
همه این عزیزان که تاییدوصلاحیت شدندونشدنددرمجموعه دولت هستندولی هرگزنتوانستندحقوق بازنشستگان راهمسان سازی کنندهرکدامشان آمدندقول دادندورفتندبازآقای رئیسی دمش گرم روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کارگران هم بخش بزرگتری از جامعه هستند هم مبلغ کمتری میگیرند و هم به نسبت از حمایت‌های کمتری برخوردارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من بعد روحانی درهیچ انتخاباتی شرکت نکردم ولی این دوره شرکت میکنم وبه پزشکیان رای میدم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
من در رای گیری شرکت می کنم و به هر کسی به غیر از پزشکیان اصلاح طلب رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مگه بعد از روحانی چندتا انتخابات ریاست جمهوری بود؟??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
بنویسید مسعود پزشکیان ولی بخوانید حسن روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
حـسن کـلیـد ساز وارد می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نههههه پ جلیلی خوبه با کارنامه هیچی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۲۱:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ما میخوانیم خاتمی نه روحانی مرخص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
لیاقت مردم بیشتر از این است نه اینکه مردم لایق شرایط فعلی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از تندروی هایی که دیدیم خسته شدیم یک نفر که میانه رو باشد رأی می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مگه ملت با کسی قهر بوده؟ اگه بوده با کی بوده؟ سر چی بوده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
از کاندید ها خواهش میکنم اگر مردم شما را انتخاب کردند و به قدرت رسیدید دست دلالان و واسطه گران را در همه حوزه ها کوتا کنید تا فساد کمتر شود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این حرفهای قشنگ قشنگ خیلی عالیه واسه برنامه تبلیغاتی قبل انتخابات. ولی وقتی انتخاب شدید و رفتید تو میدون اون موقع باید دید چطوری میخواید عملیش کنید. راه حل رسیدن به این حرفهای قشنگ مهمه وگرنه زدنش که همه بلدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط معلمان و کارمندان؟نمیدونم چرا کارگران رو فراموش میکنن مگه کارگران آدم نیستن؟عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پس زندگی کسانی که تپسی و اسنپ کار می‌کنند؟ چی میشه فقط به فکر کت و شلواریها هستید ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۰۰:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
معلوم که به فکر کارگران و دانشجویان نیست...
رای ما سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
???? آشتی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
منی که عاشق شخصیت آقای رئیسی و امیرعبدالهیان بودم با دیدن این برنامه طرفدار اقای پزشکیان شدم عالی حرف میزنه روان حرف میزنه واضح حرف میزنه از دست ها و زبان بدن عالی استفاده میکنه اگر که حامی روحانی و ظریف نباشه بهش رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
الکی خودت را عاشق رئیسی نشان نده برای اینکه نظر مردم را به سمت این ها جلب کنی، اینها با اقای رئیسی ۱۸۰ درجه اختلاف نظر دارند، اقای رئیسی از طبقه محروم و زجر کشیده بود و همچنین ایشان با جهانگیری و اخوندی که خودش می گفت افتخارش این است که در زمان وزارتش بر مسکن و شهرسازی، حتی یک خانه مسکن مهر نساخته، میثاق نامه وحدت امضا کرده است، لذا ایشان امثال همان روحانی است،
۲- ایشان متخصص جراحی قلب است، لذا با تخصصشان باید در بیمارستان کار کند، و چه ربطی به اداره مملکت دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ف.م
۲۳:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بابا تو رو خدا با مردم روراست باشید... بسه هر چی دروغ میخواهید میگید...
حالا هم ک داماد جناب روحانی از پزشکیان حمایت کرده.... دیگه چیزی ک عیان است چه حاجت به بیان است...روحانی جارو زد کف خزانه و رفت...اقتصاد....عدالت... تشک مخصوص...!!!!!!!!!
خدا رحمت کنه آقای رئیسی رو... لباس خاکی و گلی تو سیل سیستان یادمون نمیره....اقداماتش برای ریشه کنی کرونا و آب شیرین کن سیستان و بلوچستان و خیلییییی خدمات دیگش یادمون نمیره
تنها کسی که امروز اسم از خط مشی و برنامه های آقای رئیسی زد و صحبت از حمایت مردم ب عنوان سرمایه ملی کرد ، آقای جلیلی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
خزانه را جارو زد درست چرا محاکمه اش نکردن و آزادانه شاهانه داره زندگی شو می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
با اینکه نسبت به خیلی مشکلات انتقاد دارم ولی تا توان دارم تلاش میکنم که کسی به پزشکیان رای نده چون پزشکیان ادامه راه ذلتی است که روحانی پیش برد.نه به دیپلماسی و دولت ذلت در برابر غرب
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من وخانواده ام وخانواده همسرم با افتخار رای میدهیم به دکتر پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جدی می فرمایید؟؟؟
خدا به افتخاراتتان بی افزاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
یعنی مردم با رئیسی قهر بودن که اینجوری تشییع کردن.البته درست میگین شماها باید با مردم آشتی کنید چون معلومه مردم با کیا دوستن با کیا دشمن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اقای پزشکیان عزیز ما می‌دانیم که شما مرد خدمت وبا اخلاص تمام برای جانفشانی آمده اید البته برا ثروتمندان وده درصد مرفهین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روحانی هم از این حرف های خوب خوب میزد ، ولی ته کار ، تو زرد از کار دراومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ما به گذشته بر نمیگردیم. رای ما دکتر جلیلی مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ما هرچه به عقب برویم به جلو رفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان یادش رفته که هر چی بلا در کشور هست حاصل کار اصلاح طلب هاس ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روحانی هم دقیقا مثل تو شعار آشتی ملی سر داد و صبح جمعه پدر مردم رو در آورد. چرا تاری حرف بی اساس میزنی. پزشکی چه ربطی کشورداری داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
به همان میزان که به خلوص نیت شهید رئیسی شک نداشتم به همان میزان به حسن نیت این آقا باور ندارم.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
معلما و کارمندا. منظورش ، پول نفت و میگه .
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
معلما و کارمندا. منظورش ، پول نفت و میگه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رای به جلیلی یعنی برگشت به دوره‌ی که میرفت مذاکرات هسته‌ای و با کوله باری تحریم بر میگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای به جلیلی یعنی ادامه راه شهید رئیسی
اقتدار نظام و مردم نه ذلت و زانو زدن جلوی اعراب و غرب
یعنی نپذیرفت برجام که فقط خسارت محض بود
یادتون هست چقدر آقای جلیلی به ظریف گفته تحریم ها لغو نمیشه و فقط تعلیق میشه و گفتند امضا جان کری تضمین هست پس کو
لطفا منطقی حرف بزنید و تاریخ را مطالعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
نظام با مردم قهر نیست که آشتی کند ، انسان انقلابی متدین هوشمند هرگز تحت تأثیر القائات بدخواهان کشور و نظام که جز به منافع خود از طریق ایجاد شکاف بین نظام و مردم فکر نمی کند قرار نمی گیرد آقایون باید بدانند که ادعای جدایی مردم از نظام بیشتر از هر کس توسط صهیونیست ها و آمریکا و تروریست های جدایی طلب و منافقین مطرح می‌شود و نیاید ناخواسته و ندانسته در جهت اهداف آنها قرار گیرند که با نام مردم دنبال ضربه زدن به ایران عزیز و مردم خوب ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۲۳:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
وقتی به حرف های این آقا گوش دادم واقعاً غم سنگینی به دلم نشست و به عمق فاجعه ای که بخاطر از دست دادن رئیسی عزیز بر سر کشور و ملت ایران آوار شده پی بردم. فرشته چو بیرون رود چه کسی می خواهد جای او را بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
الهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما که پست و مقام داشتین تازه تو قوه قانون گذاریم کار کردی
میخاستی خدمت کنی همونجا میکردی

فقط حبِ ریاست و قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
تازه یادتون افتاده با مردم آشتی کنین

آقای رئیسی خیلی وقت بود با مردم آشتی کرده بود

چشم دیدنشو نداشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
من به آقای پزشکیان ايمان دارم ایشون فقط و فقط برای خدمت آمدن البته برا ثروتمندان وقدرتمندان جامعه،
انسان مؤمن و با اخلاصی هست در جهت خوش خدمتی به ثروتمندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ایشون فقط میخواددنبال نخبگان بدود با ۷۰ درصد قشرهای متوسط ومستضعف کاری نداره
نیومده محبوبیت گل کرد بین مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نه بیاید دنبال تو زباله گرد
کشوررا نخبگان باید اداره کند
پست برای امثال تو رفتگری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
حرفهای قشنگ میزنی
به دلم داری چنگ میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
همیشه میشه حرف قشنگ زد .
زعمل کار برآید به سخندانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بوی بدبختی میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اما ای حرفای قشنگ دیگه فایده نداره
داری به زخمم نمک میزنی
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس بازار سرمایه
۲۳:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
الآن سهام در بورس واقعا مفته ۴۰ تومان الآن در بورس سهام هست واقعا دولت قبلی اعتماد را نابود کرده بیش از ۳ ساله ارزش بازار سرمایه از ۴۳۹ میلیارد دلار به ۱۳۴ میلیارد دلار رسیده به طور متوسط هر روز ۳۷۸ میلیارد تومان از بورس در عرض این ۳ سال خارج شده و به دلار و سکه تبدیل شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این بابا یا نمی دونه اصلاح طلبا ازش چی می خوان یا مردم رو فیلم کرده ، داداش تو نمونه ای ❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خب تو هم قرار نیس کاری بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
حضورمردم در تشییع شهدای خدمت یعنی ملت با دولت قهر هست

کمی صبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
بهتر توضیح بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
باز هم باید یه مشت دروغ و حرف مفت گوش کنیم نا این سیرک تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مردم با دولت شهید رئیسی آشتی بودند ولی با دولتهای قبل آشتی نبودتد چون اونها هم مثل شما وعده میدادند که نفت را سر سفره مردم میاورند و این شان مردم نیست و.....
ولی مردم دیدند که با شعار توخالی و وعده و وعید کشور به کجا رسید،ولی دولت شهید رئیسی با کار و تلاش و عدم وعده دادن خدمات ارزشمندی کرد ان شالله جایگاه ایشان در علو درجات بهشتی ولی کسانی که وعده دروغ دادند در اسفل السافلین قرار گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
حرفهای آقای مسعود پزشکیان و برنامه اش خیلی خوبه معلوم هست از عمق وجودش صحبت می‌کنه رو کاغذ ننوشته که بخواد بزاره جلو اش بخونه معلوم هست برای آینده کشور و مردم فکر های خوبی داره برای پیشرفت کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
در طول تاریخ سخنوران خوبی بودن ولی تو اجرا گند زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ایشون باسواد و کاردان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
?????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
هر وقت حقوق ودریافتی من با 27 سال سابقه رسمی با مدرک کارشناسی وبا 3فرزنداز 8 میلیون تومان در ماه با شرائط فعلی رفت بالای 25میلیون تومان مثل سایر ادارات حاکمیتی مثل قوه قضائیه و... ،اون موقع میام رای میدم وتا اون موقع رای بی رای (آموزش فنی وحرفه ای از استانها)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روحانی با کت وشلوار آمد نا قشر متوسط ومستضعف رو له کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
نه که الان تو این ۳ سال قشر متوسط و مستضعف خیلی پیشرفت کردن و دارن میرسن به قشر مرفه. قشر متوسط دیگه نداریم همه به جرگه فقرا پیوستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
ما در انتخابات شرکت می کنیم
Korea (the Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
افرین خوب گفتی تا الان با هم قهر بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
این حرفها فریب ملت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دوستان آقای جلیلی توی عمرش سابقه مدیریت نداشته چرا همش باید بدون تحلیل بررسی انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
چرا چرت میگی

یک سرچ ساده کنی معلومه چه کارهایی انجام داده

اینقدر دروغ نگید اون دنیا باید جوابگو باشید

همشون کارنامه دارن
حالا هر کدوم تو یک پستی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
ایشان آقای پزشکیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
چرا دروغ می گی؟
آقای پزشکیان که تخصص پزشکی داره چی از مدیریت کلان کشور می فهمه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اقای پزشکیان، بله که ما باید به نخبگان وعالمان ارج نهیم
اما به معنای نادیده گرفتن اقشار متوسط ومستضعف که بیشترین افراد جامعه اند نیست
کارت شما با همین نگاه سوخت مردم مثل تویی رو نمیخواند
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان گفت اون زمان که ما تو مجلس بودیم خواستیم در مورد فساد و مبارزه با رشوه قانون بنویسیم گشتیم دیدیم یک همچین قانونی داریم اما در دولت‌ها اجرا نمی‌شه چقدر جالب سوال من اینه مگه یکی از وظایف نمایندگان در مجلس نظارت بر اجرای قانون نیست ولی شما اصلا نمیدونستی این قانون وجود داره?
در یک کلام اصلاح طلب بدرد کشور نمیخوره اینا تفکراتشان غربیه رنگ و بوی اسلام رو هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
فکر نمیکردم اینقدر مسلط و کاربلد باشه. حرف دل مردم را زد. ببینیم در ادامه چه برنامه هایی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
موقع دیدن عینک هم بزن خوب ببینی خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این آقا جراح قلب است، چه ربطی به اداره ی کشور دارد، ایشان باید بروند بیمارستان کار کند، برای همین است که در این کشور برخی افراد در جاهای خودشان نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
آذربایجان
۲۲:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
وقتی پزشکیان حرف میزد ،قلبم درد گرفت،کسی که یه کلمه از اقشار متوسط و مستضعف و کارگران وکشاورازان حرف نزد ومیگه ماباید فقط به فکر نخبه ها باشیم
۷۰ درصد جامعه رو اصلا مردم حساب نمیکند وفقط به ثروتمندان وقدرتمندان است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اجرای طرح استعماری هدفمند کردن یارانه ها که نتیجه ان این گرانی های لجام گسیخته بود نقش عمده ای در این امر داشت
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۲:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
آقای مسعود پزشکیان
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مردم رو به صحنه اقتصاد بکشانی
آها بازم میخوان جیب مردم رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
شما قبلا زحمات تو کشیدی خواهشا دست از سر این ملت و بیت المال بردارید ما نخوایم شما رئیس جمهور بشی کیو ببینیم.۸سال مثلا اصلاحات بس ۸۰سال این مردم هست دیگه مردم گول شمارو نمیخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم یک اصلاح طلب مومن و خوب را شاهد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلب ؟مومن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مومن رو خیلی خوب اومدی،فقط بگو چرا قهر بوده ما که با کسی قهر نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آراء باطله نفر دوم انتخابات قبل شد، تفسیر قهر و آشتی با خودت.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۷:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اصلاح طلبی با مومنی منافات دارد
Luxembourg
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اگه ایشون رئیس جمهور بشه با نهاد های حکومتی و مجلس اصولگرای کنونی مشکل پیدا میکنه مثل زمان روحانی وضع بدتر میشه
بهتره کسی رئیس جمهور شه که درگیر اختلاف با مجلس و ... نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
اگر در منافع کشور و ملت کار کنه چرا باید به مشکل بر بخوره حتما اونها هم حمایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
همین مونده ایشون رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
مردم عزیز ایران به هوش باشید در دام روحانی دیگر نیفتید، اینها خوب و قشنگ صحبت می‌کنند ولی در پایان تلخی رو به مردم هدیه می‌دهند، مراقب باشید خطر در کمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
خیلی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
نه پس قالیباف خوبه لابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
یکی از یکی بدتر .خدایی فرض کنید بهترینای ایران اینا باشن ،واقعا زشته برای ایران .
دلم بحال ایران میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای پزشکیان پزشک متخصص قلب هست باسواد هست کار اجرایی کرده حرفزن هست دلسوز کشور و مردم مستضعف هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
این چرا قهر بوده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا با طرز تفکر پزشکیان موافق هستم و به امید خدا مشکلات اقتصادی برطرف خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روحانی چه قدر خوب حل کرد با چندین اغتشاش خیابانی،سر له کردن اقشار متوسط جامعه،این بنده خدا هم اونطوری حل میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جناب کبک فکر نمیکنی وضعیت موجود دست پخت همین آدم و هم فکرانش بوده، کلت رو از زیر برف بیار بیرون خواهشا چاپ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
باز گول حرفای قشنک اصلاحاتی ها رو بخور

همین چند سال پیش گفت بنزین باید ۲۰ تومن بشه
فکر کنم الان بگه ۶۰ تومن بشه
بعد صبح جمعه بگه من خبر نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
با احترام ذارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مردی از جنس روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
تنها با امید به خدا کافی نیست ما ملت هم باید پای کار باشیم و در ابتدا سود ملی رو به سود شخصی ارجعیت بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
با افتخار رای می‌دهیم به دکتر سعید جلیلی بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اشتباه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم‌
رای من هم آقای جلیلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رای من جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
منم با افتخار سعید جلیلی رو انتخاب می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۹:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
با افتخار من وخانواده ام وخواهران وبرادرانم وخانواده همسرم با افتخار به دکتر پزشکیان رای میدهیم
آخرین اخبار