نسل جدید، نیازمند امید و دیدن الگو‌های ارزشمند و تاثیرگذار هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه گرامیداشت مفاخر و بزرگان یکی از موضوعات مهمی است که در دولت مورد توجه قرار داده شد گفت: بزرگداشت حجت‌الاسلام «سیدشکرالله طاهری» نیمه نخست تیرماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

اعظم روانشاد گفت: گرامیداشت مفاخر و بزرگان یکی از موضوعات مهمی که در دولت سیزدهم و در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این استان مفاخر و شخصیت‌های برجسته دینی، علمی و فرهنگی بسیاری دارد، افزود: بسیاری از فرهیختگان، مفاخر و مشاهیر این دیار، تأثیر قابل توجهی بر فرهنگ ایران داشته و دارند و در این زمینه وظیفه داریم الگوسازی درست انجام دهیم چراکه نسل جدید به شدت نیازمند امید و دیدن الگو‌های ارزشمند و تاثیرگذار هستند.

روانشاد با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حجت‌الاسلام «سیدشکرالله طاهری» گفت: این روحانی متقی و ساده‌زیست عمر با برکت خود را به تعلیم و تبلیغ علوم دینی پرداخت و با پیگیری مسائل و مشکلات مردم و ارتباط صمیمانه با اقشار مختلف چهره‌ای مردمی و شناخته شده بود.

وی هدف از برگزاری این بزرگداشت را معرفی شخصیت و زندگی‌نامه این عالم وارسته برای نسل جوان و الگوپذیری آحاد جامعه عنوان کرد و افزود: این برنامه در دهه اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

روانشاد بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این بزرگداشت تاکید کرد و افزود: یک عنوان کتاب و یک مستند از زندگی سیدشکرالله طاهری نیز آماده شده است که در این مراسم رونمایی خواهند شد.

برچسب ها: ارشاد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.