کشف و ضبط ۱۱۱ اصله چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان‌های نمین و کوثر

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: ۲۲ اصله گرده بینه و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در شهرستان‌های نمین و کوثر کشف و ضبط شد.

محمود قلی زاده صبح امروز در بازدید از کارگاه‌های احتکار چوب آلات قاچاق جنگلی در نمین اظهار کرد: با شناسایی قبلی ماموران منابع طبیعی و اخذ دستور قضایی این تعداد گرده بینه در شهرک صنعتی فاز ۲ در یکی از کارگاه‌های چوب با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ۸۹ اصله قنداق قاچاق جنگلی در شهرستان کوثر با همکاری عوامل انتظامی توقیف و ضبط شد
مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل افزود: در این رابطه سه نفر متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضایی استان معرفی شدند
او بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب، با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.
قلی زاده گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.
مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.