رویداد ملی کارستان با محوریت طراحی و دوخت لباس فرم مدارس در دانشگاه آزاد واحد سمنان برگزار شد.

دبیر نمایشگاه و مسابقات ملی طراحی و دوخت کارستان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با محوریت طراحی و دوخت لباس فرم مدارس ابتدایی برگزار شده است، گفت: این مسابقات در دو بخش تحصیلی و آزاد با شرکت ۳۸ نفر از سراسر کشور برگزار شد 

محمد نیکخواه با اشاره به اینکه داوران درهر بخش، ۳ نفر را انتخاب کرده اند گفت:آموزش و پرورش استان سمنان هم از برترین طرح‌ها حمایت می‌کند.

وی با یادآوری نیاز توجه بیشتر به پوشش ایرانی – اسلامی در کشور گفت:در گام‌های بعد این مسابقات پوشش‌های دیگر جامعه اسلامی از جمله مانتو برگزار خواهد شد.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد کشور هم این مسابقات را در راستای برگزاری رویداد صدراه (صنعت -دانشگاه- راه اشتغال) برشمرد و گفت:این رویدار از سال گذشته در راستای معرفی فرصت‌های شغلی با هدف نشاط، امید و خودباوری در ۱۸ استان کشور برگزار شد.

محمد علی نادی با بیان اینکه تاکنون ۳۳ هزار نفر از دانشجویان کشور در اجرای طرح صدراه وارد بازار کار شدند گفت:براساس سیاست گزاری‌های انجام شده اجرای این طرح بستر ایجاد اشتغال را برای ۲۵ درصد ازجمعیت دانشجویان دانشگاه‌ها آزاد کشور فراهم می‌کند.

به گفته وی معرفی رشته‌های مختلف دانشگاهی به صنعت، معرفی نیاز‌های و تقاضا از صنعت به داشگاه، ارتباط فعالان اقتصادی با اساتید و دانشجوییان از نقاط مثبت اجرای طرح صدراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.