آغاز احداث تونل نوری در ورودی شرقی شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از آغاز احداث تونل توری در ورودی شرقی شهرکرد خبر داد.

مسعود حبیبی با اشاره به اهمیت نور و روشنایی و زیبایی‌های بصری در ایجاد شور و نشاط بین شهروندان گفت: به همین منظور احداث ۱۱۰ متر تونل نوری با استفاده از ۱۵ هزار و ۸۲۴ عدد پیکسل رنگی در ورودی شرقی شهرکرد در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه اعتبار صرف شده برای احداث این تونل نوری ۶ میلیارد تومان است، افزود: در نورپردازی این تونل نوری از لامپ‌های LED ریسه‌ای استفاده می‌شود که با اجرای طرح‌های متعدد رقص نور، زیبایی منحصر به فردی در این محدوده ایجاد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: تا کنون حفاری چاله‌های فونداسیون، تولید فونداسیون‌های پیش ساخته، آماده سازی سازه فلزی تونل نوری، خرید پیکسل‌ها و ریسه‌های نوری، کابل کشی و تامین برق تونل انجام گرفته است.

برچسب ها: تونل نوری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ورودی شهرکرد از سمت فرخشهر میبایست چنان زیبا گردد که هر گردشگر و مسافری که به شهرکرد استان بامیران میآید فکر کند به شهری نوین و زیبا پا گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
فضای سبز و بلوارهای شهرکرد را میتوان با گل‌های رز و درختان زاگرسی ارغوان تزیین نمود امیدواریم نمای شهرهای استان روز به روز بهتر و بلوارها و پارکهای هم روز به روز روشنتر و سرسبزتر گردند