دستگاه‌های اجرایی از برنامه‌های جبهه‌ی فرهنگی استفاده کنند

استاندار لرستان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید از برنامه‌های جبهه‌ی فرهنگی استفاده و بهره برداری کنند.

 ابوطالب شفقت در دیدار با اعضای جبهه‌ی فرهنگی استان، عنوان کرد: جبهه‌ی فرهنگی یک ظرفیت بسیار بزرگ بوده و باید فاصله‌ی بین دستگاه‌های اجرایی و این جبهه کم شود.

وی با اشاره به ارزیابی دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حکمرانی مردم پایه از طریق حلقه‌های میانی، تصریح کرد: گروه‌های مختلف جبهه‌ی فرهنگی در واقع همان حلقه‌های میانی بین مسئولین و مردم هستند که باید از آنها بهره‌مند شد.

استانداراظهار کرد: جنگ امروز نظام سلطه با ملت ایران جنگ نرم است و حلقه‌های میانی مسئولین و مردم بهترین سربازان جنگ نرم محسوب می‌شوند.

شفقت گفت: درک مسئولین ما از جبهه‌ی فرهنگی و حلقه‌های میانی باید بیش‌تر شود که در نهایت این موضوع به سود مردم و جوانان خواهد بود.

وی به خدمات گسترده‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حلقه‌های میانی قطعا سرعت خدمات و توسعه در کشور را بالا می‌برد.

استاندار ابراز کرد: مسیر حکمرانی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی را شهید رئیسی آغاز کرد که امیدواریم در دولت آینده نیز این مسیر تداوم داشته باشد.

شفقت همچنین به انتخابات ریاست جمهوری پیشرو اشاره و عنوان کرد: باید همه به گونه‌ای عمل کنیم که مشارکت در انتخابات حداکثری باشد چرا که فهم مشارکت اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: در این برهه مأموریت اساسی ما در صحنه نگه داشتن مردم که اقتدار نظام را رقم می‌زند، می‌باشد.

در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت نیز حضور داشتند.

برچسب ها: استانداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.