دستگیری اراذل و اوباش متواری توسط پلیس پایتخت

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش متواری که باعث برهم زدن نظم عمومی شد، خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش بنام منطقه در یکی از رستوران‌های بلوار دانشجو، با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی گردید و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور پلیس، از محل متواری شده بود غافل از اینکه فرار از دست قانون امکان پذیر نیست و پلیس با این مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.
این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت تحت تعقیب بود.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و درگیری با شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار