میلاد وفادار گفت:الکترونیکی شدن خدمات دستگاه، کیفیت خدمات ارائه شده دستگاه، مشارکت دستگاه در فرآیندهای سنجش رضایت مردم، رضایت مندی مردم از خدمات دستگاه و شفافیت عمومی دستگاه از مهمترین شاخص ها در کسب عنوان برتر این اداره کل در ارائه خدمات دولت الکترونیک در بین ادارات کل راه و شهرسازی کشور بود که در همایش توسعه هوشمند سازی و امنیت فضای مجازی وزارت راه و شهرسازی در خردادماه جاری معرفی شد.
وی با بیان اینکه این دستاورد ارزشمند به همت واحد فناوری و ارتباطات این اداره کل محقق شد، تاکید کرد: جایگزینی خدمات دستی با خدمات الكترونیكی از سوی دستگاه های اجرایی مهمترین هدف راه اندازی دولت الكترونیک بوده که نتایج ارزشمندی همچون كاهش هزینه ها، افزایش سرعت ارائه خدمات و رضایت مندی مردم را به همراه دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمده فعالیتهای این اداره کل در حوزه های مختلف کاری بصورت کاملاً الکترونیکی انجام میشود، افزود: در این اداره کل تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه میشود در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قسمت "میز خدمت الکترونیکی" به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده و در جهت افزایش رضایتمندی ارباب رجوعان به تمامی درخواست ها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده میشود.
وفادار تاکید کرد: همچنین در قالب دولت الکترونیک خدماتی نظیر پیگیری مکاتبات اداری، درخواست خدمت، فرمهای نظرسنجی الکترونیکی، اطلاع رسانی فرایندهای سازمانی و خدمات اداره کل در پورتال سازمانی، طرح درخواست و شکایات، تکریم ارباب رجوع، شناسنامه خدمات، فرایندهای سازمانی، دسترسی آزاد به اطلاعات، گزارش شهروندی، طرحهای توسعه و عمران شهری، تسهیلات بهسازی و نوسازی و سامانه شهراه ارائه میشود.