نامزد انتخابات ریاست جمهوری

باید انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی دید

پورمحمدی گفت:با انقلابی حرف زدن نمی‌توان انقلابی شد، باید انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی دید، آن هم انقلابی اصیل و باید سختی‌هایش را پذیرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» درخصوص ویژگی افراد انقلابی اظهار داشت: امروز جَوِ انقلابی و نان، در انقلابی بودن است و از آنجایی که بلندگو، دوربین، پُز، پست، موقعیت و شهرت در «انقلابی بودن» است، در این مسیر زیاده‌روی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باید انقلابی بود، انقلابی ماند و انقلابی دید، آن هم انقلابی اصیل و باید سختی‌هایش را پذیرفت، نه اینکه امروز که پست داریم انقلابی باشیم و فردا که پست نداشتیم، نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۹:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جناب پور محمدی !
اگر واقعا اعتقاد دارید باید انقلابی ماند و سختی هایش را تحمل کرد فیش حقوقی ات را نشان بده . اگر در حد سایر کارمندان بود ، انوقت معلوم می‌شود در این حرفت ، صادق هستی.
اما نه اینکه مردم انقلابی باشند و سختی تحمل کنند و شرمنده خانواده خود باشند اما مسئولان دریافت شان پنج الی ده برابر یک کارمند باشد ! زمین بگیرند مسکن بگیرند شاسی بلند رانتی بگیرند و بر سر آمریکا فریاد بکشند و مرگ بر آمریکا بگویند !
هر وقت با همان حقوق کارمند زندگی کردید هر چه فریاد داشتید بر سر آمریکا بزنید. ما هم بلند تر از شما خواهیم گفت مرگ بر آمریکای جنایتکار.
مرگ بر فرانسه خبیث
مرگ بر انگلیس خبیث
آخرین اخبار