آمادگی کامل چهارمحال و بختیاری برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده شرایط برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان فراهم است.

غلامعلی حیدری در نشست با طلاب حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: امروز انتخابات، مهمترین آوردگاه سیاسی پیش روی ملت ایران است و حضور پرشور مردم در این عرصه توطئه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: عملیاتی کردن چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب، همواره مورد نظر دست‌اندرکاران امر انتخابات در استان است.

حیدری اضافه کرد: با وجود اهمیت امر انتخابات، اما نباید این مساله مهم کوچک‌ترین خللی در برنامه‌ها و خدمات دولت به مردم ایجاد کند.

وی بیان داشت: آیت الله رئیسی در مدت خدمت خود الگوی جدیدی از حکمرانی که موجب ارائه خدمات بی‌شمار به ملت شد را به جامعه نشان داد.

حیدری با تاکید بر ضرورت تبیین خدمات آیت‌الله رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور شهید توانست در طول سه سال خدمت خود در حوزه خارجی موجب عزت ایران اسلامی شد.


بیشتر بخوانید


وی تعامل با کشور‌های همسایه، سفر‌های خارجی بی‌شمار، عضویت ایران در دو سازمان مهم اقتصادی بریکس و شانگهای، تقویت معاونت اقتصادی وزارت خارجه و دیپلماسی اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی و فروش نفت را از دستاورد‌های دولت سیزدهم در بخش سیاست خارجی عنوان کرد.

حیدری گفت رئیس‌جمهور شهید ضمن ارائه سبک صحیحی از حاکمیت و حکمرانی اخلاق‌مدارانه و نپرداختن به حاشیه‌ها؛ مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

وی احیای واحد‌های راکد، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تعریف و اجرای نهضت ملی مسکن، آبرسانی به روستا‌ها و شهر‌هایی که از نعمت آب آشامیدنی پایدار محروم بودند را تنها بخشی از خدمات ماندگار آیت الله رئیسی عنوان کرد.

حیدری با اشاره به بسیج کردن امکانات کشور برای خدمت‌رسانی به مردم از سوی رئیس جمهور شهید، اظهار داشت: تک رقمی کردن نرخ بیکاری و تورم، افزایش مشارکت اقتصادی، تقویت اعتماد به نفس و توانایی داخلی، ایجاد وحدت و همدلی، شانه خالی نکردن از مسئولیت از دیگر خدمت ماندگار ایت الله رئیسی است.

وی با تاکید بر پویش چله خدمت، گفت: خدمت جهادی به مردم مهمترین مساله‌ای است که موجب شادی روح شهید جمهور می‌شود و باید در این پویش کار‌های جهادی را چند برابر کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار