امام جمعه شیراز گفت: فعال شدن ۱۴ قرارگاه تخصصی، همه ظرفیت‌های فارس را پای کار جهاد تبیین می‌آورد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست قرارگاه جهاد تبیین و شورای اداری فارس با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: پایبندی به اجرای برنامه هفتم باید از معیار‌های انتخاب رئیس جمهور آینده کشور باشد.

امام جمعه شیراز گفت: برنامه هفتم توسعه برنامه خاص دولت نیست و رئیس جمهور آینده باید بتواند در هماهنگی با دیگر قوا در این زمینه اقدام کند تا عقب ماندگی سال‌های گذشته جبران شود.

او یادآور شد: رشداقتصادی کشور در چهار سال گذشته منفی بود، اما روزی که آیت الله رئیسی به شهادت رسید به مثبت پنج رسیده بود و با دنبال شدن این راه، باید شاهد افزایش آن باشیم.

آیت الله دژکام همچنین با اشاره به پیوند اخوت میان مومنان در عید سعید غدیر، گفت: برادری دینی بستر جهاد تبیین است و این برادری، غدیر امسال باید در فارس میلیونی شود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: در عید بزرگ غدیر ۲ پیوند برجسته می‌شود، یکی پیوند امام و امت و دیگری پیوند اخوت و برادری ایمانی است.

او افزود: برادری ایمانی و ارتباط عرضی آحاد امت باید تقویت شود چرا که اگر دل‌ها با هم ارتباط نداشته باشند، سخنرانی‌های تبیینی نیز اثرگذار نخواهد بود، این در حالی است که ایجاد برادری سبب همراهی مردم با یک اشاره می‌شود.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: قرارگاه‌های تخصصی تبیین مانند قرارگاه‌های آموزش و پرورش، جامعه کارگری و دیگر بخشها، باید فعال شوند تا از همه بخش‌های جمعیتی و ظرفیت‌های برای جهاد تبیین استفاده شود.

وی عنوان کرد: فعال شدن ۱۴ قرارگاه تخصصی، همه ظرفیت‌های فارس را پای کار جهاد تبیین می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.