برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه فرهنگی نواحی مقاومت استان

کارگاه توجیهی و توانمند سازی یک روزه نواحی مقاومت استان مرکزی و مسئولین فرهنگی خواهر و برادر حوزه‌های مقاومت ناحیه اراک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کارگاه توجیهی و توانمند سازی ویژه شبکه فرهنگی هنری و حفظ آثار نواحی مقاومت استان مرکزی و مسئولین فرهنگی خواهر و برادر حوزه‌های مقاومت ناحیه اراک برگزار شد.
وی تقویت شبکه روشنگری، تبیین و گفتمان‌سازی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را از اهداف اصلی این کارگاه دانست و افزود: باتوجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری و انتخب اصلح دشمن را ناامید خواهد ساخت.
مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دشمنان دائم در بنگاه‌های رسانه‌ای شأن علیه ملت ما توطئه می‌کند اما مردم ما بیدار هستند و می‌دانند که این امنیت آسان به دست نیامده است. 
شهرجردی  با اشاره به لزوم روشنگری در فضای مجازی، گفت: با توجه به دسترسی افراد جامعه به فضای مجازی و همچنین افزایش هجمه‌ها و شبهات دشمن در این عرصه، نیازمند تلاش بیشتر و افزایش بصیرت و روشنگری هستیم.
وی به محورهای مطرح شده در این کارگاه یک روزه نیز اشاره کرد و افزود: سیاست‌ها و اولویت‌های فرهنگی هنری سال جاری، نحوه مقابله با تهدیدات نرم دشمن، نحوه تولید آثار فرهنگی هنری، استفاده از ظرفیت‌های فضاسازی جهت روشنگری انتخابات ریاست جمهوری و... از جمله موارد مطرح شده در این کارگاه بود که به سوالات شرکت‌کنندگان از سوی مسئولین بسیج پاسخ داده شد.

برچسب ها: کارگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.