ششمین کنگره "سلامت" در حوادث و بلایا به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی مورخ 16 تا 18 بهمن ماه سال جاری در سالن‌ همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

دکتر علی محرابی توانا، مسئول کمیته بهداشت کنگره سلامت در حوادث و بلایا در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از برگزاری ششمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا خبر داد و گفت: ششمین کنگره حوادث در بلایا، هر دو سال یک بار به همت سازمان "بسیج جامعه پزشکی" مورخ 16 تا 18 بهمن ماه سال جاری در سالن‌ همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ششمین کنگره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنرانان این کنگره به صورت جامع و برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی، ارائه مقالات شفاهی و پوستر صورت می‌گیرد.

مسئول کمیته بهداشت ششمین کنگره حوادث در بلایا، به موضوعات اصلی این کنگره پرداخت و گفت: در این کنگره حدود شش پنل و چهار سخنران جامع و دو کارگاه تخصصی است که شامل موضوعات کاربردی، تازه‌های علمی و کارگاه‌ها در کمیته بهداشت است که در کنگره‌های قبلی مطرح نشده است.

محرابی توانا، با اشاره به اینکه در این راستا به موضوع گرد و غبار و تاثیرات آن بر "سلامت" انسان بحث می‌شود، اظهار داشت: در این راستا علاوه بر مسئله گرد و غبار و تاثیرات آن بر سلامت انسان به موضوعات روز جامعه و مسائل مرتبط با حوادث و سوانح رانندگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار