وحدت و همدلی را مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی

فرمانده سپاه مهاباد گفت: وحدت کلمه در آذربایجان‌غربی به معنای واقعی کلمه موج می‌زند و باید به خاطر این موهبت الهی به خود ببالیم.

فرمانده سپاه مهاباد، امروز ۲۴ خرداد در اجلاسیه ۳۹۲ زنان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی که در تالار وحدت مهاباد برگزار شد، گفت: امروز شاهد هستیم، وحدت کلمه در سراسر آذربایجان‌غربی موج می‌زند، تا جایی که شیعه و سنی در همه شئون زندگی در کنار یکدیگر هستند.

سرهنگ اکبر نوروزی وحدت و همدلی را مهم‌ترین سرمایه نظام اسلامی دانست و ادامه داد: باید این وحدتی که وجود دارد، ضمن اینکه حفظ می‌کنیم در راستای تقویت آن نیز به صورت جدی گام برداریم.

فرمانده سپاه مهاباد ضمن اشاره به نقش موثر و جدی بانوان در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: ظرفیت‌های نهفته در بین بانوان بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به اوج خود رسید.

سرهنگ نوروزی بر لزوم تلاش برای شناخت زنان شهیده و شناساندن آنها به نسل جدید کشورمان تاکید کرد و گفت: باید ایثار و فداکاری بانوان در پیروزی انقلاب به روشنی بیان شود.

زنان ابرانی در اوج عفت به اقتدار مثال‌زدنی دست یافتند

مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در اجلاسیه زنان شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی گفت: زنان شهیده ثابت کردند که می‌توان زمینی بود و آسمانی زیست، شهدای زن ثابت کردند بانوان ایرانی ضمن اینکه عفت و پاکدامنی خود را حفظ می‌کنند به اوج عزت و اقتدار دست پیدا می‌کنند و به مدارج بالای معنوی هم می‌رسند.

وی ادامه داد: زن بودن، زندگی عفیفانه داشتن و ضمن حفظ آزادی به اوج بندگی و عبودیت دست پیدا کردن هنر زنان ایران اسلامی است که شهدای زن نیز در این ارتباط بیش از پیش اسوه هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود ارزشمند زنان شهیده در آذربایجان غربی نشان‌دهنده این است که مردم این استان تا چه اندازه به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب پایبند هستند.

وی گفت: اگر شما ایستادگی، پایداری و مقاومت را امروزه در زنان فلسطین اشغالی شاهد هستید، به جرات می‌توان اذعان کرد، اینها بانوان شهید ایران اسلامی را برای خودشان الگو قرار دادند و مقاومت جانانه‌ای را تا این لحظه داشته‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اگر زنان عراقی را در مقابل داعش قهرمان دیدیم، اگر زنان یمنی، لبنانی و ... را قهرمان‌پرور و شجاع دیدیم، همه آنها از زنان شهید و مادران شهید در ایران اسلامی الگو گرفتند.

اجلاسیه ۳۹۲ شهیده اهل سنت آذربایجان‌غربی در راستای کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید استان که در سال آینده برگزار خواهد شد، امروز در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.