معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

۱۰۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین ایلام هزینه شد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: اعتباری معادل ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای پروژه‌های زیرساختی اربعین استان مرزی ایلام هزینه شده است.

سیدمجید میراحمدی در جریان بازدید از پل (باکس و آب‌نما) در دست ساخت کنجان‌چم محور ایلام - مهران اظهار کرد: از این میزان اعتبار، ۸۵ هزار میلیارد ریال مربوط به راه‌های منتهی به مرز مهران و ۱۵ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه ساخت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده تحول بزرگی در زیرساخت‌های اربعین ایلام صورت گرفته است، افزود: سال گذشته رضایتمندی زوار از زیرساخت‌ها و خدمات ارایه شده اربعین استان ایلام بی‌سابقه بود که این رضایتمندی به دلیل تلاش شبانه‌روزی مسئولان جهادی و مدیران است.

استاندار ایلام نیز در این بازدید بر تسریع در ساخت پل کنجانچم تاکید کرد و گفت: با افتتاح این پروژه بخش زیادی از ترافیک محور ایلام - مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین حسینی پوشش داده می‌شود.

حسن بهرام‌نیا افزود: علاوه بر اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این پل، از محل اربعین نیز اعتباراتی به این پروژه اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: فقط در حوزه راهداری، ۳۵ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم هزینه شده است.

بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران و حضور در نشست ستاد اربعین از جمله برنامه‌های سفر معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین به استان ایلام است.

برچسب ها: زیرساخت ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.