استان البرز برای برگزاری کنگره شهدا آماده می شود

استاندار البرز گفت: از تمامی نقش آفرینان کنگره شهدا انتظار می‌رود فراتر از انجام تکالیف و وظایف محوله برای کمیته‌های معین با نهایت ارادت و قدرشناسی خود به شهدا و ایثارگران، وارد عمل شوند.

عبداللهی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدا در استان گفت: البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهید است ما هر چه داریم از شهدا و ایثارگران داریم و خانواده شهدا را همواره باید تکریم کنیم.

وی افزود: از ۲۷ خرداد تا ۷ تیر سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و همراهانشان طرح امیدآفرینی و تبیین گری در محله‌های هدف قرارگاه اجتماعی استان تهیه و تدوین شده که انتظار می‌رود تمامی مسئولان اهتمام داشته باشند. 

استاندار البرز با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان دانستند.

عبداللهی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مجامع جهانی به پشتوانه مردم افزایش می‌دهد بنابراین تک تک ما برای تبیین گری و آگاهی بخشی از دستاورد‌های نظام و امیدآفرینی و اعتماد افزایی مسئول هستیم. 

میثاق نامه عهد خادمی توسط آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، عبداللهی استاندار البرز، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدا در استان البرز، امضا شد. 

همچنین احکام مسئولان کمیته‌های ذیل این ستاد اعطا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.