پذیرش ۱۱ هزار کودک در بیمارستان اکباتان همدان

روزانه بیش از ۳۰۰ نفر به بیمارستان کودکان اکباتان مراجعه می‌کنند که در یک ماه گذشته بیش از ۱۱ هزار بیمار در این بیمارستان پذیرش شدند.

رئیس بیمارستان کودکان اکباتان همدان گفت: پزشکان متخصص کودکان در بخش‌های بستری و سرپایی بیمارستان اکباتان شبانه روزی حضور دارند.

غلام‌رضا کلوندی گفت: بسیاری از همراهان بیمار انتظار دارند کودک ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شود، اما بر اساس نظام سطح‌بندی خدمات درمانی بیمار ابتدا باید توسط تریاژ معاینه سپس با توجه به شرایط بیمار به پزشک متخصص یا پزشک اورژانس ارجاع داده شود.

غلام‌رضا کلوندی گفت: درمانگاه سرپایی این بیمارستان در شیفت صبح و عصر فعال شده و آماده خدمت‌رسانی به بیماران است.

او گفت: به منظور رفاه حال مردم تا ساعت ۲۴ شب پزشک متخصص در کلینیک ویژه مستقر همچنین ویزیت سرپایی از طریق پزشک اورژانس انجام شده و در صورت نیاز به متخصیص مقیم ارجاع می‌شود.

این مسئول گفت: پزشکان متخصص کودکان مقیم در بیمارستان به همراه رزیدنت‌های کودکان به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند و اقدامات درمانی کودکان بستری و بستری موقت و تحت نظر را به صورت تمام وقت انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان کودکان اکباتان گفت: درمانگاه تخصصی سرپایی بیمارستان اکباتان برای بیمارانی که متقاضی ویزیت متخصص هستند و نیاز به خدمات اورژانس ندارند پیش بینی شده است.

کلوندی گفت: یک پزشک متخصص در بخش ویژه کودکان و یک پزشک متخصص به‌صورت ۲۴ ساعته در بخش NICU مقیم است و پزشکان فوق تخصص به‌صورت آنکال و حضوری در شیفت صبح به معاینه و درمان کودکان می‌پردازند.

او گفت: با توجه به دسترسی راحت بیمارستان اکباتان و رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال حجم مراجعه به مراکز درمانی تخصصی کودکان افزایش‌یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار