دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، از مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی گفت: فردا ۸ تیر مهم‌ترین و اساسی‌ترین و حساس‌ترین انتخاباتی کشور برگزار می‌شود که در زندگی روزمره و سفره مردم موثر است.

او همچنین گفت: ریاست جمهوری نقش بسیار اساسی در اقتصاد، فرهنگ و مسایل اجتماعی و سیاسی و حفظ امنیت کشور دارد و به همین منظور از مردم عزیز درخواست می‌شود با حضور چشمگیر خود موجب سرافرازی کشور شوند و با انتخاب درست رییس جمهوری که مدیریت و توان رفع مشکلات اقتصادی را داشته باشند، در حفظ امنیت کشور موثر باشند.

استاندار همدان هم در آستانه ۸ تیر و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مردم شریف استان همدان برای حضور پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: در آستانه یک روز بزرگ و حماسی و حضوری معنادار در پای صندوق‌های رای در ۸ تیر هستیم و مردم عزیز ما هرگاه احساس کرده اند که نیاز به حضور در پای صندوق رای هست و برای تعیین سرنوشت و انجام یک تکلیف بزرگ دینی و ملی حضور پیدا کردند.

او همچنین گفت: به همین منظور از مردم استان همدان که در ادوار گذشته نیز پای صندوق‌های رای حضور داشته اند دعوت می‌شود ۸ تیر یک بار دیگر ثابت کنند که پای عهد و آرمان هایشان ایستاده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار