مدیران و مسئولان از همه ظرفیت‌های در اختیار برای اجرای انتخابات استفاده کنند

فرماندار مهرستان گفت: مدیران و مسئولان از همه ظرفیت‌های در اختیار برای اجرای انتخابات استفاده کنند.

   ناصر درازهی   در جلسه شورای اداری مهرستان گفت: باید با جهاد تبیین در جامعه و بیان ضرورت حضور مردم درصحنه انتخابات برای گروه‌های هدف؛ زمینه را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور پرشور مردم فراهم کنیم.

وی  افزود: در افزایش مشارکت در انتخابات، تمامی مردم نقش مؤثر و فعال دارند اما این وظیفه بر کارگزاران نظام اسلامی سنگین تر است.
وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ اشاره کرد و ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی با انتخاب درست و آگاهانه و حضور در پای صندوق‌های رأی تداوم بخش راه شهید رئیسی خواهند بود چرا که شهید جمهور جانش را برای تعالی ایران اسلامی فدا کرد.
فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه نمایندگان فرماندار در انتخابات نقش محوری در شعب اخذ رأی دارند، افزود: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با همدیگر داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های دهه امامت و ولایت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند برنامه ریزی و زمینه سازی لازم جهت گرامیداشت این اعیاد بزرگ بویژه عید سعید غدیرخم را از طریق دعوت عمومی از مردم، فضاسازی شهری و برگزاری همایش ها و تعامل با یکدیگر را در دستور کار خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار