استاندار:

برگزاری انتخابات سالم مهمترین وظیفه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهمترین وظیفه ما در ستاد انتخابات استان برگزاری یک انتخابات سالم با فراهم کردن زمینه مشارکت پرشور مردم و صیانت از آراء شهروندان است.

 محمد کرمی   در بازدید از ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود وقوع سیلاب شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در استان حتی در مناطق سیلزده بودیم.
وی تاکید کرد: ما امانتدار آرای مردم هستیم و مهمترین وظیفه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت مردم است.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با همت متولیان امر در ستاد انتخابات تلاش‌های فراوانی صورت گرفته و همه زیرساخت‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم در استان آماده است.
وی تصریح کرد: فرمانداران موظفند؛ نشست‌های ستاد انتخابات خود را برگزار و برنامه‌ریزی‌ لازم در جهت برگزاری انتخابات سالم را فراهم کنند.
کرمی ادامه داد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار رکن اصلی در انتخابات است و ما نیز در مجموعه استانداری تلاش می‌کنیم همچون گذشته یک انتخابات پرشور را برگزار کنیم.
وی با اشاره اقدامات دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه تامین آب پایدار با پیگیری مجموعه دولت، طرح‌های بسیار خوب و بی نظیری در استان در حال اجراست، که البته بارندگی‌ها بویژه در مناطق جنوبی تا حد زیادی ذخایر آبی سیستان و بلوچستان را احیا کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های بسیار خوبی در زمینه تجارت مرزی، راه‌سازی، کشاورزی، آموزش، بهداشت و درمان، شیلات، صنعت و بهره برداری از معادن بویژه معدن طلای تفتان در استان اجرا شد که این موفقیت‌ها حاصل نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به سیستان و بلوچستان بود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار