اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای سراوان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: زیرسازی و آسفالت ۷۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع از معابر خاکی روستا‌های سراوان به همت بنیاد مسکن در سه‌ماهه نخست امسال به اتمام رسیده است.

 مصطفی بیک مداح   بیان کرد: شاخص بهره‌مندی از اجرای طرح هادی روستایی در سراوان ۲۰ درصد است که با میانگین استانی که ۲۲ درصد است فاصله چندانی ندارد.

 وی افزود: اجرای زیر سازی ۴۰ هزار مترمربع در روستا‌های کهنک محمدی، زنگیان، پروکنت و دزک توسط ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به مشارکت دهیاری‌های منطقه در زیرسازی روستا‌ها تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش مرکزی سراوان روستای زیارت با حجم ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع آسفالت، در روستای کولو با حجم ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت، روستای غفور آباد با حجم ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت، روستای دزک با حجم ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت، روستای خلیل‌آباد با حجم ۹ هزار مترمربع آسفالت، روستای سهرآبادی با حجم ۴ هزار و ۳۰۰ مترمربع آسفالت و روستای اسلام‌آباد (گلشن) با حجم ۷ هزار مترمربع زیر سازی و آسفالت اجرا داشته است.

 وی ادامه داد: در سال‌های اخیر میزان رشد اجرای آسفالت در سیستان و بلوچستان ۱۰ برابر بوده که این حکایت از تلاش‌ها برای رسیدن این خدمت به‌جای جای استان دارد.

بیک مداح گفت: در ۱۸۳ روستای سیستان و بلوچستان طرح هادی در حال اجرا است و سال گذشته نیز استان رتبه دوم اجرای آسفالت در کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار