میزان اجرای آسفالت روستایی سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم رشد ۱۰ برابری داشته است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای شروع بکار دولت سیزدهم رشد ۱۰ برابری اجرای آسفالت را در سطح روستا‌ها شاهد بوده ایم به گونه‌ای که در سال گذشته برای ۱۶۰ روستای استان اجرای طرح هادی نجام شده است.

مصطفی بیک مداح  اظهار کرد: ساخت بیش از سه هزار ۷۸۰ واحد مسکونی در شهر‌های سیستان و بلوچستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این دولت آغاز شد که هم اکنون در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارند و هر ماه نیز شاهد بهره برداری بخشی از آن هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در دستور ساخت قرار گرفته است تصریح کرد: تا کنون بیش از ۱۴ هزار واحد آن افتتاح شده و شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی را در استان به ۴۶ درصد رسانده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: تا پایان سال ۶ هزار واحد دیگر به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر شاخص بهره‌مندی اجرای طرح هادی از ۱۹ به ۲۲ درصد در سیستان و بلوچستان ارتقا یافته است.

بیک مداح ادامه داد: در سالجاری نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان برنامه دارد تا بیش از یک میلیون متر مربع از معابر روستا‌های سطح استان را اجرای آسفالت کند.

وی گفت: برخی اقدامات از جمله ایمن سازی ۷۵ هوتک در ۴۵ روستای جنوب سیستان و بلوچستان تا مقابله با فرسایش خاکی در ۲ روستای جنوب استان، تهیه و پیگیری طرح منظوم‌های روستایی برای شهرستان تفتان و ساماندهی محلات حاشیه شهر‌های استان در این دوره برای اولین بار صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اکنون و با شهادت رئیس جمهور نه اینکه خدمت متوقف نشده بلکه با جدیت و تلاش بیشتر بر سرعت آن افزوده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار