امام جمعه سمنان؛

نامزدهای انتخابات و حامیانشان از تخریب رقیب بپرهیزند

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و حامیان آنان با پرهیز از تخریب رقیب، به ارئه و تبلیغ برنامه‌های مربوط به خود بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه  با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیر ۱۴۰۳ گفت: طبق روال معمول قرار بود انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۴ برگزار شود اما شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور مردمی و جهادی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، آنان را عزتمند و سربلند کرد و بر این پایه، انتخابات یکسال زودتر برگزار می‌شود.

وی نخستین اصل در انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و خاطر نشان کرد: این موضوع از اصول مهم نظام جمهوری اسلامی است و باعث تقویت مقبولیت، اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی، همبستگی داخلی، کاهش آسیب‌پذیری و افزایش قدرت نرم نظام می‌شود.

خطیب جمعه سمنان با تاکید بر اینکه نامزدها، مردم و حامیان نامزدها در انتخابات پیش رو وظایفی بر عهده دارند، اظهار کرد: آنان باید با رعایت اصول اخلاقی، در اظهارات و مناظره‌ها، موجب خدشه‌دار کردن اقتدار نظام، آسیب به امنیت جامعه، تضعیف نظام و شاد کردن دشمنان نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار