جزئیات جدید از حمله پلیس فرانسه به مقر منافقین

یک منبع آگاه گفت: بر اساس اطلاعات موجود، پلیس فرانسه تمامی مدارک، مستندات و سیستم‌های موجود در مقر منافقین را ضبط و خارج کرده است.

یک منبع آگاه در پاریس جزئیات جدیدی از حمله پلیس فرانسه به مقر گروهک تروریستی منافقین در پایتخت این کشور اعلام کرد.

به گفته این منبع آگاه ساختمانی که روز چهارشنبه مورد حمله پلیس فرانسه قرار گرفته، شامل مقر سری ستاد اطلاعات منافقین، بخش جاسوسی تلفنی و یکی از استودیوی‌های تلویزیونی این گروهک بوده است.

وی افزود: در جریان این حمله و بازرسی کامل پلیس از مقر مذکور، تجهیزات فنی همچون دستگاه‌های ترمینیشن و مستندات آرشیوی مهمی کشف و ضبط شده و این مستندات آرشیوی کشف شده مربوط به جاسوسی منافقین از ایران است.

این منبع آگاه ادامه داد: همچنین بر اساس اطلاعات موجود، پلیس فرانسه تمامی مدارک، مستندات و سیستم‌های موجود در این مقر را ضبط و خارج کرده است.

وی افزود: در این حمله ۳ نفر از اعضای این گروهک دستگیر شدند و تعدادی سلاح نیز کشف شده است.

این منبع آگاه با اشاره به جلسه اخیر محاکمه منافقین در روز سه شنبه ۲۲ خرداد، گفت: نکته حائز اهمیت این است که نماینده دادستان در این جلسه از نقش تلویزیون گروهک منافقین در تحریک و تشویق مخاطبین خود برای انجام اقدامات تروریستی و خشونت بار علیه مردم ایران پرده برداری کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تا سالها این ساختمانها محل قاجاق کودکان یتیم یا طلاق داده ها در تشکیلات مجاهدین بود! چطور بعد از سی سال تازه شاخکهای فرانسه فعال شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
از درب بزرگ مقر مشخص است که جای مهم و بزرگیه. فرانسه باید طبق قوانین بین‌المللی این جانیان را تحویل ایران دهد تا پاسخگوی جنایات خود باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مریم رجوی را به ایران تحویل دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
خلاصه شما چی میگید، بالاخره غرب همدست منافقین هست یا نه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
جوانان وطن فروش بدبخت که مورد هوس بازی مسعود رجوی قرار گرفته اند وبا گذشت 40 سال از عمرشان در اهداف پوچ و بی خاصیت همشون پیر و فرتوت شده اند و به غیر از انگل جامعه هر کشوری بودن وسر بار بودن برای کشورهای پذیرای آنها، بهترين وقت است که کشورهای میزبان این تفاله های بی مقدار وبی ارزش تحویل ایران بدهند و یکسری مطالبات خود کنند، یعنی معامله
Luxembourg
Bm20
۱۸:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام
یک بار برای همیشه باید این بیماران روانی را جمع کرد