از حضور پر شور در انتخابات تا تلاش برای توسعه کشاورزی

امام جمعه یاسوج گفت:زیرساخت های رونق کشاورزی در استان به ویژه در زمینه تبدیل زمین های دیم به آبی نیازمند تقویت است.

امام‌جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به وضعیت جغرافیایی منطقه برای توسعه صنعت کشاورزی گفت: کشاورزی و دامداری موجب توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و ثروت افزایی می شود.

آیت الله حسینی افزود: کشاورزی و دامداری از مشاغل مستحب بوده و بر بستر تولید اثر دارد.

وی به‌ضرورت سدسازی برای بهره‌وری کشاورزی با توجه به افزایش جمعیت و ظرفیت موجود تأکید کرد و افزود: قرار نیست دولت برای همه اشتغال فراهم کند بلکه باید شغل‌های خارج از دولت نیز راه‌اندازی شود که کشاورزی و دامداری ازاین‌دست شغل‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم تلاش برای ایجاد سد تنگ سرخ گفت: این سد ها نسبت به سد مارون و چم شیر ظرفیت کمتری دارند اما تلاش برای بهره وری آنها در حوزه کشاورزی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج همچنین به برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور در دهه نخست تیرماه اشاره کرد و از شهروندان ساکن استان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای به سربلندی و پیشرفت کشورمان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به برنامه ریزی گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و ابرازامیدواری کرد: این بار هم مردم با مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب رییس جمهوری شایسته این تلاش ها را نقش بر آب می کنند.

وی حضور گسترده مردم کشورمان در آیین های تشییع و بزرگداشت رییس جمهور شهید آیت الله شهید ابراهیم رییسی و شماری از همراهانش را نشان دهنده ارتباط قلبی مردم با مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

آیت الله حسینی با اشاره به در پیش بودن مناسبت های اسلامی عرفه و عید قربان در روز بیست و هفتم و بیست و هشتم خرداد از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از این فرصت برای نیایش در درگاه الهی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در برنامه های معنوی دعای عرفه و نماز عید قربان افزون بر برکات فردی همدلی و انسجام مسلمانان را نمایان می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.