آغاز ستاد مردمی ایران در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گفت: ستاد مردمی ایران با هدف جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در کهیگلویه و بویراحمد آغار به کار کرد.

هدایت خواه در سومین جلسه ستاد مردمی ایران که با حضور معاون عملیات جبهه فرهنگی مردم انقلاب اسلامی گفت:  برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیش بینی شده است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گفت: نشست اساتید دانشگاهی با هماهنگی بسیج اساتید، غرفه های تبیینی، تریبون آزاد، اتوبوس انتخابات، همایش پیاده روی خانوادگی، جلسه هم اندیشی با فعالان، جشن تکلیف سیاسی با حضور رای اولی ها، نصب تابلوهای تبلیغاتی شهری با همکاری شهرداری، برپایی ایستگاه نقاشی، میهمانی کیلومتری غدیر و اجرای طرح تاکسی یار از جمله برنامه های "ستاد مردمی ایران" است.

وی با تاکید بر اینکه از هر ظرفیتی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده می شود ادامه داد: به تعبیر رهبری به سمت قله می رویم که رییس جمهوری انتخاب شود که کشور را به سمت توسعه حرکت دهد و طرح و ایده داشته باشد.
 
معاون عملیات جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی استان هم گفت: اگر ما گاها در زمینه بسترسازی و رفع موانع با مشکل مواجه بودیم با ابتکار مردمی که در ستاد مردمی ایجاد شد این مشکل رفع شد.

دوستدار با اشاره به اینکه هدف از تشکیل "ستاد مردمی ایران" افزود: شهید رئیسی ثابت کرد در هر جایی حضور داشت خادم‌مردم و ملت بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.