حماس از کشته شدن دو اسیر صهیونیست در حملات اسرائیل به رفح خبر داد

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام می‌گوید رژیم صهیونیستی با ادامه رویکرد کنونی خود فقط می‌تواند اسرایش را در تابوت به خانه بازگرداند.

شاخه نظامی حماس امروز (جمعه) اعلام کرد که چند روز پیش و در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه، دو اسیر صهیونیست کشته شده‌اند. 

به گزارش رویترز، حماس در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که به نظر می‌رسد اسرائیل نمی‌خواهد گروگان‌ها «جز در تابوت» به خانه بازگردند.

حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه در حالی صورت می‌گیرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از ارائه طرح جدید سه مرحله‌ای برای آتش‌بس مدعی شد این یک طرح اسرائیلی است. با این حال، علی‌رغم ادعای او تا کنون چندین تن از مقامات صهیونیست به صراحت اعلام کرده‌اند که با طرح بایدن مخالف هستند و قصد دارند به جنگ علیه غزه ادامه دهند. 

حماس تا کنون بار‌ها تاکید کرده است که مردم فسطین به مقاومت ادامه می‌دهند، اما رژیم اشغالگر با هر حمله خود جان اسرای بیشتری را می‌گیرد. 

در همین حال، بسیاری از صهیونیست‌ها خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم شده‌اند و می‌گویند خواستار توافقی هستند که با آن بتوانند اسرای خود را به خانه بازگردانند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار