زاکانی در گفتگوی ویژه خبری:

۵۱ درصد مردم در تهران اجاره‌نشین هستند/ مشکل مسکن را در ۴ سال حل می‌کنم

زاکانی در گفتگوی ویژه خبری به تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود پرداخت.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: بنده چهار دوره نماینده مجلس بودم، یعنی سه دوره کامل و یک دوره از اواسط آن به شهرداری رفتم. با سه برنامه از نزدیک مواجه بودم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در برنامه چهارم، بند الف ماده ۳ شرایط را به سمتی میبرد که دلاری کردن نرخ ارز ایجاد می‌کرد و کشور را بهم میریخت.

او ادامه داد: برنامه ششم را روحانی نیاورد و من در مجلس نهم متولی آن شدم، لذا در نوشتن برنامه پیگیر بودم. در مجلس دهم این برنامه مجدد تصویب شد. در مجلس یازدهم رئیس مرکز پژوهش‌ها بودم، لذا به برنامه نویسی اشراف دارم.

رئیس جمهور باید به مسائل اشراف داشته باشد تا کلاه سرش نرود.  یک بخش برنامه نویسی داریم و اجرای آن یک بخش اساسی است. تمام سیستم نسبت به اجرای برنامه ها باید پاسخگو باشد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گزارش‌ها نباید جهت دار باشد و از مسیر درست خارج شود.  برنامه چهارم را در شهرداری با میانگین ۷۰ درصد اجرا کردیم. و برنامه را می‌شود اجرا کرد و مجری خوب می‌خواهد.

اجرای برنامه مهم‌تر از نوشتن آن است

برنامه هفتم محصول دولت آقای رئیسی و مجلس یازدهم است

او ادامه داد: برنامه‌ها برای نوشتن هستند و کمتر به اقتضائات آن اشاره می‌شود. با فساد مجریان غیرمعتقد به این برنامه‌ها مواجهیم. چون برنامه‌ها مقیاس مشخص و متصدیان مشخصی ندارد.

زاکانی بیان کرد: قانون برای اجراست. اگر کسی قانون را قبول نداشته باشد نباید خود را برای مسئولیتی پیشنهاد دهد. برنامه هفتم محصول دولت آقای رئیسی و مجلس یازدهم است مهمترین اقدام ما عملیاتی کردن آن در بسته‌های سالانه و بودجه سالانه است. پایبندی ما به برنامه یک اصل است. دو جهت معیشت مردم را دنبال می‌کنیم و در کنار آن توسعه کشور در زیرساخت‌ها را خواهیم داشت و اولویت بندی برای ما مهم است. با پیشرانی تعلیم و تربیت امکانی فراهم می‌شود که برنامه را با توانمندی‌های کشور انجام دهیم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در جهان نوع برنامه ریزی به صورت متدوال مورد بازنگری است و برنامه پنج سال مفید است و اگر ایرادی داشت با لایحه میتوان آن را اصلاح کرد.

صد در صد مردم بیمه می‌شوند

زاکانی افزود: ۷۰ درصد مردم بسته معیشتی دریافت می‌کنند که کسی سر گرسنه بر بالین نگذارد و فقر مطلق را کاهش دهیم. آموزش امکان می‌دهد به جای ماهی دادن ماهیگیری یاد دهیم و مردم سبد دارایی‌هاشون افزایش یابد. توان خرید مردم پایین آمده و باید آن را بالا ببریم.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن با تجربه بسیار خوبی که در شهرداری تهران داشتم، همیشه غصه میخوردم چرا نمی‌شود برای کل کشور کاری انجام داد. در آخرین جلسه با آقای رئیسی آن را پیشنهاد دادم و خیلی استقبال کرد. توزیع یارانه برای انرژی هم در دستور کار دارم.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هفته پیش آقای مخبر افتتاح ۲۰۳ هزار مسکن را افتتاح کردند که به تولید و اشتغال در کشور کمک می‌کند، لذا نیازمند بسته‌های مشخص برای رفع موانع برای امکان و توسعه هستیم.

زاکانی اظهار کرد: ما مثل زمان دفاع مقدس که امام فرمود جنگ در راس امور است الان تولید در راس امور است و اگر به مردم تکیه کنیم خیلی از مشکلات حل می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: زمانی که رئیسی دولت را گرفت ضریب جینی ۳۹ صدم درصد و سال بعد ۶  صدم درصد کم شد. با توجه به اقشار محروم، جامعه عدالت را باید در جامعه تسری دهیم. در این بخش یک بسته‌ای را به عنوان رفاه در نظر گرفتیم و هدف اول ناظر بر سلامت مردم است.

او تاکید کرد: صد در صد مردم بیمه می‌شوند و ۷۰ درصد بیمه تکمیلی و بقیه درمان رایگان می‌شود. همچنین بیماری صعب العلاج رایگان درمان می‌شود تا مردم به غیر از درد بیماری، درد دیگری نکشند.

زاکانی اظهار کرد: بالاترین توانمندی کشور مردم هستند و به راحتی برنامه قابل اجراست. هدف ۸ درصد معقول است و باید از آن بالاتر رفت. دهه ۹۰ دهه عبرت است و رشد اقتصادی میانگینش صفر بوده است.

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: معتقدم با بسیج امکانات کشور و برنامه ریزی دقیق با تکیه به مردم برنامه را اجرا کرد. برای پیشرفت کشور نیازمند پیشران‌ها هستیم تا تولید را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در کشور تهدی‌دها و فرصت‌هایی است و برای ساخت فرصت‌ها باید تامل اساسی کرد. بخشی آگاهی و بخشی چیره شدن بر دیوان اسلاری است و دولت نمی‌تواند به تنهایی برنامه را ایجاد کند و نیاز به حلقه‌ها و اسطه‌ها ست.

زاکانی اظهار کرد: مدیریت محلی و شورا‌ها می‌توانند با تکیه بر دولت کار‌های بزرگی را انجام دهند. در شهرداری تهران با هماهنگی با دولت رئیسی توانستیم توسعه خدمات داشته باشیم.

بسته رفاه را برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌ایم

خانه‌دارشدن آرزو شده است

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما ۲۶ میلیون خانوار داریم. یک چهارم اینها مسکن ندارند، یعنی بین ۲۳ تا ۲۵ درصد، در تهران ۵۱ درصد اجاره نشین هستند و همواره نگران اجاره سال بعد می‌باشند.

وی اظهار کرد: خانه دارشدن تبدیل به یک آرزو شده است. با برنامه ریزی‌هایی که کردم مشکل مسکن را ظرف چهار سال حل میکنم. در کشور بیش از ۱۴۰۰ شهر پلاک‌های ناپایدار و بافت فرسوده داریم. دولت اگر مشوقی بدهد مردم خودشان آنها را می‌سازند.

زاکانی افزود: اگر بر روی آن سرمایه گذاری شود کشور به کارگاه ساختمانی تبدیل می‌شود و به جای ۴ میلیون مردم ۱۰ میلیون مسکن می‌سازند. جایی که مردم میتوانند کار کنند دولت نباید کار کند. بخشی از بسته مسکن بنده این است که بافت فرسوده و پلاک ناپایدار توسط مردم بازسازی شود.

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در تهران ۱۷ درصد بافت فرسوده داریم که با این بسته می‌توان مشکل را حل کرد. دولت قبل از اقای رئیسی افتخار کرد که مسکن مهر را نساخت و میخواست شهر‌ها با مرکزیت تهران گران کند.

وی بیان کرد: در ۴ سال مشکل مسکن را حل می‌کنیم و از آن چیزی که در برنامه آمده ما آن را زودتر انجام میدهیم. امروز در کشور ما خلاء اطلاعات جامع نسبت به نیاز‌های ۸۴ میلیون نفر و از طرفی ظرفیت‌هایی که در کشور است بیداد میکند. یک روز زیاد پیاز می‌کارند، اما یک روز پیاز نیست. یکی روز بار دست کشاورز می‌ماند یک روز مردم امکان خرید ندارند لذا مهمترین موضوع برنامه ریزی دقیق است که اتفاق نیفتاده است.

قیمت گوشت گوسفند در میادین  ۳۱۹ هزار تومان است

زاکانی اظهار کرد: ایجاد زمینه پشتیبانی صحیح مبتنی بر هوشمند سازی از بخش مولد جامعه است. ما سال قبل توانستیم قیمت مرغ را در میادین ثابت نگه داریم. با مرغدار صحبت کردیم که در هر صورت قیمت مرغ ۶۲ تومان است و شب عید میوه قراردادی از کشاورز گرفتیم و دلال‌ها را حذف کردیم.

او ادامه داد: همین باعث شد که قیمت‌ها شب عید کاهش داشت. من همواره غصه میخوردم که چرا در کل کشور این کار انجام نمی‌شود. در دولت شهید رئیسی توانستیم قراردادی بنویسیم که ظرفیت‌ها را در تامین و توزیع محصول به کار بگیریم. الان در میادین قیمت گوشت گوسفند ۳۱۹ هزار تومان است، این برای کل کشور قابل انجام است.

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید یارانه را به حلقه آخر تحویل دهنده به مردم قرار داد تا قاچاق حذف شود. همین کاری که در حوزه نان اتفاق افتاد. این کار را میتوان به کل کشور تسری داد و دست دلال‌هایی که بر جان و مال مردم نشسته اند را کوتاه کرد.

زاکانی اظهار کرد: فقط اراده میخواهد تا برنامه ریزی اساسی انجام شود. دیروز دامدار‌ها می‌نالیدند که مشکلشان فروش است. افرادی از ما میخرند و دیگر پولش برنمیگردد و چرخه نمیچرخد. دولت باید امکاناتی را از طرق شهرداری‌ها ایجاد کند تا از بخش نیاز تا بخش فروش را ساماندهی کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اهداف اقتصادی برنامه بیان کرد: دولت شهید رئیسی توانست رشد نقدینگی را از ۳۰ درصد به ۲۳ درصد کاهش دهد، اما برنامه میگوید ۱۳ و نیم درصد باید باشد. یکی از راه‌ها موضوع مسکن است و مشارکت مردم در تولید و طرح‌های ناتمام دولتی و مشارکت دادن مردم برای جذب نقدینگی در کنار این باید انضباط مالی انجام شود.

بانکی داریم که  ۷ درصد تورم ایجاد کرده است

زاکانی بیان کرد:  الان بانکی داریم که حدود ۷ درصد تورم ایجاد کرده است. بانکههای خصوصی عمده شان این مسیر را میروند. نرخ ارز دستوری نیست، اما است یعنی نمیشود بدون کار کارشناسی و با دستور این را حل کرد، اما میتوان تولید داخل و واردات و صادرات را به گونه‌ای طراحی کرد که مسیری رفت که ثبات ایجاد شود و فراتر از امکانات عمل کرد. بی نهایت فرصت است که با نقطه زنی میتوان این کار را انجام داد.

او در پاسخ به سوالی درباره مالیات نیز گفت: مالیات ابزار تنظیم گری است بیش از اینکه ابزار درامد دولت باشد و باید در خدمت تولید باشد. درخصوص بنگاه‌های کوچک و اصناف باید با اغماض برخورد کرد، اما در زمینه گردن کلفتانی که فرار مالیاتی دارند و کم اظهاری میکنند نیاز به هوشمندسازی و دقت داریم. البته اگر هم قرار است معافیت مالیاتی باشد باید مالیات صفر باشد تا صحنه شفاف شود.

این نامزد انتخابات درباره دولت الکترونیک بیان کرد: الان ابزار‌های ویژه‌ای وجود دارد که میتوان هوشمند سازی را انجام داد. مثلا درباره انرژِی اگر به سمت برقی سازی برویم میتوان ظرفیت‌ها را به سمت کنترل برد. در حوزه نظام اداری نیز همین است و هوشمند سازی‌اش میتواند نظام اداری را پاسخگو کند.

وی گفت: مجوز الکترونیک شدن باعث جلو رفتن کار مردم شد. این دیوان‌سالاری مشخصی که مانع کار است را باید شکست و توزیع اختیارات را به سطوح پایین داد. مدیریت محلی باید بتواند در خدمت حکمرانی باشد و شورا‌ها و شهرداری‌ها بتوانند پیوستگی منطقی با دولت مرکزی ایجاد کنند امکان سرعت بخشیدن به کار‌ها وجود دارد.

مکران می‌تواند قطب تحول اقتصادی کشور باشد

زاکانی درباره اقتصاد دریامحور گفت: ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل داریم و هرکس ساحل دارد با ان ثروت اندوزی میکند. مردم ما در چابهار در کپر زندگی میکنند. قریب به ۳۰۰۰ کیلومتر ساحل در جنوب داریم که بزرگترین ثروت ماست.

وی ادامه داد: ما میتوانیم از ظرفیت دریا امکانی را فراهم کنیم تا از طریق سوخت رسانی به کشتی‌ها درامد‌های بزرگی برای کشور خلق کنیم. موضوع استفاده از مخازن غذایی در دریا و... میتواند امکانی را ایجاد کند که سواحل مکران را به قطب اقتصادی تبدیل کند و من جدا به این سمت حرکت خواهم کرد.

دولت باید خود را چابک کند

 نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری درباره مردمی سازی مردم بیان کرد: خصوصی سازی را با اختصاصی‌سازی اشتباه گرفتیم باید به سمت توزیع امکانات برویم به دست کسانی که بازوهای توانمند این نقش هستند و این مسیر اصلی دولت خدمت است.

زاکانی اظهار کرد: دولت باید خود را چابک کند و سیاست گذار و تسهیل گر و ناظر و مکمل باشد نه دولت مجری که بار مردم را روی دوش بگیرد. باید تمرکز از دولت گرفته شود و امکانات دولت با مردم به اشتراک گذاشته شود.

خبرنگاران: محمد امیرحسینی و فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران، مسئولان و هم نمایندگان مجلس 100 درصد فقط جرم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است که 100 سال دیگر هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نخواهد شد و حل نمی شود.
ولی ما از بخش خصوصی استقبال نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آره تو خواب مشکل مسکن را در ۴ سال حل می‌کنی. حرف ها وعده های تکراری و بی عمل برای صندلی قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
هر وقت توی شهرداری مشکل ترافیک رو حل کردی اونوقت میتونی مشکل مسکن رو هم حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دیروز رفتم دارو با دفترچه درمانی تامین اجتماعی بگیرم که خندم (شما بخوانید گریه) گرفت مبلغ دارو ۳۶۶ هزار تومان سهم تامین اجتماعی ۵ هزار تومان آقای زاکانی شما و امثال شما چه آوردید بر سر این مملکت آیا تا بحال مثل اوستا غلام سریال نون خ به بازنشستگی فکر نکردید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما بهتر از است که شهرداری مدیریت و اداره کند که از مردم رشوه دریافت نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
صدا و سیما ترکیه مانند یک قاضی به همه مشکلات مردم ترکیه و کشور ترکیه را پیگیری، بررسی و رسیدگی می کند ولی اما متأسفانه صدا و سیما و هم شبکه خبر کشور ما پیمانکار فوتبال، ورزش و فلسطین و... شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باید مسکن فوق العاده ارزان دولتی ساخته شود
Iran (Islamic Republic of)
اگر قانون و عدالت برای همه یکسان است سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی تاکنون محاکمه نشده است.
۱۲:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگر قانون و عدالت برای همه یکسان است سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی تاکنون محاکمه نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برخی ها در رسانه ها و... می گویند قانون برای همه یکسان است و این 100درصد فقط دروغ است قانون برای همه یکسان نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به پیش بینی زن بلغاری ایمان بیارین که گفته بود کشور ایران و روسیه به سمت تورم و فقر و بدبخت تی و بی اعتمادی مردم پیش میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آره با پول متقاضی بسازی بعد بگی وام ۵۵۰ تزریق کردیم به پروژه و ۲۰ سال قسط وامی که ندادی را بگیرین خیلی خوبه یه در آمد ۲۰ ساله برای دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ببین صندلی قدرت آدم رو وادار به گفتن چه دروغ هایی میکنه
تازه واسه یک صندلی قدرت متوسط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اول خونه میدی یاگوشت؟ اون بنده خدا میگفت هفتصدصفحه برنامه اقتصادی دارم کشورو باین حال و روزانداخت
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۱:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از 28 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
حشمت الله اندرشکر آقایی
۱۱:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خداروشکر یکی اومد که میتونه مشکل مسکن را حل کنه، اگر مشکل مسکن حل شد بقیه مشکلات هم قابل حله، مردم عزیز حتما به برادر ارزشی دکتر زاکانی رای بدین، انشاالله سلامت باشی و پایدار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خیلی دل خوشی برادر
Iran (Islamic Republic of)
ملا عباسقلی عیدی
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور باید پاک دست باشد، کسانیکه پستهای شهرداری را بین اقوامشون بذل و بخشش کردن، دیگه با ریاست جمهوری چیکار می کنن، خدا داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خوب تو افغانی‌ها را آوردی که‌ ۵۱درصد اجازه نشين شدن این اجازه نشين کی هست افغانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا وکیلی خجالت هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خخخ بشنو و باور نکن.
سابقه شما چیز دیگه ای میگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا رییسی هم همینو گفتو نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یعنی جناب زاکانی بعد اون مناظره های قبلی شما شدین شهردار امتحان خودتونو پس دادین اخه کسی هم هست به شما رای بدهد الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حرف الکی نزن؛ طی 40 سال نتونستی حل کنی، 4 ساله میخوای حل کنی؟ حد و اندازه دروغ رو بسنج بعد اقدام کن
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۰:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پست شهرداری تهران رو از صدقه سری کاندیدای پوششی بودن داری .الان وعده چی به شما دادن که دوباره کاندیدای پوششی شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند و تاکنون هیچ کاری و اقدامی عملی برای حل وفصل مشکلات مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو یه شهرداری رو نتونستی بچرخونی اوضاع خیابونای تهران فاجعه س هر بار تو چاله می‌افتادم همه آشنایتان رو فحش میدادم حالا میخوای رئیس جمهور بشی بعد بیایی بگی قبلی اینقدر خراب کردند که نمیشه جمع کرد یا اینکه ما اختیاری نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تومشکل مسکن حل میکنی؟
کجابودی وقتی ده تا دهتاهکتارزمین مجانی به وزرامیدادن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
راست می گی دوره قبل هم وعده دادی ... از مشکلات مردم می گی وقتی به هدف برسی فراموش می‌کنی داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هر چ رییسی تو ۳ سال ۳ میلیون ساخت تو هم میساری هزارتا شرط وشروط مردم اگ پول داشتن خودشون میخریدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حرف زدن راحت و عمل کردن سخته
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دروغگو دشمن خدا و ملت است!؟ گوشت فقط در تهران با این قمت توزیع می شود و کار شما هم نیست؟ اگر هست گناهش با شما که حق مردم کل ایران را به یک یا دو استن می دهید؟ مدیریت شما البته اشکار است ؟ با وضعیت داری خود و همسرتان باید خیلی زندگیتان مشکل باشد(بر اساس اظهار داریهای خودتان)... پس با کدام پول فرزندتان در سوئیس تحصیل کرد(چون رشته مورد علاقه ایشان در ایران نبود!) راستی حالا شغل برای رشته تحصیلی ایشان در ایران هست؟ اصلا" در کجا مشغول کار هستند بسلامتی ... ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
زحمت نکش آقا مشکل مسکن هفت هشت سال بعد به علت زاد ولد کم به خودی خود حل می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تهران پر ترافیک و پر دود دیگه جایی برا ساخن و ساز نداره باید زمینه کوچ مردم به بخش های جنوب کشور رو فراهم کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
الان ده شصتی خانه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تواول قیمت اتوبوسهایی که ازچین خریدی رو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما اینکاره نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
لعنت بر ریاکاران و چهره های کثیف رانت خوراران مقام و منصب و دزدی شغل و بی شرفهای کور ......که کف جامعه و زندگی مردم را به بازی و سخره گرفتند و شرم باد به نام کثیف و زشت چنین خدمتی و ........پول اجاره زبله دانها و چوب و درختان و برگ و کمپوست و اجاره و واگذاری ملک و املاک تحت اختیار و خود ارزش افزوده زباله و پول نقشه و مهندسی و کارشناسی و بنر های تبلیغاتی و پسماند و زباله و نو سازی و هزاران منبعدر امد دیگر چه کردید برای پایتخت و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اگر زاکانی بعنوان شهردار .بر ویلچیر سوارش کنید و
با چشم بسته در پیاده روهای تهران و کرج
یک مسیر برود .تا شاید بفهمد معلولین ایران زمین
چی میکشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو مشکل حل کنی
یک برف بارید اونو تو بعنوان یک شهردار نتونستی حل کنی حالا میخوای مشکلات مملکتو حل کنی
وقتی رابطه میاد جای ظابطه رو میگره میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
توکار تهران وا موندی میخای کل ایران مدریت کنی!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چگونه مشکل مسکن را حل میکنی آقای انیشتین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من به آقای زاکانی کاملا اعتماد دارم و رای من و ملت ایران آقای زاکانی هست والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
راستی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا بخاطر اینکه خودتان را بزرگ جلوه بدهید ، مردم را به سخره میگیرید ، چرا این همه دروغ می‌گویید. خدارو شکر مردم دیگه هوشیار و مطلع شدند و فرق راست و دروغ را متوجه میشوند.من خودم رای نمیدهم و به همه اطرافیانم هم گفتم اگر کسی جانب ظلم و دروغ را بگیرد و رای دهد ،من هم با آنهاد قطع رابطه خواهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دروغ کنتور نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو که راس میگی قبل تو هم خیلی اومدن حل کردن حالا نوبت شماست. انقدر شعار مفت ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو خودت مشکل و معزل تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چطور ؟؟؟؟؟؟ الان هم که دستی تو کار دارید نمیشه به مسئولین حال حاضر مشورت بدی گره ای از مشکلات مردم باز بشه ؟حتما باد بشینی رو میز ریاست جمهوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Azerbaijan
محمد
۰۸:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای زاکانی جرات داری روز آخر کناره گیری نکن ببین میتونی ده هزار تا رای بیاوری ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ملت باید عادت کن نفر اول و دوم بقیه رای بیخودی هست همان دو نفر اصل کار هست که نیست آنم بقیه حتی یک رای زیاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به گردش نیاندازد بگذار انصراف ده هزارهم رابه تارایها نسوزن کاریش نداشته بگذار انصراف بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فعلا دارن همشون وعده وعید تکراری میدن رییس جمهور که شدن یادشون میره
حداقل یک حرف تازه بزنید، برنامه عملیاتی بدید شعار که همه میتونن بدن بعدشم بهانه ها جوره
Iran (Islamic Republic of)
حاج نقی معمولی پسر مرحوم پنجعلی معمولی
۰۸:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ساده دل
۰۸:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همه وعده خونه رو میدید ولی میاید تو میدون میبینید کاری از دستتون برنمیاد به چه امیدی بیام رای بدم پدرومادرم رای دادن دیدیم چیشد
من که رای نمیدم بیام رای بدم گوشت کیلویی بشه یک میلیون و پونصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعضی کاندیددها اینقد خوب هستند که آدم میگه خدابیامرزه پدرشون رو رحمت بکنه مادرشون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای شهردار همین الان مرکز زباله منطقه 22 چیتگر پر از زباله فاسد شده است که حمل نمیشه و شبانه اقدام به زباله سوزی میکنند با اطلاع شما و مردم منطقه شب رو در آلودگی و دود زباله صبح میکنن .برادر شما کنترل یک شهر رو نداری و شهرداری ها رشوه های میلیاردی میگیرن برای تراکم فروشی و مجوز فروشی، چطور میتونی یک کشور رو اداره بکنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باز حرف های صد من یه غاز شروع شد. همش وعده
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
وعده دروغ کا استخوان نداره توی گلوی انسان گیر کنه اینجا هم کسی را هیچ وقت به خاطر وعده دروغ مواخذه یا برکنار نکرده اند
اون خدا بیامرز چهار میلیون مسکن ساخت تحویل داد و رفت نوبت جناب عالی است که توی چهار سال حل کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کدوم چهار میلیون؟ اونها جفنگ میگن شما چرا باور میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اقای زاکانی محض اطلاع ایران به تهران خلاصه نمیشه.... حتی در شهرهای کوچک قیمت اجاره مسکن داره بیداد می کنه.... هیچکدوم تون بدرد نمی خورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مرد مومن فقط برای انتقاد رقیب انتخاباتی خوبی ... کار که ندیدیم ازت . وعده تو خالی هم زیاد هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یه جوک خنده دار، مثل قبلی‌ها فقط روی کاغذ بلدن کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آره همونجور که رییسی تحویل سالی یک میلیون واحد مسکونی رو قول داد تو هم قول بده-قرار نیست که بعدش بازخواست شید،پس هر چی دلتون میخواد قول بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کاش میشد همانطور که افراد عادی در صورت خلف وعده و تعهد مجازات میشوند وباید جبران خسارت کنند،مقامات هم محاکمه میشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما هنوز مشکل اتوبوس های کثیف و داغون پایتخت رو نتوانستید حل کنید اونوقت حرف از مسکن می زنی خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دست اورد خدمات امثال شما از اول انقلاب تا به امروز خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۰۶:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حق داری تو سه سال مشکل تهران را حل کردی کشور یه زره بزرگتر از تهارنه اونم فوقش یه سال بیشتر طول میکشد چهار سال تمام مشکل حل میشود بقول یه بنده خدا علی برکت الله....
مرد مومن تو سه سال کدام مشکل پل و ترافیک و مسکن و ...و یه آجر روی آجر در تهران روی هم گذاشتی؟فقط به مدیران پول میلیاردی دادین لو رفت گفتی ودیعه مسکن دادی ...اگر خیر بودی از مال خودت می‌دادی نه مال مردم تازه به یه بدبخت بیکار مستاجر می‌دادی نه نجومی بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
این دور موضع کاندید درمورد قضاوتهای اخلاقی و جنسیتی مثل حجاب و بهبود اشتغال بانوان و شرایط زیست محیطی مثل آلودگی میتونه در وضع آرا تاثیر گذار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ای کاش ایشون شهردار تهران بشه ، کارگران شهرداری رو خانه دار کنه ، ، ببخشید یادم رفت شهرداره
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۰۶:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چه قشنگ صحبت می کنید قیمت گوشت گوسفند در استانها متفاوت هست شما میادین تهران را نام می برید قیمت گوشت در استان خوزستان 650 هزار تومان است . اطلاع نداری مطلع شو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
احسنت ب. شما بدون شرح. ...ما ک اخرین باری ک گوشت خریدیم زمان روحانی بود ولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
انگاری زاکانی در دولت جمهور شهید خدمت هیچ پست و
مقامی نداشته
چرا این ایده را به ایشان ندادی
کارنامه ات در شهرداری کافیه که قضاوتت کنند
نکند .عاشق قدرتی نه عاشق خدمت
خدا به راه راست هدایت کنند .عاشف خدمت شوی و مجانی مثل غرب کار کنی ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نه اون موقع بچههاش مدرسه خصوصی بودند الان سویس دارند پرچم افتخار میگیرند خوب هزینه سویس بالاست باید خودش هم ارتفاع پیدا کنه از عهده مخارج بربیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اینها همه از خدا بیامرز بودند که چه وعده‌های داد اما هیچ کدامشان گوشت کیلوی ۸۰۰هزار خوراک ملت نکرد که کرد اما زمان روحانی بنزین از هزار تومان شد ۳ هزار چند هزار کشته و زخمی اعدام دادن آخره روحانی گوشت ۵۰ تومان بود الان با این قیمت نفسی از کسی بلند نشد فقط بلد بودند براه روحانی لشگرکشی کنند
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۶:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گوشمون پراز این حرفها اول عمل کنید بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای زاکانی شما از همون میوه شب عید که توزیع میشداستفاده کردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
از بچگی بهمون گفته بودند دروغگو دشمن خداست. تو این ۴۵ سال گذشته هر کاندید مجلس و کاندید ریاست جمهوری ، یک سری وعده و قول دروغ به مردم می دهند و زمانی که به اون جایگاه می رسند به اون وعده و قولی را که داده بودند عمل نمی کنند . در شگفتم تو کشور اسلامی که این همه دروغگو (دشمن خدا ) وجود دارد ، تو کشور غیر اسلامی دیگه چقدر دشمن خدا وجود دارد !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب زاکانی هم چون مرحوم رئیسی که قول دادند بورس را یک هفته ای درست خواهند کرد، قول می دهند ؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بشین تا بیام رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خخخ با حال بود دیگه کسی رای نمیده اینا همه منتخب دولت وشورا نگهبانن. مردمم سیاهی لشگرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قبلی هم میخواست سالی یک میلیون مسکن بسازه... توی سه سال شد سه میلیون؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
حلال کنید در رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سلام
سرتو از اخور رسانه های معاند دربیار بعد ببین سالی یک میلیون مسکن شرایطش چطوره و چقدر ساخته شده...
لاقل مثل دار دسته شما که با افتخار حتی یک واحد مسکن نساختند که نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
این وعده ها را قبلا هم دادند وعمل نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سیمان شده ۱۰۰تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سیمان ۱۰۰تومن چیزی نیست از آمریکا میا چون خرج کرایه گران ۶هزار کیلومتر راه هست آمریکا کمبود برق داره یک فاز کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو 49 سال نتونستن مسکن بسازند حالا تو چهار سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
واقعاً چرا اینقدر دروغ می گید و به مردم می خندید. اون خدا بیامرزد هم همین رو گفتن و نتونستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما اول مسجد ساختن وسط پارکارو بی خیال شو . از حروم حرص کردن بیت المال دست بردار بعد بیا شعار مسکن بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ایراد از ریاست جمهوری نیست شما هر چی شعار بدید محقق نمیشه حکومت و سیاست حکومت و مدیریت حکومت مشکل داره که اوضاع مملکت اینه
Turkiye
ناشناس
۰۱:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فعلا مشکل قطع درختان را حل کن که یا تعداد زیادی از درختان را قطع کردی یا خشکاندی.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام،

به نظر من تسهیلات بافت فرسوده نباید جزء ۴ میلیون ساخت مسکن ذکر شده در قانون باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
منو بیمه کن داروها سرسام اور گرون هستن هفته ای. یبار گرون میشن ایی ظلمه بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شیفته قدرت ، مردم آگاه شده اند و شناخت کافی از عملکردتان دارند .متاسفم برای شورای نگهبان برای این انتخاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم اینها کشته و مرده قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بورس را همانند مرحوم رئیسی یک هفته ای درست خواهند کرد . سفره های مردم را بزرگتر خواهند کرد. سالی یک میلیون مسکن می سازند و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تا حالا کجا بودی جیگرررر .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پوششی های که بعد از انتخابات مقام میگیرند
خواهشن وقت مردم نگیرید یک فوتبال نشان بدید
یا برای بچه هامون برنامه کودک بزارید قول میدم رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خنده داره ، ولی احسنت همه ی کامنت ها رو نخوندم ، همین کامنت ختم کلام همه ی صحبت هاست و انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شما هم مثل مسئولین قول میدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کمیسیونی نجومی که اسنپ از رانندگان مظولم وناچار میگره رو درست کنید ۲۰در صد کرایه بدون سهمیه سوخت وبیمه و..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا اینا فقط قبل انتخابات اینجور حرف میزنن؟؟؟
بعد از انتخابات گویا آلزایمر میگیرن.
تنها راه پیشرفت کشور،فقط و فقط یکی بودن مردم و دولت است.
حزب دیگه ای تو کشور وجود نداشته باشه.
فقط یکپارچگی
متاسفانه تو کشور ما فقط و فقط حزب وجود دارد و بس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بورس را همانند مرحوم رئیسی یک هفته ای درست خواهد کرد .
Italy
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
هفت نسل بعد تو هم نمیتونن مشکلات اجاره نشینا رو حل کنند شماها که عددی نیستید با این همه بی برنامگی و از رئیس جمهور قبلی مایه گذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باز شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشته تامین اجتماعی
۲۳:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
توکه شهردارتهران هستس از زمانی شهر دار شدی پله برقی متر جوانمرد قصاب نتونستی درست کنی یا نه خواستی درست کنی . پله برقی روی خط ریل راه اهن چوی آب هاکوچه ها پر از آشغال کثافت ه میخواهی ایران آباد کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مشکل مسکن خودشو میگه نه مال مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات شهرداری تهران را نتوانستید در این چند سال حل کنید میخواهید مشکل مسکن یک کشور و ملت را در ۴ سال حل کنید؟!!!!???‍♂️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تو کلا ایران را بفروش به چینی ها خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
دروغ و دروغ و دروغ....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد
۲۳:۱۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
واقعا اگر کسی بتونه مشکل مسکن رو حل کنه ۵۰ درصد مشکلات کشور خود به خود حل میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به خدا مشکل مسکن خیلی راحت حل میشه قطع کل مصالح ساختمانی آهن سنگ کاشی تو بگو خاک خالی به خارج ازکشور ایران که زمین کم نداره خوب دزدها نمیزارن قافله دزد پول میخواه همین سیمان شده صدتومن ایراد دزدها ميگن برق نداریم یک فاز کار میکنه خیلی راحت حل میشه مگر میخواه مسکن توی مريخ بساری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
شهرداری را نتونستی جمع کنی میخوای کشور داری کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
بعید میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دروغ گفتن که هزینه ای نداره . من اگه رئیس جمهور شوم به هر نفری ماهیانه ۳۰ میلیون تومان حقوق میدم ..به من رای دهید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
قاضی زاده هم میخواست مشکل بورس رو سه روزه حل کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مرحوم رئیسی هم یک هفته ای .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
ما باکارکردن هم توان مخارج زندگی ومعیشتی را نداریم.باید دولت کمکمان کند هرطوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
امری دیگه نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
رأی ما سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ول کنید این بنده خدا را چکارش دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
احتمالا" یا یکی از اقوام نزدیکش هستی یا تو حوزه ی علمیه ی امام صادق هم کلاسش . حالا هم دنبال پُست و مقام می گردی .
Iran (Islamic Republic of)
تا
۲۲:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
طعم قدرت چقدر شیرینه که دست به هر وعده و دروغی میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
۵۱ درصد ۲۰ درصدشون افغانی هستن بهتره اول مشکل اونارو حل کنید بیرونشون کنید ما احساس میکنیم تو کشورمون غریبیم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
تو‌خودت اصل کلاهی که سر مردم رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مردم باید با چشم باز انتخاب کنند .
آخرین اخبار