زاکانی در برنامه صف اول:

برای برخورد با فساد باید از قوی‌ترین آدم‌ها شروع کرد

علیرضا زاکانی در برنامه صف اول به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در برنامه صف اول شبکه خبر به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.

زاکانی گفت: بنده متولد تهران هستم و تاریخ تولدم هم ۴۴/۱۲/۱۲ است. بین میدان شوش و خراسان به دنیا آمدم. ۱۱ ساله بودم انقلاب شده و انقلاب که به پیروزی رسید حیات سیاسی ما بر بستر کارکرد‌های آن شکل گرفت.

زندگی من به بین قبل و بعد از انقلاب تقسیم شد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: انقلاب فصلی شد در زندگی ما. ۱۵ ساله بودم که به منطقه رفتم و آن زمان جنگ‌های نامنظم بود و شهید چمران برای ما اسطوره شد. ۶۲ ماه در جبهه و عمده آن در واحد تخریب بودم. بعد که دستم آسیب دید و جانباز شدم به واحد اطلاعات آمدم.

او ادامه داد: مسئول اطلاعات عملیات محور نجف ۳ و قائم مقام اطلاعات لشکر ۲۷ بودم. در بهترین دوره زندگی در خدمت میهن و دین بودم.  بعد از آن رو به تحصیل آوردم و بعد از جنگ شش ماه درس خواندم و در دانشگاه علوم پزشکی قبول شدم. بسیج دانشجویی دانشگاه را راه اندازی کردیم و ۱۴ سال در جریان جنبش دانشجویی بودم.

زاکانی اظهار کرد: از سال ۸۲ توفیق پیدا کردم در انتخابات مجلس شرکت کنم که این به خواست دوستان بود. سه دوره هفتم، هشتم و نهم نماینده مجلس بودم. نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰، عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس کمیسیون آموزش و رئیس کمیسیون برجام بودم. یک دوره چهار ساله نماینده نبودم. بعد در مجلس یازدهم نماینده مردم قم شدم و رئیس مرکز پژوهش‌ها بودم. در دهه ۸۰ در بیمارستان امام خمینی در بخش پزشکی هسته‌ای بودم. در نهایت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدم و بعد شهردار تهران شدم.

شهید چمران برای ما اسطوره بود/ ۶۲ ماه در جبهه بودم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: پایین‌ترین دوره مسئولیت من در دفاع مقدس بود. بعد، از بسیج یک دانشگاه شروع کردم و  به بسیج دانشجویی کل کشور کشیده شد. در ۴۵ سال بعد از انقلاب برای روز به روزش پاسخگو هستم که این برای مردم جذاب است.

او گفت: هر وقت مسئولیتی برعهده من گذاشتند کار را دنبال کردم. اگر سخت‌ترین شرایط را بگویم که به عنوان کارستان انجام شد مبارزه با فساد با قوی‌ترین شاخه‌های فساد بود که از دهه ۸۰ شروع کردم. 

زاکانی بیان کرد: مواجهه با فساد باید از قویترین بخش آن و دارای یک حمایت ویژه شروع شود تا آثار خود را بگذارد و توفیقات بسیاری بود و کتاب مطولی از موضوعات است. هم با بخش امنیتی که به امنیت آسیب میزنند با آن بخش شروع کردم و در ادامه با سایر مجموعه‌ها در دستگاه قضایی و از جمله خود مجلس پرداختم. 

فساد نه اصولگرا می‌شناسد، نه اصلاح‌طلب

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: برای برخورد با فساد باید با قوی‌ترین افراد برخورد کرد و با افرادی که برای خود حریمی درست کردند برخورد کردم. بیش از هفت، هشت بار دادگاه رفتم و از همه آنها با افتخار بیرون آمدم. بدون اینکه وکیل داشته باشم و آنها بهترین وکیل‌ها را به کار بگیرند و ما با استدلال درست ۱۵ رای از هیئت منصفه بگیریم. سه چهار مورد در دادگاه من گفتند حق با زاکانی است، چون از مردم دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: ترک فعل، تعارض منافع و همه چیز درهم بود در دادگاه. بعضا دیده شد کسانی هستند که در مختصات خود رعایت قانون نمی‌کنند و ارتباطات نامناسب برقرار کردند. فساد نه اصولگرا و نه اصلاح طلب می‌شناسد و همه جا است. در جریان انقلاب کسانی بودند که انقلابی‌نما بودند و ما از همان‌ها شروع کردیم.

زاکانی گفت: وزیر اطلاعات دولت خاتمی در دفتر آقای حداد گفت می‌دانی فلانی چه کسی است و من گفتم فساد جناحی نیست و فساد را از خودمان شروع کردیم تا شما حساب کار خود را بکنید. برخی مسئولان از مردم خجالت نمی‌کشند، اما از خودشان خجالت می‌کشند. تعهدی که با امامین انقلاب داشتم این بود که خادم مردم باشم.

شعار من این است: پاک باش و خدمتگزار

هر کس می‌خواهد خدمت کند باید روی صندلی داغ بنشیند

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شعار من پاک باش و خدمتگذار است. خدا رحمت کند آقای ابوترابی را که این صحبت ایشان است. خدمتگزاری بدون پاکی نمی‌شود. هر کس می‌خواهد خدمت کند باید روی صندلی داغ بنشیند. اسم دولت من دولت خدمت و اساس آن مشارکت با مردم است.

او ادامه داد: قوا سرجای خود نیستند. قانون اساسی چارچوب تنظیم روابط قوا را مشخص کرده است، چون قانون اساسی به طور کامل اجرا نشده است. اصل ۱۰۰ قانون به شورا‌های شهر و روستا توجه دارد و برای آن ستونی از خدمات فرهنگی، اجتماعی و... بیان میکند. کنار آن یک دولت ملی بیان می‌کند که اساس آن حامی، تسهیلگر و ناظر است و هر جا دولت محلی نتوانست خودش کار را برعهده می‌گیرد تا کار زمین نماند. دولت محلی شکل نگرفته و دولت ملی فربه شده است.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در سطح ملی هم مجلس یک تقدم شکل گیری نسبت به شورا‌ها دارد و بیست سال زودتر از شورا‌ها شکل گرفته و مجلس می‌خواهد دولت‌های محلی را برعهده بگیرد که این سم مهلک است؛ لذا این نیازمند بازبینی جدی است. در ۳۳ ماهی که در شاگردی شهید رئیسی در دولت بودم سعی کردیم‌ این روابط را طوری تنظیم کنیم بیشترین خیر و برکت به مردم برسد.

زاکانی گفت: دولت در کار‌هایی که در زمین مانده بود ما را حمایت و تشویق کرد که الگویی از خدمتگزاری را داشته باشیم. مثلا قرارداد ۶۳۰ واگن که از دولت روحانی بر زمین مانده بود دولت شهید رئیسی آن را برعهده گرفت و امروز ۱۱۸۴ قرارداد بستیم و سه واگن بیشتر از تعداد واگن‌هایی است که در طول ۲۵ سال وارد کشور شده است.

 روزی ۱۲۰ تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را افزایش می‌دهیم

مسئول همه چیز در تهران هستیم

وی ادامه داد: وقتی ما آمدیم فقط ۸۵۰۰ معتاد در کمپ بودند، اما الان بیش از ۱۹ هزار تا را به داخل کمپ بردیم. چند روز پیش ۲۰۳ هزار واحد مسکونی را آقای مخبر افتتاح کرد. شاید کسی بپرسد اینها چه ربطی به شهرداری دارد. ما می‌گوییم مسئول همه چیز در تهران هستیم، اما وقتی نیستیم به مسئول مربوطه کمک می‌کنیم تا مردم خدمت را دریافت کنند. 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مسئول مسکن است و ۲۰۳ هزار مسکن را کمک کردیم که این معادله مسکن را بهم میزند تا مردم نجات پیدا کنند. روز‌های آینده مردم تهران کامشان در خدمتی که درب منزل تحویل میگرند شیرین می‌شود. امروز گوشت گوسفندی در بازار ۶۵۰ هزار تومان است ما روزی ۱۲۰ تن توزیع میکنیم. یک نفر می‌تواند مصرف کند یا بفروشد، اما با نرم افزار‌های موبایلی قدرالسهم نیاز مردم را درب منزل تحویل میدهیم. این هفت، هشت ماه پیش در دولت مطرح شد و زیرساخت آن بیش از یک سال پیش مطرح شده بود.

زاکانی گفت: برای اولین بار مدیریت شهری این بار بزرگ را برمیدارد لذا در کشور باید با مختصات صحیح پیش برویم. شهر تهران خودش یک کشور است که این امر تعبیر رهبر انقلاب است. مشکلات شهر تهران متنوع است. قریب ۱۰ میلیون نفری که در تهران ساکن هستند و سه الی چهار میلیون نفر در تهران تردد دارند. مدیریت تهران با مردم ارتباط دارد.

در جریان انقلاب کسانی را داشتیم که انقلابی‌نما بودند

در ۳۳ ماه گذشته کمتر حرف زدیم و بیشتر عمل کردیم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: توجه ما به کارکرد و خدمت ما بستگی به نوع مدیریت برای شکستن دیوان سالاری است و با مشارکت مردم بهترین خدمت را تعریف کند. درخصوص دیوان سالاری بزرگ ابتدا باید اختیارات را تقسیم کرد و تمرکززدایی کرد. در این ۳۳ ماه کمتر حرف زدیم و بیشتر عمل کردیم.

زاکانی بیان کرد: در شهرداری اختیارات را از شهر‌ها به نواحی توزیع کردیم. برای ارائه خدمت از ظرفیت فناوری استفاده میکنیم تا مردم بهترین خدمت را دریافت کنند. تجربه ذی قیمتی در کلانشهر تهران داریم. در مشهد با ۳۱ شهردار با حضور شهید رئیسی جلسه داشتیم؛ برای انتقال تجربه که این را میتوان در سلسله مراتب دولت انجام داد.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تجربه این ۳۳ ماه در مقام مسئول تهران را باید دید چه کردیم. ما در موضوعات فساد گام‌های موثری برداشتیم و ده‌ها هزار میلیارد از امکانات شهرداری که به یغما رفته بود را بدون هیاهو برگردانیم. مثلا در پروژ‌ه‌ها دیدم که امکانات شهرداری به یغما رفته است. سال گذشته دو پروژه دیدیم که عددش ۷۰ هزار میلیارد بود و در سال ۱۴۰۱، ۴۰ هزار میلیارد را برگرداندیم.

وی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ الگویی را دیدیم که قیمتش ۶۰۰ میلیارد بود که قیمت زده بودند ۳ میلیارد و آن به شهر بازگشت. اگر مسئولین جدی باشند باید از نظارت مردم بر نظارت بر کارهایشان اقبال کنند.  بیش ا ز ۶۰۰ پروژه مردم به ما پیشنهاد دادند و مشارکت مردم بیش از یک میلیون شد و مردم به ما ایده دادند. برای مبارزه با فساد راهی نیست جز اینکه به مردم رجوع کنیم. اصحاب رسانه نماینده مردم هستند و این واسطه گری را باید انجام دهند.

سفره مردم کوچک شده و باید این سفره را بزرگ کرد

وی در پاسخ به سوالی درباره اعضای ستادش گفت: تا انتخابات افراد ستاد من یک وظیفه دارند و بعد از انتخابات باید شایسته سالاری را مبنا قرار دهیم. شایسته سالاری یعنی اولا باید علم و تجربه مکانی که هست را داشته باشد؛ دوما باید پاکدست باشد، یعنی مسئولیت را طعمه نبیند ویژگی سوم هم عرضه است که بتواند از پس مسئولیت‌ها در بیاید.

او ادامه داد: من در ۱۳ سال مجلس همواره توجهم به این بود برای کاری که باید انجام دهیم، بهترین‌ها را انتخاب کنیم. ما از ادبیات دینی خود فاصله گرفتیم، پیامبر (ص) فرمودند اگر کسی مسئولیتی را بگیرد، اما از او بهتر هم وجود داشته باشد به خدا و مردم خیانت کرده است. همچنین فرمودند که اگر کسی را به مسئولیتی بگمارید، اما از وی بهتر باشد بازهم به خدا، پیامبر و مردم خیانت کرده است.

روزی که ما آمدیم بیش از ۱۰ هزار معتاد متجاهر در خیابان‌های تهران بودند، اما اکنون این‌گونه نیست

زاکانی تاکید کرد: رئیس‌جمهور، رئیس‌جمهور همه مردم است و باید توجه کند که حتی افراد خارج از کشور هم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند. دوره اینکه بگوییم فقط من میتوانم گذشته است. بزرگترین سرمایه ما سرمایه انسانی است و باید این ظرفیت را در جهت مصالح مردم و انقلاب به کار گرفت. ممکن است افراد از جناح ما نباشند و حتی من را قبول نداشته باشند، اما بتوانند خدمت برجسته‌ای انجام دهند باید دست این افراد را بوسید و وی را به کار گرفت.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: اما باید متعهد باشیم به جهت گیری که شهید رئیسی برای ما به یادگار گذاشت و بعد از آن نیاز به جهش داریم و افرادی که دور میز هستند باید متعهد به معیشت و گره گشایی از کار مردم باشند. سفره مردم کوچک شده و باید این سفره را بزرگ کرد. فرصت‌های کشور معطل مانده است که باید همه افرادی که میتوانند در این مسیر موثر باشند قبول نقش کنند.

وی گفت: برخی از همین افرادی که در دولت هستند شایسته‌اند. از همین افراد میتوان استفاده کرد، برای مثال آقای علی آبادی بسیار فرد ویژه‌ای است یا آقای محرابیان ویژگی‌های ممتازی دارد، آقای اسماعیلی همین طور. هریک از این افراد نظیر آقای صحرایی همینطور. آقایان خاندوزی، منصوری و لطیفی هم از همین افراد هستند. البته در بسیاری جا‌ها هم نیاز به تغییر است.

زاکانی بیان کرد:  با بازگشایی مسیر و تامین زیرساخت‌ها و استفاده از همه فرصت‌های منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای میتوانیم بسیاری از ظرفیت‌ها را خلق کنیم. در سفر به چین فرصت‌هایی ایجاد شد که بسیاری معتقد بودند بی نظیر است. مردم اگر محور شدند مردم سالاری دینی محقق میشود وگرنه در پای صندوق‌های رای یک جلوه حداقلی از مردم سالاری دینی رخ میدهد. 

آقای رئیسی نصابی را به جا گذاشت که دوستان ایران در سراسر جهان امیدوار شدند

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای رئیسی بسیار ممتاز بودند که بعد از انقلاب در هر منصبی به متانت، صداقت، محبت، پرکاری، کارایی، مردمی بودن و.. معروف بودند. ایشان از بالا به مردم نگاه نمیکردند. نسبتی که با ولی داشت خیلی مهم بود و ایشان خود را در طول ولی فقیه می‌دید نه در عرض. ایشان نصابی را برجا گذاشت که همه دوستان انقلاب امیدوار و همه دشمنان انقلاب ناامید شدند و نصاب ایران را بالا برد.

زاکانی بیان کرد: او در درون هم وحدت ملی را رقم زد، آن گونه که در مراسم تشییع‌اش هم در داخل حرکت میلیونی شکل گرفت و هم  در خارج و  ۹۵ گروه از کشور‌های مختلف ابراز همدردی کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

خبرنگاران: محمد امیرحسینی و فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
آقای زاکانی در سخنوری، صدا و بیان واضح تری دارند به نسبت بقیه . جسارت و صداقتشون و پایداریشون بیشتره . بقیه حرفاشون از نظربیان و معنی نامفهوم است و آخر حرفاشون با استرس زمانبندی ها وسخت گیری مفهوم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
این رو زدی اون رو زدی با توصیه ها و سفارش ها چی کار می‌کنی نخیر قانون هزینه فساد رو تا مفسد فی العرض بالا ببر تا کسی بسمتش نره بعد هم از انور دنیا به همه بخنده
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
باسلام واحتراما به استحضار عالی میرساند پدر بنده در تاریخ 1363/03/26وتا تاریخ 1365/05/13در جهبه بود اما هیچ کارت ایثارگری نگرفته است حدود 2سال اقدام نموده اما هیچ نتیجه نگرفته... خیلی ممنون اگه جواب بدی
Iran (Islamic Republic of)
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادن چرا؟
۰۸:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
۰۸:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۸:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود. بازنشستگان شرکت مخابرات در انتخابات شرکت نمی کنند
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امروز جمعه 25 خرداد 1403هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال 1402 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
قرآن کریم چه زیبا گفته ،يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد چرا چيزى مى‏ گوييد كه انجام نمى‏ دهيد
۰۷:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
قرآن کریم چه زیبا گفته ،يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد چرا چيزى مى‏ گوييد كه انجام نمى‏ دهيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
عمو زاکان هیشکی دوست نداره
Iran (Islamic Republic of)
تورم ایران همچنان بالا است
۲۰:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تورم ایران همچنان بالا است
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۵:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بیش از 2 ماه و 24 روز است که شکایت و اعتراض علیه شعبه مربوطه تامین اجتماعی در سامانه تخلفات اداری سازمان تامین اجتماعی ثبت کردم ولی اما متأسفانه هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۰۹:۰۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
متأسفانه حقوق و مزایا بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی متأسفانه در باره مشکل بنده بی توجه کرده است. کسر کردن مبلغ 14,310,821 ریال از حقوق و مزایا بنده از اسفند ماه سال 1402، فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال 1403 یک نوع دزدی علتی و آشکار از حقوق و مزایا بنده است درخواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۴:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده نداد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام ایثارگران رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
شرکت مخابرات ایران را یک دیکتاتور مدیریت و اداره می کند
۱۴:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات ایران را یک دیکتاتور مدیریت و اداره می کند
Iran (Islamic Republic of)
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
۱۴:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ 5 هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از مهر ماه سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف در برنامه صف اول:
شعار من «خدمت و پیشرفت» است
شعار شما تاکنون خدمت به مدیران ناتوان و عاجز در شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران بوده است.
شعار شما تاکنون خدمت به مسئولان ناتوان و عاجز در شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۳:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۴:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
1403/03/24 - 13:10
قرار بود بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات هر ماه واریز شود. سوال اینجاست که امروز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ هست پس چرا بن خوار بار اردیبهشت ماه برای بازنشستگان مخابرات هنوز واریز نشده است چرا؟
تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات مشخص نشده است چرا؟
تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات چه زمانی اجرا می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری میزان اعلام کرد سود سهام مخابرات ایران اخابر در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ثابت کردند خیانتکاران هستند و هم تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانبت نبرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
با سلام

بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.

حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام
همسرم بازنشسته مخابرات است تا دی ماه ۱۴۰۰رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها ) را بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد مخابرات میدادند از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون چرا بن خواربار ومناسبتها را بر اساس حداقل حقوق سال ۱۴۰۰ میدهند ؟؟
مگر حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ تومان نیست پس باید بن خواربار ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات هم بر اساس حقوق ۷۲۰۰۰۰۰ تومان حساب گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
هدیه ۲۰ گیگابایتی به مردم در آستانه انتخابات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات تامین شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیأت دولت
بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال بازنشستگان مخابرات منطقه تهران کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
امروز جمعه 25 خرداد 1403هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال 1402 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۸:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
سلام تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود. بازنشستگان شرکت مخابرات در انتخابات شرکت نمی کنند
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بیشترین فساد در بخش خصوصی شروع و آغاز شده است.
بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات مشخص نشده است چرا؟
تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات چه زمانی اجرا می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
سلام وعرض ادب
بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که از سال 1400 تاکنون بیش از 999 هزار بار درمورد عملکرد، رفتار بی شرمانه برخی از مدیران و برخی مسئولان در رسانه ها شکایت و اعتراض می کنیم ولی اما متأسفانه هیچ کسی هم برخورد نمی کند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ثابت کرد و نشان داد که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هیچ کاری و اقدامی برای حل و فصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسه های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
برای برخورد با فساد باید از شرکت های دولتی، هم از شرکت های بخش خصوصی، سازمان بورس، تامین اجتماعی، شهرداری شروع کرد
۱۲:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
برای برخورد با فساد باید از شرکت های دولتی، هم از شرکت های بخش خصوصی، سازمان بورس، تامین اجتماعی، شهرداری شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
آیا زاکانی در مدیریت شهرداری کارش مقبول بوده یا بیشتر مردم ایشان را ناکارآمد میدانند چطور میخواد سکان ریاست جمهوری را هدایت کند در مملکت اسلامی نباید دروغ وفساد وجود داشته باشد باید شفاف سازی کنند حقوق ها عادلانه و منصفانه پرداخت بشه و رضایت عموم مردم جلب بشه.وبه رفاه و آبادانی برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بیشتر مردم نیست و رسانه های اصلاح طلب بودند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
آقای زاکانی شما در بیست و سه ماه خدمت در شهرداری تهران نتونستی با فساد و رشوه در شهرداری موفق باشی.یک نگاهی به شهرداری مناطق بینداز و بعد بیا از پاکی در کل کشور صحبت کن
-
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط وعده وشعار از الان تا 8 تیرماه برنامه های شش تا ریس جمهور در تلویزیون ایجاد شغل -محرومان مستعضفان -جوانان -وام-تحریم -مسکن مهر - قیمت خودرو و بعد از رای گیری دهم تیرماه دیگر ما شما را نمیشناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
درست کردن یک هفته ای بورس را یادت رفت بگویی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
چهار کیلومتر آسفالت سالم تو مملکت نداریم همه شکسته و همه چاله و چوله یعنی وزیر راه و شرمساری چه داره میکنه با این کشور؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
قویترین آدم را شما نام ببرید مثلاً هادی چوپان خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
همه اش حرف ودر عمل چیز دیگری خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۶:۲۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اول ازخود شهرداری شروع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اگر جایی بلدی ماراهم خبرکن؟؟؟ فساد را اول تعریف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تو فقط پوششی هستی.میدونی خودتم.حد و اندازه خودت رو هم میدونی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
از خودت واطرافیانت شروع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
باید ریشه فساد را خشکاند
United States of America
علیرضا قربانزاده
۲۳:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
خجالت نمی‌کشند اینا؟ بهترین کشور دنیا رو تبدیل به خرابه کردند بازم دست از سر مردم‌ بر نمی‌دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خجالت رو تهمت زنندگان باید بکشند این اقایون طلا هستند خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی کارش درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اره خدا حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تو هم کارت درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
پاک باش وخدمت گزار،دمت گرم شعار قشنگی است،امیدوارم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
گوشمون پره از این حرفا
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام (عج)
۲۱:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من دوست دارم فقط کامنت بخونم.. خخخخخ
رای بدن ملت یا ندن ، ریییس جمهور انتخاب شده است.
Austria
پرسنال
۲۱:۱۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
کسی که یک بار کناره گیری کرده رو برای چی دوباره تایید صلاحیتش کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
اون دفعه اومد شهردار شد الان میخاد وزیر بشه اشکالی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
چون فقط مملکت رو چهل ساله اینا ارث پدریشون میدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
هر کاندید باید اقدامات ۴ساله خودرا نوشته امضا واز طریق سایت در اختیار مردم قرار دهد تا درصورت عدم تحقق توسط رسانه ها پیگیری واکاوی ومطالبه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شعارهای تکراری - حرفهای توخالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
خداقوت به آقای زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
دمت گرم
اینقدر هستی که وقتی وارد انتخابات میشی بعضی ها باید ماست شون کیسه کنن

بنده خدایی مورد اعتماد ... ۱۵سال کارگر شهرداری هستن.. میگفت بالاخره بعد چندین سال تو این ۲ سال اخیر یکی پیدا شد دزدا و رشوه بگیرها که کردن کلفت کرده بودن رو از بدنه شهرداری منطقه ای که کار میکنم جمع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
من خودم از بدنه شهرداری هستم کجا آقا؟؟؟! بیا بین بین مدیران چه بخور بخوری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
به هر کجا که روی آسمان همان رنگ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جیگر بچه های شهرداری از مدیریت ناکارمد تو خونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
از خودت حرف درمیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
راست می گی الان ۱۸ ماهه معوقات پرسنل شهرداری رو نداده ، حق حاشیه رو افزایش نداده، حق مسکن ، حق ناهار رو افزایش نداده ، این پولارو کجا میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من ازهیچکی چشمم آب نمیخوره دولت سیزدهم پراید۳۰میلیونی رسیده ۳۰۰ میلیون گوشت ۴۰ تومنی ۸۰۰ تومن چی میخوادبشه
Iran (Islamic Republic of)
نادر شاه افشار
۲۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جالبه کسایی که تا حالا در امنیت کامل زندگی کردن و حتی ممکنه یک دعوا از نزدیک ندیده باشن به اقای زاکانی که ۶۲ ماه در جبهه در خط مقدم جنگیده نیش کنایه میزنند
احترام کهنه سرباز جنگ رو نگه دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
شما یک نمونه از اون آدمها را قبل از انتخابات انجام بده ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
از صدیقی شروع کن که همه سران نظام با او هم کاسه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تهمت نزن شرم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
تهمت زدن کار اسانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای زاکانی ، تمام کاندید ها رأس بیانات خود را مبارزه با فساد گذاشته اند با داشتن سیستم بازرسی قوی و قوه قضایی مفتدر و سازمان قوی اطلاعاتی و مجلس چرا در کشور اسلامی ایران این قدر فساد ریشه دارد و اهم تبلیغات خود را مبارزه با فساد بیان می نمایند . اکثر کاندیده دارای مسؤلیت مهمی در این مملکت داشته اند. چرا مبارزه نه کرده اند با فساد چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
این رییس جمهور شه کل بودجه کشورو میده هر کوچه یک مسجد میزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
بهتر از لونه فسادتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
داداش لونه فساد چرا؟؟؟؟؟ تو کلانشهر تهران ۱ درخت حکم الماس رو داره، این همه زمین بایر بره مسجد بسازه به خدا خدارو خوش نمیاد درخت رو قطع کنه
Finland
سام
۲۰:۰۹ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
????سنگ پای قزوین با جنس فرد اعلا
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
من به این حرف آقای زاکانی ایمان دارم. کمااینکه در اولین فرصت به یکی از قوی ترین افراد که دامادش باشد پست و دفتر دستک داد.
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
بابا قوی ترین آدم!
تو اصلا ژن‌ات قشنگه.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۹:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
آقای زاکانی اگر بخواهید در مقابل طرفهای دیگر پیروز شوید باید کاندیدهاشورا تشکیل بدهند وگرنه هیچ کدام پیروز نخواهید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
عجب قدرتی خداوند متعال به بعضی ها داده که از حرف های خودشون خندشون نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
حسادت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جناب زاکانی عزیز، فساد ، رانت، دستکاری و دزدی تو بورس بیداد میکنه . برو ببین قوی ترین افراد کی هستند که قوه ی قضائیه هم جراءت نمی کند با آنها برخورد کنند. چرا با صدیقی که زمین ۱۰۰۰ میلیاردی را به فرزندان خودش به ۶ میلیارد تومان فروخت برخورد نشد . مردم همه ی اینها را خوب می دانند ‌ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
جانا سخن از دل ما می گویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
واقعا که" خودت در اولین فرصت دامادت را به عنوان مشاور استخدام کرده بودی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
البت دوستای دامادش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تو پاکی آقای زاکانی مگه شعار تبلیغاتی خودت این نیست مگه هر آدمی میتونه پاک باشه به جز معصومین یا خودت رو تو اون نگام میدانی برادر فساد های شهرداری رو جمع کن بعد از پاکی حرف بزن
Georgia
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
ای کاش کاندیدا ها قبل از حرف زدن یه نگاه به پاکی کارنامه خودشون و خانواده هاشون مینداختن، ضرر نداره ، هاا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
همین چند وقت پیش لیست وام های میلیاردی بلاعوضش واسه دوستاش تو شهرداری در اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
به نظرم بهتره از خودت شروع کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
یکی تو خوبی یکی هم هوای تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
خدا امثال زاکانی رو برا مملکتمون نگهداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
و در نهایت وارد انتخابات ریاست جمهمری شدم و با افتخار نقش نماینده پوششی رو خوب بازی کردم و شهردار تهران شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
نگفتی با سهمیه دکتر شدی یا بدون استفاده از سهمیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
با سهمیه و معدل بسیار پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدرکش خریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سوال داره؟
آخرین اخبار