قالیباف در میزگرد اقتصادی شبکه یک:

دولت نباید در بورس مداخله کند/ مشکل ساماندهی نیرو‌های شرکتی را حل می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بی‌تدبیری و بی‌عرضگی در کار و ناکارآمدی ریشۀ اصلی فساد و حیف‌کردن سرمایه‌های ماست.

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما گفت: انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کرده است. مردم ما برای خود تعیین تکلیف می‌کنند، اما هرگز نباید از چالش‌ها فاصله بگبریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: رشد اقتصادی سالانه کمتر از یک درصد بوده درحالی که رشد تقدبنگی ۲۶ برابر شده است. همه خانواده‌ها حس میکنند دخل و خرجشان به هم نمیخواند، خصوصا کسانی که درآمد ثابت دارند.

در نقطه‌ای هستیم که باید وارد اصلاح نظام بانکی شویم

وی ادامه داد: در بخش سرمایه‌گذاری با افت فشاری که اتفاق می‌افتد در ۱۴۲۰ پارس جنوبی دیگر امکان استخراج ندارد. بیش از ۳۱ میلیارد باید در سال‌های آینده هزینه کنیم و گاز وارد کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:  دیگر نمیشود آزمون و خطا کرد و دولت را به دست کسی بسپاریم که بخواهد ایده‌های خود را تمرین کند و توانایی اجماع سازی نداشته باشد. رئیس دولت باید بتواند در طول برنامه هفتم به مردم بگوید چه روی زمین و چه در سفره مردم دارد. باید اصلاحات اقتصادی انجام شود. 

 قالیباف با بیان اینکه نباید رئیس دولتی بیاید که آگاه به مسائل نباشد و اقتدار نداشته باشد،اظهار کرد: قطعا دشمن در بخشی از مشکلات اقتصادی ما نقش دارد، اما بی تدبیری دلیل مشکلات داخلی است. اگر نتوانیم با بک ابزار مشخص مدیریت قوی داشته باشیم ظلم به کشور است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: مهار تورم و رشد اقتصادی دو اصل مهم است. کسر بودجه که ام الخوائص است به تعبیر مقام معظم رهبری و ناترازی بانکی باید چاره اندیشی شود.

دیگر با آزمون و خطا نمی شود کشور را اداره کرد

بعد از ۵۰ سال موضوع قانون دائمی بانک مرکزی را تغییر دادیم

قالیباف گفت: ما بعد پنجاه سال به کمک اقای بحرینی موضوع قانون دائمی بانک مرکزی را تغییر دادیم و برنامه هفتم نیز در کنار آن آماده هستند تا در کسری بودجه و ناترازی بانک‌ها که مهم‌ترین موضوع هست انجام شود. این قوانین یک کاغد هستند که یک مدیر قوی و آگاه میخواهد تا هم روی زمین اجرا شود و هم مردم تاثیر آن را در سفره‌های خود ببینند.

مجید شاکری مشاور قالیباف گفت: از بودجه ۱۴۰۰ ما با یک سطح جدیدی از کسر بودجه مواجه شدیم و رشد ۶۷ درصدی جبران خدمات ما را به سطح جدیدی برد. کنترل ترازنامه رشد نقدینگی را در برابر بیرون کردن بخش خصوصی از تقاضای اعتبار کنترل کرده‌است. در بهار ۱۴۰۳ اصناف و کسبه رکود را تجربه میکنند و با تابلوی قرمز بورس مواجهیم. ما در نقطه‌ای هستیم که باید وارد اصلاح نظام بانکی شویم.

قالیباف اظهار کرد: ما قانون دائمی داریم و در مجلس یازدهم برای تعیین جهش اقتصادی از جهش قانون دائمی همه اصلاحات را در حد توان انجام دادیم و امروز گیری در اصلاح قوانین نداریم و بیشتر قوانین اصلاح و تصویب شد.

او ادامه داد: برنامه هفتم آماده شده و شش برنامه قبلی زیر سی درصد اجرا شده. اگر قانون خوب نوشته شود و اجرای آن تحقق نیابد قانون مثل گواهینامه است، اما رانندگی را راننده باید انجام دهد. برای صادرات نفت و گاز بیش از آن در داخل آن را حیف می‌کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد:  یک مدیر قوی میخواهد آن را به سرمایه گذاری برگرداند وگرنه مردم ریال را تبدیل به ارز و طلا میکنند در صندوق‌های بانکی یا از کشور خارج میکنند. اینکه این را ما انجام دهیم آیا کارنامه‌ای در ۴۵ سال گذشته دارید لذا آزمون و خطا کنید و من متعهدم آن را انجام دهم.

آل اسحاق کارشناس برنامه گفت: فرمودید که برنامه اول تا ششم علی رغم تنظیم برنامه بوده و روسای جمهور باید برنامه را اجرا کنند. گفتید که این برنامه‌ها سی درصد عمل شده است. یا قانون بانکی یک کاغذ است. این اگر اجرا شود در اجرا باید یک مدیر قوی باشد تا آن را اجرا کند. سوال این است که مدیر قوی یعنی چه و کسی که میخواهد برنامه را اجرا کند به چه شکل است و چه کسانی نگذاشتند ۷۰ درصد برنامه اجرا نشود؟

او ادامه داد: پنج حوزه از ۷۰ درصد درآمد طبقه متوسط را پوشش میدهد و بقیه را باید با ۳۰ درصد سر کنند. سوالم این است که در دوره شما این ۷۰ درصد از درآمد به ۴۰ درصد می‌رسد یا با تورم اضافه می‌شود. موضع خودرو چالش اساسی کشور شده و همه جامعه ما را از جوان و پیر به وضع آرزو رسانده است. در سی سال گذشته همه جوره از این صنعت حمایت کردیم. وضعیت خودرو برای حفظ ارزش دارایی مردم شده مثل طلا. این ضایعه را چگونه حل میکنید؟ در زمان شما این موضوع حل می‌شود و یا دوباره وعده و عید می‌دهید؟

برای اجرای قانون دائمی بانک مرکزی و برنامه هفتم نیازمند یک‌ مدیر قوی هستیم

ضمانت من سابقه‌ام است

قالیباف پاسخ داد: یک مدیر قوی و مسلط بر امور میتواند این کار را بکند و ضمانت آن عملکرد بنده است. بنده از دفاع مقدس مهمترین پروژه‌ها را دنبال کردم. تحول عظیم را در هوافضا را مشاهده می‌کنید. در پلیس سهم ما ۳/۲ در بودجه ملی بود و روزی که از نیروی انتظامی خداحافظی کردم ۲ دهم کمتر و ۳ درصد شد، اما چه کسی فکر می‌کرد در عرض سه دقیقه پلیس بیاید، لذا ضمانت من سابقه بنده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: بحث بهره وری یعنی ۱۱۰ یعنی چه؟ ۱۱۰ در بیست سال قبل شکل گرفت. ۱۱۰ یک تلفن نیست بلکه یک سیستم است. چه کسانی شش تا برنامه را اجرا نکردند؟ علتش رئیس جمهور است. 

وی ادامه داد: من همیشه میگویم شفاف سازی، هوشمندسازی و مردم سالاری. در یک بخشی از ال پی جی در مجلس تشکیل شد حدود ۲۷ همت بود. در سال ۱۴۰۲ به دویست همت رسید. این ۱۷۰ و ۱۸۰ همت این وسط حیف می‌شد و رئیس دولت برای ۵۰ همت میگفت پول ندارم. 

قالیباف اظهار کرد: پس با هوشمندسازی بر دیوان سالاری غلبه کردم. مدیر ارشد اگر نتواند مشکل را تبدیل مسئله کند همین وضع ادامه پیدا میکند. در برنامه هفتم سه سال با آن زندگی کردم. دوستان گفتند آنقدر وقت نگذار این برنامه هم مثل شش برنامه دیگر است، اما با قدرت آن را در دولت پگیری خواهیم کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: اگر ۲۰ درصد حقوق را در سال افزایش میدهیم در این سپر حمایتی به آن یارانه میدهیم و باید کیک اقتصاد بزرگ را انجام دهیم. من وقتی در شهرداری بودم هر کسی خارج از تهران وارد شد تغییر را دید. اگر این اتفاق نیفتد یعنی شهردار بی عرضه است، لذا بجای کلنگ، تابلوی ساعت و تایمر میزدم و خود را پاسخگو میکردم و بنا نیست برنامه را ببریم در آخر سال و باید در سال اول آثار آن دیده شود.

قالیباف اظهار کرد: ماده ۱۱۷ شورای راهبری برنامه دارد. معاون اول رئیس جمهور کنترل پروژه میکند. در شش ماه اگر شاخص‌ها جواب نداد آن را تعیین تکلیف میکنیم.

پنجاه درصد تولید انرژی را هدر می‌دهیم

او ادامه داد: وقتی ما مردم را بجای اینکه در اقتصاد مداخله دهیم در زندگی آنها مداخله میکنیم. سهم دولت در ایران خودر ۷ درصد و در سایپا ۱۷ درصد است. در همه تصمیمات دخالت میکند و قیمت خودرو را دستوری میکند و خودرویی می‌دهد که بین سه تا چهار برابر از کشور‌های همسایه گرانتر است.

وی اظهار کرد: نیسان آبی با صدی ۱۳ لیتر بنزین تحویل میدهد، اما ماشین‌های منطقه صدی چهار لیتر مصرف میکنند، اما ما صدی هشت لیتر تحویل میدهیم. نمی‌شود بی عرضگی دولت را از جیب مردم برداریم. بخش خصوصی میفهمد که نباید پولش را باد دهد. ما پنجاه درصد تولید انرژی را هدر میدهیم. گاز‌های مشعل چند سال است که مانده است. من همه اینها را اصلاح می‌کنم و این کار‌ها را به ضمانت کارنامه ام انجام می‌دهم.  از این جهت پا در میدان گذاشتم که به ملت با تمام وجود خدمت کنم.

دانش جعفری گفت: به صحبت شما درباره کسری بودجه و ناترازی که دو مشکل ما است احترام میگذارم و به دو سوال اگر جواب دهید مردم به دیدگاه شما بیشتر آشنا می‌شوند. در مورد سیاست‌های کسری بودجه آیا استقلال بانک مرکزی را به رسمیت می‌شناسید یا نه؟

او ادامه داد: برای جبران کسری بودجه دولت به بانک مرکزی فشار نمی‌آورد که پول چاپ کند و تسهیلات تکلیفی چه جایگاهی دارد؟ از نگاه شما وظیفه دولت در اقتصاد چیست؟ شما دولت چابک و کوچک را قبول دارید یا دولت بزرگ را قبول دارید؟ آیا ساخت مسکن را وظیفه دولت میدانید؟

کارشناس برنامه گفت: از نظر شما تسهیلات تکلیفی چه جایگاهی دارد؟ از نگاه شما وظیفه دولت در اقتصاد چیست؟ دولت کوچک و حداقلی را قبول دارید یا خیر؟ نگاهتان چیست؟ سیاست دولت در برابر قیمت گذاری چیست؟ ساخت مسکن وظیفه دولت است؟ اولویت شما درباره بخش خصوصی چیست؟ صرف دادن مجوز مشکلی را حل نمیکند. حاضرید درب‌های کشور را باز بگذارید؟ سیاست شما درباره خصوصی سازی چیست؟ مردمی سازی چه تفاوتی دارد؟ سیاست دستمزدی شما چیست؟

قالیباف پاسخ داد: حدود ۱۵ سوال شد. درباره استقلال بانک مرکزی به این سمت میرویم. در حقیقت ما در اینجا که اقتدار دادیم یعنی دخالت دولت را کم کردیم. درباره تسهیلات تکلیفی به سمت مولد سازی میرویم. این همه دارایی‌ها را بی خود حبس کردیم. در هر سه دولت تحریم داشتیم در شهرداری، اما شهر با سرعت پیش رفت. میتوانیم ده‌ها برابر در دولت این را ادامه دهیم. نیرو‌های کار را به شهروند درجه دو تبدیل کردیم. ما به جای خرید خدمت، خرید خدمات میکنیم یعنی دولت را کوچک میکنیم.

او ادامه داد: ما دو روش داریم. خرید خدمت می‌کنیم، یعنی فقط افراد را می‌آرویم، اما خرید خدمات می‌کنیم یعنی تبعات بعدی را نمی‌پذیریم. در قیمت گذاری خیلی در صحن بحث شد ما فقط در کالا‌های انحصاری دولت قیمت گذاری داریم. کار دولت در تصدی گری برای ساخت ساختمان ممنوع است مگر دولت ساختمان ساز است. کار دولت معلوم است باید جمعیت را ببریم در نقاط مختلف. مافرصت‌های بزرگ داریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: در سال اول در گشایش سیاست خارجی انجام میدهیم علاوه بر این مردم ما که این همه سرمایه را در بانک‌ها حبس کردند باید اطمینان یابند و سرمایه گذاری کنند. ما به تفاوت تورم را به حقوق قشر کم خواهیم داد.

می‌توانیم با بسیاری از کشورها بدون نیاز به دلار و یورو تجارت کنیم

مردم چرا باید به بورس اعتماد کنند؟

حسین زاده بحرینی گفت: در دهه قبل بورس یک موضوع عمومی نبود و تعداد سهامدار‌ها کم بود و حداقل تخصص حرفه‌ای داشتند. از اواخر دهه ۹۰ نفوذ بورس در خانوار‌ها به شدت افزایش یافت اکثریت خانواده‌ها بورس برایشان مساله است. اصلا فلسفه بورس چیست؟

او ادامه داد: فلسفه ایجاد بورس تامین مالی است و باید شرکت‌های مالی ما نیاز‌های مالی را از این طریق تامین کنند، اما بورس ما این نقش را ایفا نمیکند. بورس ایران از شان نزول خود خارج شده است. در یک سال قبل بازدهی بورس منفی ۴ درصد است. سوال این است که مردم چرا باید به بورس اعتماد کنند؟ کسی که سراغ این سرمایه گذاری میرود ابتدا به اقتصاد کشور و دوم به خود خدمت میکند. سوال واضح من که سوال میلیون‌ها ایرانی است و از سوی دیگر سوال هزاران شرکتی است که امید به این بازار دارند این است که در دولت شما برای بورس چه برنامه‌ای دارید تا از این حالت فاجعه بار خارج شود؟

دولت دارد بورس را منهدم می‌کند

قالیباف جواب داد: مهمترین نکته که به عنوان هدف اصلی خود به آن می پردازم این است که اقتصاد باید پیش بینی پذیر باشد. یکی از مشکلات اصلی ما پیش بینی ناپذیر بودن ان است. دولت وقت مردم را به بورس دعوت کرد. نکته دوم این است که بورس حتما بهترین جای تامین نظامی ماست و بخشی از کار‌های بانکی ما باید در این حوزه وارد شود.

نامزد انتخابات گفت: دولت نباید در بورس مداخله کند وقتی دولت دستوری وارد میشود برای شرکت‌ها این اتفاق می‌افتد. بورس دو بازار دارد اولیه و ثانویه و ما نمیتوانیم بدون بازار ثانویه بازار را رونق دهیم. دولت باید توجه کند که اگر اینها نباشد خودش هم نمیتواند وارد.

او ادامه داد: بانک مرکزی ما تصمیم میگیرد و پروژه‌هایی را مشخص میکند که میگوید ما برای اینها ۳۰ درصد تامین مالی میکنم. انوقت مردم ما باید وارد بورس شوند؟ دولت دارد بورس را منهدم میکند این اتفاق نباید بیفتد. نهاد بورس باید اصلاحات ساختاری داشته باشد.

بورس مهم‌ترین جایی است که می‌توان با آن اقتصاد را پیش‌بینی‌پذیر کرد

آل اسحاق گفت: توسعه اقتصادی کشور احتیاج به الزاماتی دارد. آیا الزامات این را می‌توانید در مسائل بین الملل و سایر حاشیه‌های که دارد تنظیم کنید؟

از سر بی‌تدبیری خودتحریمی درست کردیم

او اظهار کرد: پیشرفت الزاماتی دارد. ما با وجود مشکلات ظرفیت‌هایی نیز هم داریم. یکی از مشکلات ما در تحریم‌ها سوییفت است و بریکس می‌تواند در این زمینه خیلی از مشکلات را از بین ببرد و این برای ما یک فرصت است. در خیلی از موضوعات با برخی از کشور‌های بزرگ دنیا بدون دلار و یور می‌توانیم رابطه‌های درست و پول سازی را داشته باشیم.

قالیباف بیان کرد:  این فرصت‌ها در شانگهای و بریکس برای ایران فراهم است. در هر دو طرف یک رابطه اقتصادی همه کشور‌ها می‌خواهند سود ببرندْ اینها همه فرصت‌هایی است که می‌توان انجام داد. مشکلات ما داخلی و خارجی است که روی هم تاثیرگذار است. خودمان برای خودمان از سر بی‌تدبیری و بی‌عرضگی خودتحریمی درست کردیم و همین هم باعث مشکلات فراوان شده است.

دانش جعفری گفت: به نظر شما نرخ ارز را در چه حد می‌توان تنظیم کرد و سیاست ارزی شما چه است؟

قالیباف پاسخ داد: نمیتوان بودجه بخش‌های مهمی مانند بهداشت، آموزش عالی و دفاع را کاهش داد، اما می‌توان در بخش هزینه‌ها خیلی کارها کرد. مردمی سازی در این مینه بسیار اهمیت دارد. در رابطه با نرخ ارز هم باید عنوان کرد: اقتصاد باید پیش‌بینی‌پذیر باشد تا ارز را هم بتوان پیش‌بینی‌پذیر کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت باید دخالت خود را به گونه‌ای در عرضه و تقاضا انجام دهد که خالص آن در انتها صفر باشد. اکنون واردات ما جذابیتش بیشتر از صادرات است. این یکی از ایراداتی است که وجود دارد. صحبت‌های من دقیقا منطقی و قابل اتکا است و بر عکس حرف شما پوپولیستی نیست. من دقیق و فنی می‌گویم.

او ادامه داد: ما نرخ نیمایی داریم و آن را به گونه‌ای پیش می‌بریم که در کانالی باشد و نرخ ماهیانه آن قابل پیش بینی باشد از طرف دیگر آن را از بالا کنترل کنیم. دستوری نباید کاری را انجام داد و باید با پیش‌بینی‌پذیری کار را انجام داد.

قول قالیباف به  نیرو‌های شرکتی

حسین زاده بحرینی گفت: برای نیرو‌های شرکتی و ساماندهی آنها چه برنامه‌ای دارید؟

قالیباف جواب داد: اشتباه بزرگ آن بود که نیرو‌های دستگاه دولتی را به آن شرکت‌ها ارجاع دادند و حقوق را به شرکت‌های خدماتی ارائه کردند. ۳۰ درصد حقوق را شرکت برداشت و ۷۰ درصد هم داد و اکنون این نیرو‌ها شده اند شهروند درجه دو. بیشتر زحمت می‌کشند و کمتر هم پول می‌گیرند. قول می‌دهم در این زمینه حتما مشکلات را حل کنم.

او ادامه داد: در شهرداری، اما این کار را نکردیم. برون سپاری کردیم و خرید خدمات کردیم و در اتوبوس رانی نیز همین کار را کردیم. تا هزینه در شهرداری کاهش پیدا کرد و کیفیت بالا رفت.

قالیباف اظهار کرد: بعضی از این شرکت‌ها، اتباع را می‌آوردند و  به آنها حقوق نمی‌دادند. در همه قرارداد‌های این شرکت‌ها نوشتیم که همه حقوق‌ها باید از طریق سیستم‌های بانکی عملی شود. ما همه چی را برای کارفرما‌ها مشخص کردیم که در حق کسی اجحافی نشود. این کار‌ها در همه اموری که داشتیم عملی کردیم.

خبرنگاران: فاطمه سیدی، فاطمه تورانلو، محمد امیرحسینی، محمدحسین نیک‌خوی‌متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
از نفرات منتخب شما مشخصه ک مسیرتون رو ب رشد نیست
اصلا امیدی ب شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بورس رو درست کنید و کاری نکنید که دیگه مردم برای حرفهاتون تره هم‌خورد نکنند.
دعوت کردید مردم رو به بورس
و‌مردم دارو ندارشون رو آوردند در بورس چون بشما اعتماد کردند
پس
درست میزبانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بعد از بخش خصوصی متأسفانه در کشور فساد افزایش یافته است.
بعد از بخش خصوصی متأسفانه در کشور فساد بیشتر شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است که 100 سال دیگر هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نخواهد شد و حل نمی شود.
ولی ما از بخش خصوصی استقبال نمی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خصوصی سازی کشور
خصوصی‌سازی در کشور متأسفانه اقتصاد ایران را نابود کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
فقط مسعود پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال 1400 تاکنون همه جانبه از اهانت ها، خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران حمایت و استقبال کردند و هنوز هم حمایت و استقبال می کنند چرا؟
و هم در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
آقای دکتر قالیباف آیا تا بحال به بازنشستگی فکر کردی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شما بازنشستگان مخابرات که نگران بن خوار بار هستید و سکیه بعد بازنشستگیتان فرهنگیان چی بگویند که بعد بازنشستگی نه بن خواربار میگیرند و نه سکه . تازه پاداش بازنشستگی هم با چند سال تاخیر بهشون داده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره از دی ماه سال 1400 تاکنون همه جانبه از اهانت ها، خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران حمایت و استقبال کردند و هنوز هم حمایت و استقبال می کنند چرا؟
و هم در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اگر قانون و عدالت برای همه یکسان است سوال اینجاست که پس چرا دولت حسن روحانی تاکنون محاکمه نشده است.
برخی ها در رسانه ها و... می گویند قانون برای همه یکسان است و این 100درصد فقط دروغ است قانون برای همه یکسان نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۲:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات به اسم سکه پاداش پایان خدمت بنده کم کرده است.
ولی از سال 1395 تاکنون سکه پایان خدمت بنده را نداده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون شریک جرم اهانت ها و خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مدیران و مسئولان مخابرات منطقه تهران بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند سوال اینجاست آیا برای آنها حلال است و برای ما حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
اگر در دین اسلام و قرآن حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 60 تا 100 میلیون تومانی مدیران، مسئولان و هم نمایندگان مجلس 100 درصد فقط جرم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وام 200 میلیونی مستاجران و باز هم 100 درصد فقط دروغ است و این در حالی است که وام 15 میلیونی به برخی مستاجران از سال 1399 تاکنون ندادن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا شما بازنشستگیتان فرهنگیان هر ماه در سراسر کشور اعتراض می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
در سال ۱۴۰۲تورم واقعی،بالای ۵۵ درصد بوده. سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۳تورم واقعی،بالای ۶۰ درصد بوده. سوال اینجاست که پس چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۲۰ درصد افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
باز نشسته رشت
۱۲:۵۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چرا سود سهام اخابر را ۵۰۰ تومن واریز کردند؟
سردبیر محترم اگه ممکنه یه پیگیری بفرمایید
باز نشسته رشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
کسانی که اگر قبل سربازی بیمه تامین اجتماعی هستند و نباید بابت ۲ سال سربازی پول پرداخت کنند سوال اینجاست که پس چرا سازمان تامین اجتماعی از بنده بابت خدمت مقدس ۲۶ ماه سربازی پول گرفته است چرا؟
بنده در سالها ۱۳۶۳، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ در جبهه بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
باسلام واحتراما به استحضار عالی میرساند پدر بنده در تاریخ 1363/03/26وتا تاریخ 1365/05/13در جهبه بود اما هیچ کارت ایثارگری نگرفته است حدود 2سال اقدام نموده اما هیچ نتیجه نگرفته... خیلی ممنون اگه جواب بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده نداد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که بعد از گذشت 6 و 5 سال اعتراف قالیباف: از گرانی و تورم رنج می‌بریم و شرمنده‌ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و هم مخابرات منطقه تهران به علت پایمان و صایع کردند حق و حقوق بازنشستگان مخابرات منطقه تهران باید در دادگاه محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
حق باید به حقدار برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من اصلا رای نمیدهند چون هرچی نگاه میکنم چی کار کردند حرفاشون مثل همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جالب اینه مخالف بورس از بورس میگه!
Iran (Islamic Republic of)
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
۱۷:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
در ارسال پاسخ به دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و...
بعد از گذشت 30 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران حل وفصل نشده است و همان نیز ادامه دارد شرم آور تاسف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بیچارمون‌کردید خدا بیچارتون‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نشد زیر یه خبر بریم کامنت بخونیم این بازنشسته مخابرات پنجاه تا کامنت بی ربط چرت پرت تکراری نذاشته باشه
اگه قرار باشه کل کامنتا بشه مشکل شخصی این بازنشسته مخابرات دیگه نمیام yjc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15، 20 و 30 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 30 میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
وام 100 الی 700 میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران! تسهیلات جدید مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ تنها فقط به پولداران و سرمایه داران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت = بورس و بورس = ضرر
Iran (Islamic Republic of)
رئیس‌جمهور باید بدون توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... کشور را مدیریت و اداره کند.
۱۴:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
رئیس‌جمهور باید بدون توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... کشور را مدیریت و اداره کند.
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقای قالیباف شما بیش از ۴ سال رئیس مجلس بودی کارنامه شما نشانگر ناکارآمدی شماست
۱۴:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای قالیباف شما بیش از ۴ سال رئیس مجلس بودی کارنامه شما نشانگر ناکارآمدی شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
صدا و سیما ترکیه مانند یک قاضی به همه مشکلات مردم ترکیه و کشور ترکیه را پیگیری، بررسی و رسیدگی می کند ولی اما متأسفانه صدا و سیما و هم شبکه خبر کشور ما پیمانکار فوتبال، ورزش و فلسطین و... شده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی است سوال اینجاست که پس چرا حقوق کارمندان و به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی فقط ۲۰ درصد افزایش یافته است.
حقوق بازنشستگی پاسخگوی هزینه‌های زندگی روزمره بازنشستگان نیست
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال یک ماه حقوق باید واریز شود
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
امروز شنبه 26 خرداد 1403هست اما خبری از بن خواربار مهر ماه سال 1402 بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است بن خوار بار مهر ماه سال 1402کی واریز می شود؟ بن خوار بار اردیبهشت ماه امسال کی واریز می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بیچارمون کردید خدانشناسها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
لطف کنید توضیح دهید که چه کسی باید مداخله کند ، شما ریاست مجلس را داشتید کاری نکردید الان تخم کفتر خوردید و هی از کارهای نکردتان دفاع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دخالت و مداخله دولت در بورس به خاطر دریاف رشوه و یا پولالی است و نه بررسی و رسیدگی به مشکلات بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اقای قالیباف تو اگه مرد کار بودی توی چند سالی که رئیس مجلس بودی یه کاری میکردی
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۳:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چند سال ریس مجلس بودی هیچ کاری نکردی ؟ طرح ساماندهی کارکنان دولت رو میگم دوباره داری اسمش میاری .خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدا لعنت کند دولت روحانی و کسانی که مشوق مردم شدن تا وارد بورس شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده نداد چرا؟
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام ایثارگران رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با گذشت 2 و 26 روز از سال جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | ماجرا به کجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
واریز سود سنواتی و حق تقدم ۵ شرکت
همچنین، در این بازه زمانی، ۵ ناشر «بیمه زندگی خاورمیانه، تامین سرمایه امین، بانک کارآفرین، مخابرات ایران، کشت و دامداری فکا» سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۱۸ سهامدار که شامل ۴۱ میلیارد و ۵۶ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات پرداخت کردند.

به گزارش پایگاه خبری میزان اعلام کرد سود سهام مخابرات ایران اخابر در 1403/02/27 از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟
امروز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ هست که ولی اما متأسفانه هنوز هم سود سهام اخابر را بنده واریز نکردن چرا؟ بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
۱۳:۰۴۲۲ خرداد ۱۴۰۳
دریافت سکه پایان خدمت آیین‌نامه شرکت مخابرات ایران است
بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در آذربایجان شرقی بازنشسته مالی می گوید

۱۰:۵۴۲۲ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که حدود ۷ سال و ۳ ماه است که پس از ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز خدمت در شرکت مخابرات، بازنشسته شده‌ام، اما هنوز موفق به دریافت سکه پایان خدمت خود نشده‌ام. که تقاضا دارم به این موضوع رسیدگی شود. بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ما ۴ سال پیش با دست خودمان پول آوردیم بورس پول خودمان را حاضر نیستند بدند اونوقت شما سکه هم میخوای من وقتی بازنشست شدم فقط یه شاخه گل دادند، تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که همه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات در سراسر کشور سکه پایان خدمت خودشان دریافت کردند سوال اینجاست آیا برای آنها حلال است و برای ما حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ 5 هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال 1399 تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال 1399تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمد
۱۱:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای قالیباف اهل این حرفای قشنگی که میزنی نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مشکل بازنشستگان مخابرات با فروش املاک حل نخواهد شد و حل نمی شود بن خوار بار وغیره بازنشسته های مخابرات باید با درآمد شرکت مخابرات تامین شود و نه با فروش املاک شرکت مخابرات
کوتاهیمدیر عامل شرکت مخابرات ایران علت اصلی مشکلات پرداخت نشدن بن خوار بار بازنشسته های مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
همه مشکلات 100 درصد فقط از بی قانونی، بی عدالتی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی و بی توجهی شروع و آغاز می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برخی ها در رسانه ها و... می گویند قانون برای همه یکسان است و ین 100درصد فقط دروغ است قانون برای همه یکسان نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بازنشستگان در تهران و چند شهر دیگر تجمع‌ کردند + جزییات
بازنشستگان مخابرات، امروز دوشنبه ۸ اسفند، به عدم رسیدگی به مطالباتشان اعتراض کردند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۸:۳۶:۵۸
بازنشستگان مخابرات، امروز دوشنبه ۸ اسفند، به عدم رسیدگی به مطالباتشان در شهر‌های تهران، اراک، اصفهان، هرمزگان، کرمانشاه، لرستان و خراسان رضوی اعتراض کردند.
این بازنشستگان خواستار اجرای آیین نامه ۸۹، کاهش سهم بیمه تکمیلی از ۵۰ درصد به ۲۰ درصدِ سابق و پرداختِ رفاهیات و سهم خواروبار شدند.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من کاری ندارم ایشون چه وعده های خوشرنگی میده فقط سوالم اینه شما که این همه کار بلدی برا مردم انجام بدی چرا در منصب ریاست مجلس و در دل مجلس به این موضوعات نپرداختی؟؟؟ شما وقتی در کسوت رییس مجلس این همه دغدغه مردمو دیدی و حرکتی نزدی قرار نیست در ریاست جمهوری قدمی برداری ..ما گوشمون از وعده های خیالی پر هست...مرد عمل مثل شهید رئیسی میخواییم...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خدارحمت کنه شهید والامقام رئیسی رو.
ایشان هم زورش نرسید این مشکلات رو حل کنه. گرچه نیتش خیر بود.
به جز ساماندهی نیروهای شرکتی:
ساماندهی انواع قراردادها با مزایای متغیر در ادارات دولتی است که بلای جان انگیزه در منابع انسانی دستگاه های دولتی شده است. اینجانب با مدرک فوق لیسانس دارای دو فرزند و 17 سال سابقه بیمه هنوز قراردادم کارگری است
و حداقلی بگیر می باشم. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.
۱۱:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند.
۱۱:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
و این در حالی است که متاسفانه بورس سود سهام اخابر سهامداران پایمال و ضایع کرده است چرا؟
۱۱:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که متاسفانه بورس سود سهام اخابر سهامداران پایمال و ضایع کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
روحانی در این مدت 8 سال ثابت کرد که عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بوده است که متاسفانه هنوز هیچ مشکلی حل و فصل نشده است.
مشکلات امروز کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور همان نتیجه عملکرد بی مورد و بی ارزش دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
نازو شهریار
۱۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ما به دکتر محمدجواد قالیباف رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
1401/11/07 - 14:05
چرا سود سهام اخابر سال 1400 را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 مبلغ 6043500 ریال واریز کردن؟
خیلی کم پرداخت کردن چرا؟
از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۱۱:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعد از 28 ماه و 26 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات
۱۱:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
1401/11/07 - 12:46
سلام ، یکسال سود سهام اخابر بنده شده ۶۰۰هزار ت،امروز از سهام اخابرم ۳میلیون و ۷۵۰ هزار ت دزدیدن .
بازنشسته شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
چرا بعضی از مسئولان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟ تمامی مشکلات مردم و کشور به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود.
۱۱:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا بعضی از مسئولان به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند؟
تمامی مشکلات مردم و کشور به تحریم‌ها مربوط نمی‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که چرا مخابرات منطقه تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مدیران سازمان بورس با همدستی مدیران شرکت مخابرات ایران از سال 1398 تاکنون سود سهام اخابر کارکنان رسمی و بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایع می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت و مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است. سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
۱۱:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سوال اینجاست که چرا مخابرات منطقه تهران در سال ۹۶ به بازنشستگان ۱۸ میلیون تومان وام داده است ولی شرکت مخابرات ایران به بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان داده است چرا؟
و این در حالی است که آیین نامه شرکت مخابرات در سراسرکشور برای کارکنان رسمی و هم برای بازنشستگان شرکت مخابرات یکسان است.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
سکوت دربرابر خیانت و خود خیانت بدتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده / مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایع می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
1401/11/05 - 09:29
سلام به همکاران گرامی
چرا سود سهام اخابر را ۵۰۰ تومن واریز کردند؟
سردبیر محترم اگه ممکنه یه پیگیری بفرمایید
باز نشسته رشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۰۸:۴۴
اعتراض چرا سود سهام اخابر را مبلغ 6043500 ریال واریز کردند؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۱:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
جناب آقای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
مبلغ 6/043/500 ریال در تاریخ 1401/11/04سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
مبلغ 841/500 ریال در تاریخ 1402/06/20سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قرار بود بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات هر ماه واریز شود. سوال اینجاست که امروز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ هست پس چرا بن خوار بار اردیبهشت ماه برای بازنشستگان مخابرات هنوز واریز نشده است چرا؟
تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات مشخص نشده است چرا؟
تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات چه زمانی اجرا می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور
۱۱:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
از زمانی که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متأسفانه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 100 برابر بیشتر و افزایش یافته است.
۱۱:۲۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
از زمانی که محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متأسفانه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 100 برابر بیشتر و افزایش یافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بورس رو با مصوباتی که در مجلس تایید کردید به این روز انداختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
بخش خصوصی در کشور یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
مقصر اصلی دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدانابودتون کنه که تمام سرمایه ملت رو در بورس نابود کردید
شماها خیانت کردید به اعتماد ملت و جوابشم میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو مجلس یه قانون برا حمایت از کارگران مستاجر نتونستی عرض این چند سال تدوین کنی حالا اومدی منجی باشی
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سود سهام اخابر در سال بیش از 3 میلیون تومان بوده است ولی در تاریخ 1402/06/20 مبلغ 84 هزار تومان برای بنده سود سهام اخابر واریز کردن چرا؟
سازمان بورس به طور علنی و آشکار هر سال سود سهام اخابر پایمال، صایع ودزدی می کند چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۱۱:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
آقای قالیباف تو انتخابات مجلس چهارم شدی همچنانکه تو تهران خدمات تو را از نزدیک لمس کردند چطور انتظار داری مردم شهرهای دور ندیده اند نه کارهای مشاهده کرده آمد بتو رای بدهند البته تو تنها نیستی زاکانی و هاشمی همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
در هر کشوری اجازه نمیدهند در پست و مقامی برای مدت طولانی بمانند
چونکه باعث اختلاس و زد وبند و بخاطر کار تکراری باعث بی انگیره ای میشه و باعث کاهش کارایی میشه
اگر کسی 4 دهه واقعا بر حسب حقوقی که میگیرد
کار کند .واقعا خسته میشه و دوست داره بازنشسته بشه
ولی در وطن مان .چونکه دلسوزانه کار نمیکنند .عاشق قدرت ایند نه خدمت
قالیباف .چرا مجانی کار نمیکنید .اگر عاشق خدمت هستید!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت قبلا ورود کرده لطفا اگه میتونید جمعش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی نادری
۱۱:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعید میدونم ایشان صادق باشند. چهار سال در مجلس بودن هیچ کاری نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
۷سال دو دوره بودند چرا هر سال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
از اقتصاد چیزی نمی دونند
1.پول مردم تو بورس نابود کردید
2.مسکن رکود
3.ماشبن رکود
آیا تونستید تورم رو کنترل کنید نه چرا چون اقتصادتون مریض هست تولید شما مریض هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مشکل ساماندهی نیرو‌های شرکتی را حل می‌کنم و باز هم 100درصد فقط دروغ است.
سوال اینجاست که پس چرا از سال 1375 تاکنون مشکل ساماندهی نیرو‌های شرکتی حل وفصل نشده است و هیچ کاری و اقدامی عملی نکردند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تورم و گرانی کمر مردم را خرد کرده است/ سوال اینجاست که پس چرا دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی در مورد تورم، گرانی و مردم کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای قالیباف عزیز میشه لطف کنین بفرمایید قانون منع بکارگیری بازنشستگان که مصوب مجلس بود چرا به درستی اجرا نمیشه یا اصلا بذار بهتر بگم نظر شما در خصوص اجرای این قانون در دولت آینده شما (در صورت موفقیت در انتخابات) چیه؟ ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
و این در حالی است که دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1397 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند و تاکنون هیچ کاری و اقدامی عملی برای حل وفصل مشکلات مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هنوز هم نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
این مشاور ها رو از کجا پیدا کردی ای دکتر . تست جدول ضرب رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
داع احمدی نژاد را این دوره هم بر دل مردم گذاشتید! با اینحال فرقی نمیکنه! اسم ایشان تنها نامی است که روی برگه خواهیم نوشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بورس رو درست کنید ،هر روز منفی ،هر روز منفی

بخدا یک نفر ازین سهامداران بورسی پای هیچ انتخاباتی نخواهد رفت دیگه
شمابه این ملت نیاز دارید
نکنید اینجوری با این مردم مظلومی که بشما اعتماد کردند
Iran (Islamic Republic of)
دولت و مدیران و مسئولان از بورس پول رشوه و یا دلالی دریافت می کنند
۱۰:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دولت و مدیران و مسئولان از بورس پول رشوه و یا دلالی دریافت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۱۰:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سازمان بورس هر سال و در سایه سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره سود سهام بنده را به طور علنی و آشکار دزدی می کند و تاکنون هم هزاران بار در مورد اعتراض کردم و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دکتر پزشکیان ۲۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خدالعنتتون‌کنه که فقط حرف میزنید
بی وجدانها سرمایه ملت در بورس نابود شد یه کاری بکنید
بخدا شما مسلمون نیستید

بااین بلایی که دارید سر ملت میارید در بورس توقع دارید مردم بحرفتون گوش کنند دیگه!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سردار مهاجران کشور همسایه را چکار میکنی ما خودمان مشکل آب برق ترافیک بهداشت امنیت مسکن و..داریم خواهشا رسيدگي کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
برای جناب آقای دکتر قالیباف احترام بسیار زیادی قائل هستم ولی کاش در همان ریاست مجلس بمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بلبل زبون شدی؟! تاحالا کجا بودی که نمی تونستی کاری برای مردم وبه نفع مردم انجام بدی؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تمام کارهای آقای قالیباف درسپاه ناجا شهرداری ومجلس به نفع مردم است انصاف داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
دقت کنیم

انتخابات سرنوشت ملی ما را تعیین میکند..!!
اینجا شخصی تصمیم نگیریم. لطفاً.

در شرایط حساسی که هستیم..
کارنامه عملیاتی و اجرایی افراد را واقعا ملاک کنیم !!!!
و
نظارت ملی و جدی
به اعمال و اجرای برنامه هایشان
در طول ریاست ایشان داشته باشیم.

بیدار باشیم
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان اصلح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پزشکیان نماینده خوبی است درمجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نه تو شهرداری حل کردی نه تو مجلس تونستی شرکتی ها رو سازماندهی کنی با شعور مردم درست برخورد کن جناب قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ادام اسمیت قرن ۱۸: بهترین کاری که دولت میتواند برای اقتصاد بکند این است که اصلا هیچ کاری نکند
اقتصاد دولتی نمیتونه موفق باشه چه کره شمالی و شوروی چه جمهوری اسلامی و کوبا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۴۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گناه شما در پیشگاه الهی و ملت بزرگ ایران بیش از این حرفها است ! برای آنکه همه مطالب را در خصوص اقتصاد " درآمد مردم " بورس و ..... می دانستید ولی به عنوان رئیس مجلس (راس امور)
هیچ اقدامی نکرده اید؟!!! شما با چه رویی از ملت می خواهید بشما اعتماد کنند و رای بدهند... خودتان قضاوت کنید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
نابود کننده بورس همین آقا بود برید دقیق از رو تاریخ ورود ایشون به مجلس و تصویب و نظرهای .... ایشون و سقوط سال 99 و مخالفت با آقای روحانی نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
یکی از مخالفان سرسخت بود چرا توی این ۳ سال ریئسی هميشه با سران سه قوه جلسه داشتی تعریف از جلسه میکردی
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۱۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اونی که اسم بردی تو هشت سال هشتاد سال عقب انداخت او خالق سلطان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
باانصاف حرف بزن نام کلید وکدخدا رانیارحال آدم به هم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۳:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
زمان روحانی بورس خوب بود ولی بازم بسیار بیچارمون کرد که آورد ملت بیسواد رو تو بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با این بورس عمرا بیام رای بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
غارت سرمایه‌های مردم بسه به خدابسه دیگه چیزی نمونده غلط کردیم سرمایمون را آوردیم بورس به هزار تا خدا قسم اگر کافر بود الآن دلش می سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
خودش آن زمان رئیس مجلس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
درمورد افرادی که احمدی نژاد قراردادی کردن ولی پیمانی یارسمی هنوزنشدن هم کارکنن خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
قالیباف جوری حرف میزند که فکر میکنی
اصلا توی پست و مقام های بالا نبوده
میشه بگی .کدام قانون را برای منافع کشور تصویب کردی
کارنامه 4 دهه تو .کافی است برای اینکه قضاوت بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
فرمایشات رهبرعزیزرادرخصوص مجلس انقلاب وشخص ریس مجلس بخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اصلا مهم نیست چه کسی رای میاره الان برای نظام تعداد شرکت کننده مهم هست .واقعا باور میکنید یک نفر از اینها با دیگری فرقی داشته باشه ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بعضی وقتها بدترین نوع مرگ عذاب وخشم خداست که بخاطر گناهانش خدااینگونه جانش را می‌گیرد پس بترسید ازاه ونفرین وناله ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
جناب قالیباف من بازنشسته ارتش الان نمیتوانم بااین حقوق وتورم که شما ودلت ضد مر می شما رقم زد زندگی کنم
خدا بدترین وفجیع ترین نوع مرگ را برای شماها نازل کند که درکی ازمعیشت ومردم وکشورندارید لااقل به دین واسلام ومذهب ما ظلم نکنیداللهم العن ظالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
من کشوری هستم دریافتی ۱۳ میلیون پدرم تأمین اجتماعی ۹ میلیون دریافتی دارد آیا خودشان با این پول می توانند زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بهش رای ندهی بشکند دستی که به او رای داد
Iran (Islamic Republic of)
نادر شاه افشار
۰۸:۳۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اینجا یه نفر داریم همش کامنتای باحال راجب بورس میزاره داداش کجایی بیا صدات بلاخره به گوششون رسید
احسنت به پشتکارت که تسلیم نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
طرفداران رمزارز!
آقای قالیباف کسی بود که در سال ۱۴۰۰ طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی خواستار مسدود سازی درگاه‌های صرافی ارزهای دیجیتال شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اقای قالیباف مگه رئیس مجلس نبودی چرا گذاشتی دولتهای قبلی در بورس دخالت کنند مگه مجلس یه وظیفه نظارتی را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا منطقه 22 تهران رو فروختی به برج سازها بدون آب و زیر ساخت مناسب ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تخریب نکن سندبیار ،این کارافتاده ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چرا منطقه 22 تهران رو فروختی به برج سازها بدون آب و زیر ساخت مناسب ؟ این خیانت نبود ؟
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس بازار سرمایه
۰۷:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به خدا من جای اینها بودم مشکل بورس را یکروزه حل می کردم"  اول برای  شروع 100 هزار میلیارد پول چاپ می کردم" بعد وقتی که همه نقدینگی هایی که در سکه و دلار هستند به طرف بورس جذب شد" در عرض یکی دوسال آرام آرام پول چاپ شده را از بورس بیرون می کشیدم و امحاء می کردم"  هم در بورس سود می کردم" هم دلار و سکه پایین میوند" هم اعتماد مردم جلب می شد" و مردم مطمئن می شدند که دولت ها ابزار لازم را برای درست کردن اصلی ترین ابزار کنترل تورم و رشد اقتصادی را دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اقتصاددان تویی
Iran (Islamic Republic of)
بورس
۱۰:۴۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
چی میگی داداش ....آنقدر سهم ها رو مفت کردن که یک خونه تو تهران بفرشن یک شرکت دانش بنیان خریده میشه!!!! شایدم نقشه خود دولته که تو کمترین قیمت سهام شرکت ها رو از دست مردم دربیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
ریس وقتی پول زیادی چاپ بشه نقدینگی ایجاد میکنه نشینین چرت بگین هر چیزی اصولی داره منم که سرم نمیشه هیچی نباید بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
به خدا اینها به اسم مسلمان هستند در عمل از کافر بی دین هم بدترند به کی بگیم سال 99 با دعوت مسئولان وقت تمام زندگیمون را آوردیم بورس الآن همه چی 10 برابر شده ولی سرمایه ما کمتراز نصف شده ۴ساله زندگی نکرده ایم ۴ ساله استرس داریم افسردگی گرفته ایم به زمین و زمان فحش می دهیم با همه دعوا می کنیم باور می کنید روحیه ام را چنان ضعیف کرده الآن با نزدیک به نصف فامیل قهرم" به خدا انسانیت را هم فراموش کرده ام" هر روز بلند میشم میگم امروز بورس دیگه درست میشه" ولی افسوس و هزار افسوس که صبحانه امروز هم زهر خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
کارنامه عملیاتی محکم و قوی = ایران قوی و خوش آینده


ایران و ایرانی سازنده و پایدار برای رسیدن به قله
جانم فدای رهبر
۱۲
آخرین اخبار