تشدید بارش‌ در برخی از نقاط کشور طی دو روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: در نواحی غربی، جنوب و شمال غرب کشور طی دو روز آینده شاهد تشدید بارش خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده است گفت: در نوار شمالی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک و بارش تگرگ رخ می‌دهد.

وی ادامه‌ داد: امشب در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، آذربایجان‌غربی، اصفهان، سمنان و گلستان شاهد شدت بارش خواهیم بود. برای این مناطق هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

ضیائیان  توضیح داد: در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، بخش‌هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، شمال و شرق فارس، رگبار، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقت  رخ خواهد داد. بارش‌ها تا اواسط هفته آینده در کشور تداوم دارد.

وی افزود: در ۳ روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال‌شرق، شرق و بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز و جنوب کشور، وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار