نگرانی اروپایی‌ها از رفتار عجیب بایدن در نشست گروه ۷

رفتار عجیب و عدم تمرکز رئیس‌جمهور آمریکا در نشست گروه ۷ نگرانی متحدان اروپایی او را برانگیخت.

یک روزنامه انگلیسی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست گروه ۷ در بدترین وضعیت خود قرار داشت و این نگرانی متحدان را برانگیخت.

براساس گزارش اسپوتنیک، این روزنامه نوشت: به گفته منابع آگاه دیپلماتیک، رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا در جریان نشست رهبران جهان در ایتالیا تمرکز خود را از دست داده است. رئیس کاخ سفید بیش از هر زمان دیگری در بدترین حالت خود قرار دارد.

یکی دیگر از مصاحبه‌کنندگان اعلام کرد که بایدن گاهی اوقات در طول جلسات شفافیت ذهنی خود را نشان می‌داد، اما در مواقع دیگر به نظر می‌رسد که  تمرکز خود را از دست داده است. دیگران از چندین هیئت، رفتار بایدن را «شرم آور» توصیف کردند.

آن‌ها همچنین به فیلم شرم‌آور از عملکرد چتربازان در اجلاس گروه ۷ اشاره کرد، زیرا بایدن از گروه سران فاصله گرفت و به صحبت با یکی از شرکت‌کنندگان در رژه شروع کرد و به همین دلیل بقیه سران ایستادند. جورجیو ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا با حالتی از گیجی در چهره‌شان مجبور شد رئیس‌جمهور آمریکا را دنبال کند و آن را به جمع سایر سران برگرداند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۸:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
بایدن نباشد یک متریک باشد باید اطاعت کنید چون وظیفه تا این است چون امریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
اربابتونه دیگه افتخار کنید بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
گروه هفت نخاله با سرکردگی بایدن نخاله بر روی پرده سینمایی رسانه های الاخبار ورویتر وواشنگتن پست وصدای آمریکا ونیویورک تایمز وبی بی سی ودانچوله آلمان وغیره در حال پخش وبایدن با دیوانه بازی همیشگی باعث خنده جهانیان است
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تو غرب انسان سالم وجود ندارد . تمام
آخرین اخبار