توزیع هزار و ۶۲۵ دستگاه پکیج برق خورشیدی در بین عشایر چهارمحال و بختیاری

با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال، توزیع هزار و ۶۲۵ دستگاه پکیج برق خورشیدی در بین عشایر کوچ روی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین توزیع تعدادی از این پنل‌ها در بین عشایر شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: اجرای این طرح در چله خدمت که از طرح‌های یادگار رئیس جمهور شهید بوده است، هدیه‌ای است به مردم این منطقه که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شد.

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در دو سال گذشته در مجموع بالغ بر هزار و ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق روستایی و عشایر هزینه شده است که شامل برق‌دار کردن روستا‌های بدون برق، بهینه‌سازی شبکه‌های برق روستایی و توزیع پنل‌های خورشیدی در بین عشایر می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: هزار و ۶۲۵ دستگاه پکیج برق خورشیدی به ارزش ۴۹۰ میلیارد ریال اعتبار با همکاری امور عشایر استان در بین عشایر کوچ رو توزیع می‌شود که از مزایای اجرای این طرح؛ تامین برق مورد نیاز عشایر و به تناوب آن رفاه و آسایش است.

فرهزاد اضافه کرد: این طرح از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان بوده است و مشمولین بعد از معرفی ازسوی امور عشایر استان، پکیج برق خورشیدی را از سوی این شرکت دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنل‌های خورشیدی عشایر قابل حمل بوده و هر پنل تا ۱۰۰ وات توان تولید برق را دارد و همچنین تا پنج شعله قابلیت روشنایی، شارژ گوشی همراه و چراغ قوه را داراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار